Alla kategorier Hårborttagning Skåne Lund Frisk o Vacker Lund

Frisk o Vacker Lund

Emblas Gata 9, Linero torg, 224 76 Lund — Visa karta

HUDVÅRD FOTVÅRD MASSAGE VAXNING
Salongen ligger på Linero torg (Lund) och erbjuder professionella behandlingar för hela kroppen: ansiktsbehandlingar anpassade efter hudens behov med DMK avancerad hudvård, borttagning av ofarliga hudförändringar (t.ex. fibromer, åldersvårtor, körsbär angiomer) och ytliga blodkärl, brynformning, frans- och brynfärgning, permanent hårborttagning med Blend epilering, Alkaline Wash borttagning av fjunhår, vaxning - även manziliansk och brasiliansk, thai-, svensk- och spa-massage, SPM-vakuummassage (cellulitbehandling och lymfdränage), kroppspeeling, infraröd bastu, fotvård, öronhåltagning med Blomdahl samt kostnadsfri konsultation och rådgivning
Lokalen är fräsch och ren, utrustad med dusch, handikappanpassad och godkänd av Miljöförvaltningen.
Varmt välkommen önskar
Estee, aukt. hudterapeut, fotvårdsspecialist och spa-massageterapeut
Kana, thaimassageterapeut
Mån-Lör: 10:00-20:00
Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Frisk o Vacker Lund

• Eddie
    Eddie skrev om Frisk o Vacker Lund
    BÄST....
    jag har testat olika behandlingar hos Estee, hon gör ett sådant bra jobb och är mycket nogrann, har alltid varit mycket nöjd med hennes arbete, Läs mer
  • Boris G
    Boris G skrev om Frisk o Vacker Lund
    Bäst!
    Jag har testat många behandlingar hos Estee och jag måste säga att det alltid blir perfekt resultat, allt från fotvård till ansiktsbehandling eller massage. Professionellt, fräscht och mysigt. Jag är mycket nöjd och jag kommer alltid att gå till henne. Rekommenderas varmt!

DMK hos Frisk o Vacker
    Jag har testat många olika märken av krämer, ansiktstvätt och peeling, men det finns inget märke som slår DMK! Rekommenderas! Läs mer
  • Lena
    Lena skrev om Frisk o Vacker Lund
    Underbar fotvård! Jag drömde mig bort medan mina fötter blev noggrant ompysslade. Resultatet blev perfekt! Rekommenderas! Läs mer
  • Emma  W
    Emma W skrev om Frisk o Vacker Lund
    Jag har haft svår acne i flera år och provat en massa produkter som aldrig gav mig resultat. Nu har jag äntligen fått hjälp: DMK hudvård hemma och regelbundna ansiktsbehandlingar på salongen. Efter tre månader är acnen nästan helt borta :-) Läs mer
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Frisk o Vacker Lund
    Jag har provat vaxning, ansiktsbehandling, pedikyr, massage och varit alltid mycket nöjd. Jag kan bara rekommendera denna salong! Läs mer

Emblas Gata 9, Linero torg, 224 76 Lund