Friskis&Svettis Annexet

3.6

14 omdömen om Friskis&Svettis Annexet

Maria M
Skrev om Friskis&Svettis Annexet

Friskis Annexet var en mysig anläggning, men jag tror inte den är öppen längre.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Alexander D
Skrev om Friskis&Svettis Annexet

Helt ok gym faktiskt. Håller dock med Lisa om de där störiga fanskapen som använder gymmet som sin ungdomsgård, de är ju där varje dag, hela tiden. Ockuperar skivstången 24/7.

Lisa A
Skrev om Friskis&Svettis Annexet

Gymmet på Kungsholmen är bra och personalen trevlig. Det som drar ner betyget kraftigt är "ungdomsgänget" bestående av omogna, kaxiga och skräniga killar i linne som hänger där hela tiden. Man tappar lusten att gymma med dem där.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

AMANDA F
Skrev om Friskis&Svettis Annexet

Friskis & Svettis Kungsholmen har kanske inte stans bästa träningslokal. Det bästa med att träna på F&S är att man inte behöver binda upp sig i ett år utan man kan träna där under de månaderna då det är svårt att träna löpning utomhus. Tyvärr är det nog många som tänker som jag eftersom stället är proppat under de snöigaste månaderna. Ibland får man stå och vänta flera minuter för att kunna använda träningsmaskinerna vilket förstör hela ideén med att träna.

Nikke L gillar detta
Matte
Skrev om Friskis&Svettis Annexet

Storleksmässigt ett av de bättre gymmen i stan, med ett litet "extra gym" dolt till höger när man vandrar ner mot det stora gymmet. Fräsht genomgående. Generöst med maskiner och fria vikter. Dock minus för oss som vill ha mer än 40-kilos hantlar. Prisvärt gym vilket de är kända för och trevlig personal. Deras öppettider passar inte mig alls. De stänger tidigare på fredagar, tidigare under sommaren och har ibland helt stängt på röda dagar och dag före/efter röd dag!

Jennifer H
Skrev om Friskis&Svettis Annexet

Bra och fräsch lokal men det är inte helt enkelt att hitta från omklädningsrummen till träningssalarna.

Marcus K
Skrev om Friskis&Svettis Annexet

Väldigt trevlig personal som kan sin sak! Personal som går runt då du tränar och svarar på alla dina frågor. Priserna är helt ok och du får vad du betalar för och lite till

Ningjing C
Skrev om Friskis&Svettis Annexet

I love group aerobics in big hall, inspiring, easy to follow and passionate! But it's kind of hard to book the proper time ...

Rebecka L
Skrev om Friskis&Svettis Annexet

Jättebra lokaler och trevlig personal. Mycket bra gruppträningspass också.

Johanna T
Skrev om Friskis&Svettis Annexet

Vill du styrketräna på Friskis och Svettis så är det hit du ska gå. Gymmet är fräscht med många nya maskiner. Nackdelen är att det alltid är lång kö och att många av de populäraste maskinerna går sönder utan att bli lagade särskilt snabbt. Jämför man med hur det här gymmet såg ut förut så är det en klar förbättring!

Hanna S
Skrev om Friskis&Svettis Annexet

Nils v och Nils v gillar detta
Patric E
Skrev om Friskis&Svettis Annexet

riktigt trevligt gym med fräscha omklädningsrum. Allt finns.

Elina E
Skrev om Friskis&Svettis Annexet

Här är nog den bästa lokalen om jag får välja vart jag ska träna. Stora lokaler där du både kan träna pass, träna i gymmet och spinncykla. Dock måste man vara här i tid, annars händer det att passen är fulla. Det drar tyvärr ner snittet lite.

Jenny A
Skrev om Friskis&Svettis Annexet

Stort, fräscht och nyrenoverat. Fortfarande mest prisvärt tycker jag, men utan att kvalitén är sämre för det. Synd bara att man måste vara där i så god tid för att få plats på passen men så är det väl överallt.