Alla kategorier Övrigt Halland Varberg Fönstergruppen Sverige AB

Årnäsvägen 2, 432 96 Åskloster — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Fönstergruppen Sverige AB

• Robert W
    Robert W skrev om Fönstergruppen Sverige AB
    Fönstergruppen gjorde installationen av våra fönster i slutet av januari i år. såhär i efterhand kan jag bara säga att vi valde helt rätt leverantör. fönster och dörrar är jättefina och snyggt installerat. snabb leverans och ett proffsigt kundmötande! toppen helt enkelt!
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Fönstergruppen Sverige AB
    Mina erfarenheter av Fönstergruppen är positiva. Bemötandet man får av personalen är alltid vänligt och bra. Företaget är proffsigt och det märks att stort fokus ligger på kunderna - precis som ett bra företag ska agera!
  • Lena J
    Lena J skrev om Fönstergruppen Sverige AB
    Trevlig, kunnig säljare samt stora möjligheter att anpassa arbetskostnaden i fall man gör en del själv. Vilket inte många andra har haft koll på. Punktliga. Noggrant och grundligt utfört jobb. Bra priser.
  • Mickel
    Mickel skrev om Fönstergruppen Sverige AB
    Vi fick rekommendation om att anlita företaget av en granne som bytt fönster för några år sedan, trevligt bemötande av säljaren som var kunnig och kom med bra förslag om vad vi kunde ändra på, montage killar var riktigt trevliga och gjorde ett bra och grundligt jobb. Vi är jätte nöjda.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Fönstergruppen Sverige AB
    Helt oseriösa, gillar att ljuga på kundtjänst. Stor varning för detta företag. Fönstren var bra men dom gjorde allt dom kunde för att dra ut på tiden för montering, tom ljög.

Årnäsvägen 2, 432 96 Åskloster