Mobilt brandlarm

Mobilt brandlarm en del av Förebygg

371 omdömen om Mobilt brandlarm

Sedan starten hos Reco 2018
Eva Y
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Funkar jättebra. Inget att klaga på. Bytt batteri i ena brandlarmet

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Eva, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att allt har fungerat som det ska och att du kunde få nya batterier när de började ta slut - kontakta oss vid minsta fråga eller fundering framöver! Ha en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Pål R
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Toppen! Seriöst bolag som följer up sina kunder på ett säkert sätt.

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Pål, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du känner dig nöjd med bemötandet du fått och vi hoppas att du även känner dig trygg med tjänsterna du hat hos oss! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Matti M
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Väldigt trevligt bemötande och larmcentralen hörde av sig på en gång som det är lovat vilket gör att man kan lita på Mobilt brandlarm till 100'/,.

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Matti, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad glada vi blir av att se att tjänsten fungerar bra för dig och att den känns trygg! Skulle det dyka upp frågor eller funderingar i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig. Ha en fortsatt härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Claudio E

Super snabbt …. mycket bra ….professional

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Claudio, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att allt gått bra och snabbt till! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Desirée N
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Väldigt bra. Det känns tryggt att de ringer och kollar så allt är okej.

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Desirée, Vi tackar för ditt trevliga omdöme! Det gläder oss att du känner dig trygg med tjänsterna och att handläggare ringer upp dig - kontakta oss gärna vid eventuella frågor eller funderingar framöver! Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Jan F
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

För mycket os vid matlagning löste ut larmet. Er responstid var kort och helt ok. Bemötandet var också bra, trevlig person som ringde upp.

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Jan, Tack för ditt omdöme! Vad skönt och se att det inte var något allvarligt som inträffade - det gläder oss att du upplever bemötandet trevligt och att tjänsten har fungerat för dig! Kontakta oss gärna vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Birgitta L
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Jag blev trevligt bemött och fick en information om hur brandlarmet fungerar. Och kände mig nöjd med samtalet. Vänligen Birgitta Lindh

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Birgitta, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad roligt och se att du fått ett bra bemötande och en tydlig information gällande tjänsten Mobilt Brandlarm! Vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en härlig eftermiddag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Karina B
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Har lite erfarenhet av mobilt larm. Har haft ett tidigare jag förstår ju larmet det är bra med ett säkert larm

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Karina, Vi tackar för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du känner dig nöjd med tjänsterna du har hos oss - vi ser verkligen fram emot att göra dig mer nöjd framöver! Tveka inte på att kontakta oss vid funderingar framöver. Önskar dig en fortsatt härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ingela T
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Känns tryggt.

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Ingela, Tack för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet och tjänsterna du har hos oss! Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar framöver. Ha en tjusig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Bodil E
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Det verkar vara något som alla borde ha har aldrig hört om det förut är glad över att ni kontaktade mig en mycket trevlig kontakt

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Bodil, Tack för ditt fina omdöme! Vad glada vi blir av att du är nöjd med samtalet du haft med handläggaren som förklarade vikten i att ha våra tjänster - vi ser fram emot att göra dig riktigt nöjd med dem! Hör gärna av dig om det skulle uppstå funderingar framöver. Ha en härlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer