Alla kategorier Försäkringsbolag Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Försäkringsaktiebolaget Agria (publ)

Försäkringsaktiebolaget Agria (publ)

Tegeluddsvägen 11, 115 41 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Europas ledande djurförsäkringsbolag. Agria försäkrar djur (häst, hund, katt, smådjur) samt gröda.
Kavallerivägen 24, 17458, SUNDBYBERG
Anna R:
Avbokade 2 resenärer på vår resa pga sjukdom och det flöt på med att få tillbaka pengar för resan på ett rätt så smidigt sätt.

Försäkringsbolag nära Försäkringsaktiebolaget Agria (publ):

Linnégatan 15, Stockolm
VillaGaranti Hjälper erbjuder en unik prenumerationsgaranti för dig med villa. S... Läs mer ›
Johan P:
Vill tacka killarna som kom ut till oss i gårdagens snökaos för att täta takläckaget vi fick. Jag är riktigt nöjd med tjänsten! Mvh Joh...

Kavallerivägen 24, SUNDBYBERG
Förläng din inkomstförsäkring online hos oss på Accept Försäkringar! Läs mer ›
Anna R:

Läs vad 4 kunder tycker om Försäkringsaktiebolaget Agria (publ)

• Mats C
    Mats C skrev om Försäkringsaktiebolaget Agria (publ)
    Det är bara staten och maffian som har denna typ av enorma ökning i premieavgiften som Agria. Jag har varit nöjd med dem tidigare men min nuvarande kära kisse tecknade jag förra året en ny försäkring som skulle kosta 856 SEK i premie per år. I år kom den nya inbetalningen och på den står det 1149 SEK. Först trodde jag att det var ett fel från deras sida men icke, dom har HÖJT AVGIFTEN MED 34%, från ett år till nästa, och inga brev om denna maffia höjning, inga förklaringar, inga råd om hur man kan påverka det. Ringde dem och dom ursäktar sig med att veterinärkostnader har ökat och dom måste höja så mycket. Det är skitsnack, man höjer inte en existerandes kunds premie med 34%. Dom gör det i det tysta också med förhoppning att idioten, JAG, bara blint ska betala och inte tänka på den höjningen. Förbannad till max. Jag la ner ett 40-tal timmar med att räkna alla möjliga varianter på alla företag. Nu måste jag säga upp och göra om allt. KATASTROFAL SERVICE !!!
  • Falla G
    Falla G skrev om Försäkringsaktiebolaget Agria (publ)
    Det sämsta försäkringsbolag jag någonsin varit med om! Hög premie och man ska ha tur om man får ut livvärdet på ett avlidet djur. Bedömningarna görs godtyckligt av personer utan kompetens! Har bytt till IF nu, billigare, bättre villkor och framför allt ett MYCKET trevligare bemötande!!
    Får sätta en 1:a i betyg för det finns inte minus
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Försäkringsaktiebolaget Agria (publ)
    Då jag hade djur var denna försäkring ett självklart val för mig då jag utnyttjat den i samband med skador som hände. Det är klart billigt för dig som har djur då det krävs djursjukhusbesök som i anant fall ahde varit dyrare för dig som ägare. Trevligt bemött i telefon har jag blivit och när jag sade upp försäkringen i samband med att jag ej had edjur mer så fick jag pengar tillbaka. dvs även om jag betalt in och ej skulle ha försäkriingen mer så fick jag ut för det jag ej utnyttjat, vilket för mig låter generöst. Inte många företag som har på det viset då har man betalt in och väljer man då att avsluta så får man inte tillbaka pengar på det outnyttjade. Så 5/5 recos.
    Johanna L gillar detta
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Försäkringsaktiebolaget Agria (publ)
    Denna försäkring rekommenderar jag varmt. Har inte vid ett enda tillfälle stött på problem. Skräms man av årsavgiften/självrisken, ska man nog snarare ta sig en tanke på vad en djursjukhusräkning kan landa på utan försäkring. Djursjukhuset jag besökt i Malmö hade ett direkt samarbete med Agria. De kunde faxa över/ringa Agria (dagtid) och informera om besöket direkt. Annars fick man papper man postade till Agria. Tog aldrig lång tid innan ersättning betalades ut, och i mitt fall sattes in direkt på mitt konto. Så ja, självrisken var hög. Men jag sparade tusenlappar trots detta. Ger Agria "5/5 Recos"
    Kerstin A gillar detta

Tegeluddsvägen 11, 115 41 Stockholm