Peter Jergos

Peter Jergos

Peter är kontorets lokala Fotograf! Som Fotograf ser Peter varje dag som en utmaning då han alltid strävar för att få ut det bästa fotomaterialet. Peter kommer gärna med bra synpunkter om enkla justeringar under fotograferingstillfället, flytta möbler, plocka bort, plocka fram, ”pynta” allt för att bostaden ska komma till sin rätt och på bästa sätt göra sig i bild!

Peter framför sina synpunkter på ett ödmjukt sätt och visar genuint intresse för att försäljningen av bostaden ska bli så bra som möjligt! Räkna med en lyckad försäljning om Peter är din fotograf!

140 omdömen om Peter Jergos

Sedan starten hos Reco 2015
Sofia A
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Jag kunde inte vara mer nöjd och tacksam för all hjälp från Peter. Jag kände verkligen att han tog sig tid och var insatt i min situation. Proffesionellt från början till slut och jag kan varmt rekommendera honom. Kommer absolut vända mig till er igen!!

Belmir D
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Peter är en mycket trevlig och väldigt bra fotograf. Bilderna blev jätte fina. Skulle rekommendera Peter till alla som behöver fina bilder med bra kvalitet. Mycket nöjd. Mvh//Belmir.

Mona L
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Mycket nöjd med Peters bemötande och mycket väl utförda uppdrag med fotografering av bostadsrätt! Kan verkligen rekommendera Peter för andra att anlita Peter som fotograf! Proffsig, bra blick för hur bilderna ska tas, visar tydligt hur bostaden verkligen ser ut!

Nene W
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Vi kan varmt rekommendera Peter Jergos,en synnerligen proffsig fotograf med öga för detaljer. Mycket trevlig samt proffessionellt bemötande😊

Lars Uno P
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Mycket trevlig och informativ,hoppas att försäljningen går bra

Rita S
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Peter Jergos är mycket duktig och professioell fotograf. Han är dessutom trevlig och punktlig.

Ann-marie H
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Trevligt och professionellta bemötande.

Mehtap U

5 stjärnor Trevliga möten mvh serkan o mehtap

Ove G
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Peter är mycket trevlig och positiv. Han fotograferade vårt säljobjekt på ett professionellt sätt med ett utmärkt resultat.

Bo S
Skrev om Peter Jergos en del av Fotograf Peter Jergos

Peter är mycket trevlig och gjorde ett jättebra jobb. Förklarade och visade hur han tänkte och hur han tog bilderna. Lätt att prata med och kom med synpunkter att tänka på.