Bolagsbevakning

56 omdömen om Bolagsbevakning

Sedan starten hos Reco 2018
Ulla-Briitt W
Skrev om Bolagsbevakning en del av Förebygg

Mkt hjälpsamma! Hjälpte mig med mitt problem och kom med förslag vad jag kunde göra. Räddade min påskhelg

Svar från Bolagsbevakning

Hej Ulla-Britt, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt och se att du fått hjälp med ditt ärende! Vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Kurt A
Skrev om Bolagsbevakning en del av Förebygg

Jag blev bra bemött av er handläggare

Svar från Bolagsbevakning

Hej Kurt, Tack för ditt trevliga omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet du fått! Hör gärna av dig vid funderingar framöver. Ha en underbar dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Mattias G
Skrev om Bolagsbevakning en del av Förebygg

Har precis skaffat Förebyggs ID-skydd samt Bolagsbevakning, har ännu ej någon skarp erfarenhet att recensera. Registreringsprocessen upplevdes som trevlig och lugn, jag fick gott om tid och utrymme att själv tänka till hur jag ville ha det och fick hem tydlig information om tjänsten. Kontakt med kundservice var snabb (telefon), och bemötandet proffsigt och trevligt.

Svar från Bolagsbevakning

Hej Mattias, Tack för att du tog dig tiden att skriva detta fina omdöme! Vi förstår självklart att det kan vara svårt att ha en uppfattning om tjänsten så tidigt, men vi ser verkligen fram emot att göra dig riktigt nöjd med den framöver! Det gläder oss enormt att du fick gott om tid att ta ditt beslut och att du även fick ett trevligt bemötande. Vi uppskattar din tillit och ser fram emot att hjälpa till vid minsta fundering i framtiden. Önskar dig en fin dag och en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Naledi N
Skrev om Bolagsbevakning en del av Förebygg

Trevliga och hjälpsamma personal. Snabb lösning också. Tack för super bra service 😊

Svar från Bolagsbevakning

Hej Naledi, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du fått en bra service av handläggaren du varit i kontakt med! Vi ser fram emot att höra från dig vid funderingar framöver. Ha en fortsatt fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Lennart Sven Åke L
Skrev om Bolagsbevakning en del av Förebygg

Blev bra bemött och fick svar på min undring

Svar från Bolagsbevakning

Hej Lennart Sven Åke, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet samt servicen du fått! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Malin W
Skrev om Bolagsbevakning en del av Förebygg

Vi är en relativt ny kund och har inte fått någon erfarenhet än.

Svar från Bolagsbevakning

Hej Malin, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad roligt att du valde att bli kund hos oss, vi ser verkligen fram emot att göra dig nöjd! :D Tveka inte på att höra av dig till oss vid minsta fundering. Ha en underbar dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Anders F
Skrev om Bolagsbevakning en del av Förebygg

Ett trevligt samtal, medarbetaren var trevlig. Jag var nöjd med erbjudandet som jag fick

Svar från Bolagsbevakning

Hej Anders, Vi tackar för ditt fina omdöme - det gläder oss verkligen att du är nöjd med samtalet du hade med handläggaren samt att du fick ett bra erbjudande! Kontakta oss mer än gärna i framtiden vid frågor eller funderingar. Önskar dig en trevlig kväll! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Stefan N
Skrev om Bolagsbevakning en del av Förebygg

Blev kontaktad via mobil ang ett abonnemang jag har hos dem. Mycket professionell och kunnig människa som tog kontakt och löste ett problem jag har med en brandvarnar. Högsta betyg.

Svar från Bolagsbevakning

Hej Stefan, Vi tackar för ditt trevliga omdöme! Det gläder oss verkligen att du blev bra bemött och att ni kunde lösa ditt ärende på bästa sätt! Vi hoppas att brandvarnaren fungerar utan problem nu, hör gärna av dig vid funderingar framöver. :D Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Mikael L
Skrev om Bolagsbevakning en del av Förebygg

Tjejen i kundtjänst var mycket tillmötesgående och hjälpsam.

Svar från Bolagsbevakning

Hej Mikael, Tack för ditt härliga omdöme! Det gläder oss att du fick bra hjälp från handläggaren! Vi ser fram emot att höra från dig framöver vid frågor eller funderingar. Ha en fin sommar nu! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Lars Axel W
Skrev om Bolagsbevakning en del av Förebygg

Mycket trevligt bemötande. Löste problem snabbt och smidigt.👍

Svar från Bolagsbevakning

Hej Lars Axel, Vi tackar för din fina recension! Så skönt att ärendet löstes snabbt med ett trevligt bemötande! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid eventuella frågor eller funderingar. Önskar dig en fin dag och härlig sommar! Vänligen, Olivia Kundrelationer