Alla kategorier Massage Stockholms län Sundbyberg Från kropp till tå

Från kropp till tå

Sturegatan 22, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

Jag heter Nina Moltzau, finns i Sundbyberg, är diplomerad Massage- och Medicinsk Fotterapeut, utbildad hos Axelsons Gymnastiska Institut. Mina massage- och fotvårdsbehandlingar är anpassade till varje persons behov. Öppet enligt ök. lör-sön. Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om Från kropp till tå

• Madelen J
    Madelen J skrev om Från kropp till tå
    Mycket professionell och trevlig personal. Jätte fräscha lokaler och fungerande behandlingar.
    Har provat de flesta behandlingarna och fått ett jättebra resultat. Mitt nageltrång är borta och massagen är helt fantastisk. Läs mer
    2010-12-11 Nina M svarar Madelen J
    Hej Madelen! Välkommen åter, jätteroligt med nöjda kunder. Hälsningar Nina
  • Saba Z
    Saba Z skrev om Från kropp till tå
    proffesionell behandling o mkt god bemötande + trevligt lokal (miljö) Läs mer
  • Cristina B
    Cristina B skrev om Från kropp till tå
    Professionell behandling som verkligen hjälper. Vänligt bemötande, avslappnad miljö, ljusa fräscha lokaler. Enkelt att hitta dit. Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Från kropp till tå
    Trevlig personal. Bra bemötande.Bra för fötterna. Läs mer
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Från kropp till tå
    Jag skulle vilja ha mer mysfaktor i lokalen. Dämpat ljus, mer kuddar, mindre aparater och liknande framme. Bra med lugn musik och gravidkudde. Nina var flexibel med tider och har bra priser. Vore dock bra om det gick att betala mer kort. Läs mer
  • Anette C
    Anette C skrev om Från kropp till tå
    Ljus och fin lokal, bra behandlingar Läs mer
  • Max O
    Max O skrev om Från kropp till tå
    Åh, va skönt, nu känner jag mig mjuk och härlig i kroppen. Vill ha en behandling till. Läs mer
  • Kent N
    Kent N skrev om Från kropp till tå
    Jag fick ett proffsigt mottagande. Mitt besvärliga ryggskott blev mycket bättre redan efter första massagebehandlingen. Kunde gå till jobbet dagen efter. Besöket var absolut prisvärt. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2010-11-18 Nina M svarar Kent N
    Tack så mycket, dessa ord värmde!! Och jobba dagen efter, inte dåligt. Hälsningar Nina

Lästmakargatan 10, 11144, STOCKHOLM