Fönstergruppen Sverige AB

Fönstergruppen Sverige AB

Ring 0340-66 04 00 www.fonstergruppen.se
3.6

Hitta alla typer av fönster hos Fönstergruppen Sverige AB. Utsett till ett av Sveriges superföretag 2005.

5 omdömen om Fönstergruppen Sverige AB

Robert W
Skrev om Fönstergruppen Sverige AB

Fönstergruppen gjorde installationen av våra fönster i slutet av januari i år. såhär i efterhand kan jag bara säga att vi valde helt rätt leverantör. fönster och dörrar är jättefina och snyggt installerat. snabb leverans och ett proffsigt kundmötande! toppen helt enkelt!

Jonas G
Skrev om Fönstergruppen Sverige AB

Mina erfarenheter av Fönstergruppen är positiva. Bemötandet man får av personalen är alltid vänligt och bra. Företaget är proffsigt och det märks att stort fokus ligger på kunderna - precis som ett bra företag ska agera!

Lena J
Skrev om Fönstergruppen Sverige AB

Trevlig, kunnig säljare samt stora möjligheter att anpassa arbetskostnaden i fall man gör en del själv. Vilket inte många andra har haft koll på. Punktliga. Noggrant och grundligt utfört jobb. Bra priser.

Mickel
Skrev om Fönstergruppen Sverige AB

Vi fick rekommendation om att anlita företaget av en granne som bytt fönster för några år sedan, trevligt bemötande av säljaren som var kunnig och kom med bra förslag om vad vi kunde ändra på, montage killar var riktigt trevliga och gjorde ett bra och grundligt jobb. Vi är jätte nöjda.

Fredrik L
Skrev om Fönstergruppen Sverige AB

Helt oseriösa, gillar att ljuga på kundtjänst. Stor varning för detta företag. Fönstren var bra men dom gjorde allt dom kunde för att dra ut på tiden för montering, tom ljög.