Fotografiska

Fotografiska

Ring 08-509 005 00 fotografiska.eu
4.0

Fotografiska är en av världens största samlingsplatser för fotografi.

12 omdömen om Fotografiska

Jonathan P
Skrev om Fotografiska

Återkommer hit för varje ny utställning. Detta år blev det även en tur endast till presentshoppen för inhandlande av julklappar till familjen. Fotografiska är mig varmt om hjärtat!

Johnér Bildbyrå
4.5/5 i betyg av 541 omdömen 4.5 av 541 omdömen

Alltid trevligt bemötande och hög servicegrad. Har aldrig upplevt fel eller problem. Tydlig hemsida. Brett urval svenska bilder. Har var

May Sonja Anneli K

Utställningarna är det verkligen inget fel på. Oftast super. Väl värt ett besök, butik ganska rolig. Något är fel på restaurangen. Personalen verkar inte ha det bra. Synd

Felizia W
Skrev om Fotografiska

kul med teman och bra guider + bra lokaler att titta på konst i !

Nathalie N
Skrev om Fotografiska

Fotografiska har trevlig personal och många intressanta utställningar. Shopen är värd en rundtur efter besöket. Har inte provat deras café ännu trots ett flertal turer till Fotografiska. Det som är lite tråkigt är att det är ett väldigt stumt golv, det känns när man vandrat runt i någon timme. Fotografiska rekommenderas varmt!

ANDREAS I
Skrev om Fotografiska

Var där i lördags och älskade stället direkt. Cleana miljöer som lyfter fram fotografiernas bästa sidor. När jag var där så var det dels kreativa Sandy Skoglunds uppbyggda miljöbilder och det var verkligen hög klass. Samtidigt var det även huvudutställningen Fashion men den gillar jag inte lika mycket men det har mest med mitt bristands modeintresse att göra. Förutom själva utställningarna är det som alltid kul att gå runt och tjuvlyssna på andra besökare, kan bli en del kul prettosamtal. :-) De har även ett kafé med...

Nikke L gillar detta
Heidi Kinga H
Skrev om Fotografiska

Klart en du ska gå på fotografiska nu när vi har ett i Stockholm. Njut några av världens bästa fotografers verk skildra världen genom deras lins.

Pierre P
Skrev om Fotografiska

Tyckte det mesta var mycket hög klass. Utställningarna och lokalerna. Blev lite bakvänt när man är där med barnvagn, då hissen låg väldigt långt in. När jag var där var det inte direkt mycket till mat att äta i restaurangen så ät innan.

Maja L
Skrev om Fotografiska

Fina lokaler, trevlig personal och utställningen med Annie Leibovitz var klart sevärd. Vi var där några från "Fotosöndag", och såg utställningen. Men jag blev förvånade över det snåla utbudet av mat. Så ät innan, är mitt tips till andra som kilar dit efter jobbet.

Per P och Tobias B gillar detta
Tobias B
Skrev om Fotografiska

Besökte Fotografiska för första gången i helgen och kan meddela att jag kommer tillbaka inom kort, fast kanske utan barnvagn. Bilderna av Annie Liebovitz var långt över förväntan vilket givetvis lyfter hela upplevelsen. Trångt på vissa ställen..men jag får skylla mig själv när jag släpar med barnen. Ser fram emot att få gå dit igen en ruskig höstdag.

Ingela H
Skrev om Fotografiska

Ett härligt svalt och inspirerande museum för oss som uppskattar att frossa i fotografi. Läget är vackert alldeles vid vattnet och från museets kafé på övervåningen bjuds på en vidunderlig utsikt över Saltsjön. Dessutom är personalen mycket tillmötesgående. Jag fick förvara min stora väska i kassan medan jag njöt av Annie Leibovitz-utställningen. Tack för det! Jag kommer definitivt att hänga här oftare när jag är i stan.

Matthieu H och 2 andra gillar detta
Malin S
Skrev om Fotografiska

Den som är fotointresserad har äntligen fått ett ställe att gå till. Intressanta utställningar och kursverksamhet. Dessutom möjlighet att köpa presenter till sig själv och andra. Men det börjar bli dags för att de ska bli klara med alla byggnationer.

Per P gillar detta
Elisa N
Skrev om Fotografiska

En upplevelse för den fotointresserade.