Alla kategorier Dator Kronoberg Växjö Fortnox AB

Fortnox AB

Framtidsvägen 10A, 352 57 Växjö — Visa karta

Fortnox AB erbjuder dig ett oslagbart prisvärt sätt att använda datorprogram för bokföring, fakturering och säljstöd mm. Våra program använder du via internet.

Läs vad 5 kunder tycker om Fortnox AB

• Mark
    Mark skrev om Fortnox AB
    Helt otroligt dåligt. Hade gärna gett noll

Arkivplatsen fungerar inte. Supporten är jätteseg, de löser ingenting med BCG. De lovade verkligen guld och gröna skogar när vi ringde dem. Men nu känner vi oss bevikna och inlåsta. Våra leverantörer skickar nu fakturor till en epostadress som fakturorna inte går fram till. Jag är verkligen jättebesviken på Fortnox. Ångrar att vi lämnade vår tidigare leverantör.
  • Deniz G
    Deniz G skrev om Fortnox AB
    versionen Bra program men med många brister och buggar i nya F3. Supporten är bedrövlig. Välj annan leverantör!
    2014-11-19 Fortnox svarar Deniz G
    Hej Deniz,

Vad tråkigt att du inte är nöjd med oss! Vi har under 2014 konverterat kunder till vår nya version. Trots att vi har haft hårda kontroller på versionen så har det dessvärre uppstått vissa buggar, dessa rättar vi i hög takt och återkopplar till kunderna när de är åtgärdade.

Vi har under sommaren och hösten haft en enorm tillökning på nya kunder, vilket såklart är väldigt roligt, men tyvärr har det inneburit längre väntetid på supporten. Vi har även haft flerkunder som konverterats till vår nya version, vilket inneburit många frågor kring det nya utseendet och de nya funktionerna. Detta har gjort att vår support haft ett extremt högt tryck och därför även längre köer. Detta har vi bemött genom en stor rekrytering till vår support och de är inom kort helt färdigutbildade och redo att svara på frågor. Detta hoppas vi ska öka servicenivån och minska väntetiderna för dig som kund!

Du får gärna höra av dig till mig för en fortsatt diskussion kring hur vi kan bli bättre!

Vänlig hälsning
    Lotti - Fortnox
  • Ulrik H
    Ulrik H skrev om Fortnox AB
    Ok, till mindre verksamheter men tyvärr har de förmåga att lova guld och gröna skogar och säga att vissa funktioner är på gång och snart kommer att lanseras... "det är verkligen en prioriterad sak" har det hetat om en RUT-avdragsmodul i minst 1 år. Tyvärr har ju ekonomisystemen ofta en inlåsningseffekt och då känner man sig minst sagt lurad...
    2014-11-19 Fortnox svarar Ulrik H
    Hej Ulrik!

Vad gäller modul gällande avdrag för husarbete (ROT/RUT) så finns en sådan funktion i vår fakturering redan och ingenting som du behöver betala extra för. Funktionen löser både hanteringen mot kunden samt mot skatteverket. Här kan du läsa mer: https://fortnox.zendesk.com/entries/23426171-Skapa-husfaktura

Funktionen har funnits i flera år, är det kanske något annat som du tänker på?

Vänlig hälsning
    Lotti - Fortnox
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Fortnox AB
    Grymt bra webbaserat program för bokföring, fakturering, orderhantering etc. Jag sitter och jobbar i detta flera timmar per dag och är mycket nöjd med enkelheten och snabbheten! Jag är övertygad om att detta kommer vara en av de större spelarna på marknaden (bokföringsprogram) inom några år.
    Det som gör att jag inte ger en femma är att alla på supporten inte är så kompetenta, dom passar många frågor vidare till någon annan. Dock så är supporten ganska snabb!
    Fortnox gillar detta
  • Anders K
    Anders K skrev om Fortnox AB
    Riktigt bra system för fakturering, bokföring och liknande. Har använt dom i två år och det enda jag kan klaga på är att dom skall ha betalt för saker som jag vet tar dom 1 minut att göra i databasen. Men dom behöver ju tjäna pengar dom också. Deras GUI är helt suveränt och det är väldigt lätt att förstå och lära sig. Bra kundtjänst som svarar snabbt!
    Fortnox gillar detta

Framtidsvägen 10A, 352 57 Växjö