Alla kategorier Skönhetssalong Skåne Lund Frisk o Vacker Lund

Frisk o Vacker Lund

Emblas Gata 9, 224 76 Lund — Visa karta

Salongen ligger i Hälsans Hus i centrala Lund vid Mårtenstorget och drivs av auktoriserad hudterapeut. Här erbjuds professionella behandlingar för hela kroppen: ansiktsbehandlingar anpassade efter hudens behov, acne- och rosacea behandlingar, balanserande och hudföryngrande kurer med DMK (tidigare Danné) avancerad hudvård, borttagning av ofarliga hudförändringar som t.ex. fibromer, åldersvårtor och körsbär angiomer, brynformning, frans- och brynfärgning, hårborttagning med vax - även brasiliansk vaxning, spa massage, kroppspeeling, infraröd bastu, manikyr, pedikyr (riktig fotvård), öronhåltagning med Blomdahl, samt kostnadsfri konsultation och rådgivning. DMK, CND, Orly, Hudosil, Crearome, Sara Beauty Spa, Artdeco, Refectocil, samt Acetocaustin produkter finns i butiken. Lokalen är handikappanpassad och godkänd av Miljöförvaltningen.Varmt välkommen!

Läs vad 3 kunder tycker om Frisk o Vacker Lund

• Lena
    Lena skrev om Frisk o Vacker Lund
    Underbar fotvård! Jag drömde mig bort medan mina fötter blev noggrant ompysslade. Resultatet blev perfekt! Rekommenderas!
  • Emma  W
    Emma W skrev om Frisk o Vacker Lund
    Jag har haft svår acne i flera år och provat en massa produkter som aldrig gav mig resultat. Nu har jag äntligen fått hjälp: DMK hudvård hemma och regelbundna ansiktsbehandlingar på salongen. Efter tre månader är acnen nästan helt borta :-)
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Frisk o Vacker Lund
    Jag har provat vaxning, ansiktsbehandling, pedikyr, massage och varit alltid mycket nöjd. Jag kan bara rekommendera denna salong!

Emblas Gata 9, 224 76 Lund