Frisk o Vacker Lund

Frisk o Vacker Lund

Ring 076-714 38 82 friskovacker.se

HUDVÅRD FOTVÅRD MASSAGE VAXNING Salongen ligger på Linero torg (Lund) och erbjuder professionella behandlingar för hela kroppen: ansiktsbehandlingar anpassade efter hudens behov med DMK avancerad hudvård, borttagning av ofarliga hudförändringar (t.ex. fibromer, åldersvårtor, körsbär angiomer) och ytliga blodkärl, brynformning,...

5 omdömen om Frisk o Vacker Lund

Eddie
Skrev om Frisk o Vacker Lund

BÄST.... jag har testat olika behandlingar hos Estee, hon gör ett sådant bra jobb och är mycket nogrann, har alltid varit mycket nöjd med hennes arbete,

Boris G
Skrev om Frisk o Vacker Lund

Bäst! Jag har testat många behandlingar hos Estee och jag måste säga att det alltid blir perfekt resultat, allt från fotvård till ansiktsbehandling eller massage. Professionellt, fräscht och mysigt. Jag är mycket nöjd och jag kommer alltid att gå till henne. Rekommenderas varmt! DMK hos Frisk o Vacker Jag har testat många olika märken av krämer, ansiktstvätt och peeling, men det finns inget märke som slår DMK! Rekommenderas!

Lena
Skrev om Frisk o Vacker Lund

Underbar fotvård! Jag drömde mig bort medan mina fötter blev noggrant ompysslade. Resultatet blev perfekt! Rekommenderas!

Emma  W
Skrev om Frisk o Vacker Lund

Jag har haft svår acne i flera år och provat en massa produkter som aldrig gav mig resultat. Nu har jag äntligen fått hjälp: DMK hudvård hemma och regelbundna ansiktsbehandlingar på salongen. Efter tre månader är acnen nästan helt borta :-)

Lisa M
Skrev om Frisk o Vacker Lund

Jag har provat vaxning, ansiktsbehandling, pedikyr, massage och varit alltid mycket nöjd. Jag kan bara rekommendera denna salong!