Alla kategorier Försäkringsbolag Stockholms län Stockholm Södermalm Folksam Ömsesidig Sakförsäkring

Folksam Ömsesidig Sakförsäkring

Bohusgatan 14, 116 67 Stockholm — Visa karta

Kavallerivägen 24, 17458, SUNDBYBERG
Accept Försäkringsaktiebolag (publ)
Anna R:
Avbokade 2 resenärer på vår resa pga sjukdom och det flöt på med att få tillbaka pengar för resan på ett rätt så smidigt sätt.

Försäkringsbolag nära Folksam Ömsesidig Sakförsäkring:

Linnégatan 15, Stockolm
VillaGaranti Hjälper erbjuder en unik prenumerationsgaranti för dig med villa. S... Läs mer ›
Johan P:
Vill tacka killarna som kom ut till oss i gårdagens snökaos för att täta takläckaget vi fick. Jag är riktigt nöjd med tjänsten! Mvh Joh...

Läs vad 3 kunder tycker om Folksam Ömsesidig Sakförsäkring

• motfolksam m
    motfolksam m skrev om Folksam Ömsesidig Sakförsäkring
    Teckna aldrig en försäkring hos detta företag, ni kommer att bli mycket olyckliga, det är bara att läsa runt lite på nätet vad media och konsumenter skriver om detta företag.
  • Kent J
    Kent J skrev om Folksam Ömsesidig Sakförsäkring
    Folksam måste vara det sämsta försäkringsbolaget genom tiden fick en skada för 2 år sen blev ett ärr i pannan fick inte en krona för det så det är ganska meningslöst med att ha en försäkring i detta värdelösa bolag
  • pernilla o
    pernilla o skrev om Folksam Ömsesidig Sakförsäkring
    Värdelöst. Har betalat försäkringar i åratal oh när man äntligen behöver hjälp och nåt gått sönder så är det helt omöjligt att få ut det på försäkring. hELT ONÖDIGT ATT HA DET OM MAN EJ FÅR HJÄLP. Bättre att spara pengarna.

Bohusgatan 14, 116 67 Stockholm