Alla kategorier Dator Kronoberg Växjö Fortnox AB

Fortnox AB

Bollgatan 3B, 352 46 Växjö — Visa karta

Fortnox AB erbjuder dig ett oslagbart prisvärt sätt att använda datorprogram för bokföring, fakturering och säljstöd mm. Våra program använder du via internet.

Läs vad 11 kunder tycker om Fortnox AB

• Niclas
    Niclas skrev om Fortnox AB
    Riktigt illa, har fått efterkrav från Fortnox för en leverantörsfaktura, vilken betalades i tid, men tydligen kom inte betalningen in förrän dagen efter sista betalningsdagen.

Leverantören erbjöd sig att betala påminnelsekostnaden, då han tyckte att det var beklämmande.

Fortnox livnär sig alltså på påminnelseavgifter och de som använder FortNox utnyttjas och får dålig renome pga FortNox girighet.

Har tidigare funderat på Fortnox, det är nu uteslutet, avråder starkt från att använda Fortnox av anledning ovan. Läs mer
  • Hans F
    Hans F skrev om Fortnox AB
    Skickar påminnelser till kunder med hot om inkasso och påför avgifter trots att faktura inte har ställts ut. Läs mer
  • James S skrev om Fortnox AB
    Kört Fortnox i två år snart och det har verkligen inte varit smärtfritt. Det är väldigt många buggar, svårt att koppla till tredjepartsprogram samt en ovillig kundsupport. Rapporterna är på absoluta minimum nivå vilket gör att man önskade att det gick att koppla till tredjepartsprogram på ett mycket smidigare och effektivare sätt. Just nu kommer jag inte ens in i systemet och får inte tag på supporten.

J Läs mer
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Fortnox AB
    VÄLDIGT missnöjd! Skaffade Fortnox vid årsskiftet och bara haft strul sedan dess. Fakturor som är ställda till adressen jag fått av dom kommer ofta bort med kravbrev och inkasso som följd! Läs mer
    Hans F gillar detta
  • Robinio R
    Robinio R skrev om Fortnox AB
    Buggar ofta. Man kan inte lita på att det bokförs på korrekt sätt. Faktureringen är ännu värre, fakturor som inte når fram genom nox finans.
    Supporten är det värsta... Grovt missnöjd.
    Håller inte va dom säger. Läs mer
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Fortnox AB
    Kontinuerliga driftstörningar och uppdateringar som inte baseras på användarvänlighet utan istället försämrar funktionalitet och skapar merarbete. Lägg till en support som inte ger vettiga svar på frågor så har du ett färdigt recept för missnöjda användare. Vill ge en stark avrådan från att använda Fortnox, vi kommer snarast möjligt byta till annan leverantör. Läs mer
    Hans F gillar detta
  • Mark skrev om Fortnox AB
    Helt otroligt dåligt. Hade gärna gett noll

Arkivplatsen fungerar inte. Supporten är jätteseg, de löser ingenting med BCG. De lovade verkligen guld och gröna skogar när vi ringde dem. Men nu känner vi oss bevikna och inlåsta. Våra leverantörer skickar nu fakturor till en epostadress som fakturorna inte går fram till. Jag är verkligen jättebesviken på Fortnox. Ångrar att vi lämnade vår tidigare leverantör. Läs mer
  • Deniz G
    Deniz G skrev om Fortnox AB
    versionen Bra program men med många brister och buggar i nya F3. Supporten är bedrövlig. Välj annan leverantör! Läs mer
  • Ulrik H skrev om Fortnox AB
    Ok, till mindre verksamheter men tyvärr har de förmåga att lova guld och gröna skogar och säga att vissa funktioner är på gång och snart kommer att lanseras... "det är verkligen en prioriterad sak" har det hetat om en RUT-avdragsmodul i minst 1 år. Tyvärr har ju ekonomisystemen ofta en inlåsningseffekt och då känner man sig minst sagt lurad... Läs mer
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Fortnox AB
    Grymt bra webbaserat program för bokföring, fakturering, orderhantering etc. Jag sitter och jobbar i detta flera timmar per dag och är mycket nöjd med enkelheten och snabbheten! Jag är övertygad om att detta kommer vara en av de större spelarna på marknaden (bokföringsprogram) inom några år.
    Det som gör att jag inte ger en femma är att alla på supporten inte är så kompetenta, dom passar många frågor vidare till någon annan. Dock så är supporten ganska snabb! Läs mer
    Fortnox gillar detta
  • Anders K
    Anders K skrev om Fortnox AB
    Riktigt bra system för fakturering, bokföring och liknande. Har använt dom i två år och det enda jag kan klaga på är att dom skall ha betalt för saker som jag vet tar dom 1 minut att göra i databasen. Men dom behöver ju tjäna pengar dom också. Deras GUI är helt suveränt och det är väldigt lätt att förstå och lära sig. Bra kundtjänst som svarar snabbt! Läs mer
    Fortnox gillar detta