Konferens

Konferens

Hos oss finns möjligheten att konferera i såväl mindre grupper som för den stora konferensen med upp till 300 deltagare. Vi hjälper er gärna med att ordna kaffe eller större måltider.

3 omdömen om Konferens

Sedan starten hos Reco 2015
Åsa G
Skrev om Konferens en del av Folkets Hus Nynäshamn

Jag nyttjar lokaler i Folkets Hus till föreläsningar och evenemang. Köper förtäring utifrån behov. Jag tycker att jag fått snabb och bra service.

Monica B

Bemötandet är alltid trevligt och professionellt. Det har varit lätt att kommunicera med personalen och göra ändringar i beställningarna osv. Jag tycker verkligen att de lever upp till mina förväntningar. De tjänster vi har köpt är luncher, evenemang i form av heldagsevent inkl mat och samt även mindre event som luciafirande med fika. Vi fortsätter gärna att vara kund hos Folkets Hus.

Carina B

Personalen på Folkets Hus i Nynäshamn har alltid ett gott bemötande. De är snabba med att svara på mail och ringa upp. Jag anlitar dem i samband med olika typer av konferenser i kommunen. De levererar mycket bra service, det fungerar alltid bra med teknisk utrustning, lokaler och förtäring.