Friskvårdskollen

Friskvårdskollen

www.friskvardskollen.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Friskvårdskollen! Vi är en idrottsklinik på Kungsholmen som erbjuder tjänster inom naprapati, friskvård, rehabilitering och träning. Våra patienter är ambitiösa och vet vikten av en fungerande kropp. Det många vittnar om är vår kompetens, vårt engagemang och personliga bemötande. Om du har akut ont i fötter,...

430 omdömen om Friskvårdskollen

Sedan starten hos Reco 2019

Carin L
Skrev om Friskvårdskollen

Otroligt duktig i sin profession och behövde gå dit två gånger så blev min nacka bra igen. Jag köpte 60 minuter x2 av naprapatbehandling. Väldigt trevliga också.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Carin och tack för ditt jättefina omdöme efter ditt besök, så roligt att läsa! Det kommer hjälpa andra med nackbesvär att hitta till oss. Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Per S
Skrev om Friskvårdskollen

Trevligt och proffsigt! Fick hjälp och många bra tips.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Per! Vad roligt att läsa om ditt senaste besök hos oss och att du upplevde oss som både trevliga och proffsiga. Vi försöker alltid ge våra patienter något mer än bara behandlingen, just råd och tips för att slippa komma tillbaka kan vara en sådan sak. Tack!

Matilda K
Skrev om Friskvårdskollen

Effektiv behandling, toppen nöjd.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Matilda! Tack för ditt korta och koncisa svar gällande ditt besök hos oss och att du var så nöjd gläder oss naturligtvis extra mycket. Stort tack!

Ingela W
Skrev om Friskvårdskollen

Professionellt och kunnigt. Pedagogisk förklaring och tydligt hur man ska komma vidare.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Ingela! Tack för ditt jättefina omdöme. Så roligt att läsa att du upplever oss som professionella och kunniga. Vi försöker hela tiden inhämta den senaste kunskapen tillsammans med att pedagogiskt försöka förklara hur saker hänger ihop. Önskar dig en fin helg!

Göran N
Skrev om Friskvårdskollen

fantastiskt bra Christian är otrolig och man får både ordentlig behandlig och goda råd

Svar från Friskvårdskollen

Hej Göran! Stort tack för ditt översvallande omdöme gällande Christian, goda råd behöver inte alltid vara dyra :) Vi ser till att han får ta del av din rekommendation. Ha en fortsatt fin dag!

David K
Skrev om Friskvårdskollen

It was an excellent experience in all respects. John Humble is a real expert and he has made all of the difference to my recovery. I have had this injury on and off for a long time. This is the first time it has been addressed so professionally.

Svar från Friskvårdskollen

Hi David! Thank you so much for your excellent feedback after your visit to us and John Humble and we are glad you feel so much better. Best regards!

Ylva B
Skrev om Friskvårdskollen

Kunnig och bra hjälp med skräddarknuta och att få fötterna att gå som de ska.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Ylva! Vad roligt att läsa om din positiva upplevelse hos oss och att du har fått önskad hjälp med dina fötter. Tack också för att du tar dig tid att delge oss detta, det kommer hjälpa fler att få ordning på sina onda fötter.

Karl Adam Östen V
Skrev om Friskvårdskollen

Kunnig och trevlig personal. Löste problemet jag hade. Kommer gå igen. Smidigt.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Adam! Vad roligt att läsa om din upplevelse hos oss och att vi kunde lösa ditt problem. Stort tack för att du tog dig tid att dela detta, vilket kommer göra att fler har möjlighet att hitta till oss. Glad Påsk!

Gustaf P
Skrev om Friskvårdskollen

Jag är jättenöjd! Fick hjälp av John Humble med en axelskada. John Identifierade problemet snabbt och gav mig en behandling, samt råd hur jag ska gå tillväga härefter. Tack så mycket 5/5🙌🏻

Svar från Friskvårdskollen

Hej Gustaf! Vad roligt att läsa att du är så nöjd efter ditt senaste besök och att du fått bra hjälp för din axel. Stort tack också för att du delar med dig så att fler kan få hjälp med sina axelproblem hos John.

John Wilhelm Gabriel G
Skrev om Friskvårdskollen

Mycket bra och intressant lärorik upplevelse f d f. D d d d d d. D d d d. D

Svar från Friskvårdskollen

Hej och tack för ditt fina omdöme efter ditt besök! Extra kul att du upplevde det på ett bra sätt och fann det lärorikt. Tack! :)

Kirsi P
Skrev om Friskvårdskollen

Är alltid mycket nöjd med både bemötandet och behandlingen. Välkomnade och professionellt bemötande. Blir lyssnad på, får hjälp med det jag behöver och får bra råd för fortsatt träning/rehab. Rekommenderar alltid alla vänner och bekanta Friskvårdskollen om de är i behov av naprapat.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Kirsi och tack för dina jättefina ord om oss och att du ber dina nära och kära komma till oss vid eventuella problem. Vi är så tacksamma! Önskar dig en riktigt trevlig helg!

Eva K
Skrev om Friskvårdskollen

Jag är så lycklig att jag hittat till "Mirakelmannen Johan" som med sin magiska formel lyckas lösgöra min stortå återigen så att jag slipper ha ont i både tå och hälsena. Alla med Hallux valgus eller andra problem med fötter eller sätesmuskler borde besöka honom då det går att göra något åt problemet.

Svar från Friskvårdskollen

Hej och ett jättestort tack Eva för det översvallande berömmet om vår kollega Johan. Han har med åren hjälpt många olika fötter och därigenom skaffat sig en bred erfarenhet och djup kunskap. Trevlig helg!

Mats Olof A
Skrev om Friskvårdskollen

Mycket bra! Kunde snabbt identifiera mitt bekymmer.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Mats! Tack för ditt korta och mycket kärnfulla omdöme. Vi är så glada för att du är så nöjd, TACK!

Ann S
Skrev om Friskvårdskollen

Jag har under många år haft smärta i höger fot, höger höft och högra sidan av ländryggen. Efter flera behandlingar känns det idag väldigt hoppfullt att smärtan kommer att klinga av. Jag är djupt imponerad av Jonas förmåga att hitta orsaken till mina problem. Känner mig idag bättre än på mycket länge.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Ann! Vad roligt att läsa ditt jättefina omdöme och att du känner dig bättre än på mycket länge. Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse, det kommer hjälpa många andra att hitta till oss för att få hjälp med sina smärtor. Önskar dig en fortsatt fin vecka!

Maria W
Skrev om Friskvårdskollen

k ändes proffsigt! Bra olika val. Bra att kunna gå vidare om tid fanns. Fick mig att boka vandring efter op rygg. Sätta upp mål osv....

Svar från Friskvårdskollen

Hej Maria och tack för ditt fina omdöme! Inspirerande också att höra om din bokade vandring, lycka till!

Eva Kristina A
Skrev om Friskvårdskollen

Smidigt och trevligt vid kontakterna. Hade ju förhoppning att kunna få ordning på en fot och därmed kunna ta sköna promenader. Så blev det och fick dessutom andra tips av Johan som hjälpte mig. Jag köpte Pronatosbehandling .

Svar från Friskvårdskollen

Hejsan! Vad roligt att läsa om att vi har mött din förhoppning om att få ordning på foten, stort tack för att du delger oss. Johan är vår fotexpert och har hjälpt många genom åren. Allt gott!

Johan S
Skrev om Friskvårdskollen

Jag blev väl bemött och är nöjd med besöket.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Johan! Tack för att du gav oss en återkoppling efter ditt besök och att du är nöjd. Skulle du ha frågor eller andra funderingar efter ditt besök är du alltid välkommen att höra av dig via mail eller telefon. Det är gratis och ingår för alla våra patienter. Trevlig helg!

Anna N
Skrev om Friskvårdskollen

De är noggranna, kunniga och gör ett väldigt bra jobb helt enkelt.

Svar från Friskvårdskollen

Hej och tack Anna för ditt fina betyg, extra roligt att du lyfter fram att vi upplevs som kunniga. Trevlig helg!

Joakim H
Skrev om Friskvårdskollen

Mycket bra hjälp med mina problem.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Joakim och tack för att du tog dig tid att svara, vi vet att vi alla överöses av enkäter för minsta sak. Extra glada blir vi över att du fått bra hjälp för dina problem.

Karin S
Skrev om Friskvårdskollen

Jag visste inte vad jag skulle förvänta mig när jag sökte för Hallux valgus men det var så skönt att höra att det finns bra alternativ till operation! Trevligt bemötande och bra behandling. Jag har fått igång rörligheten i fotled och stortåled. Fötterna känns mjukare och spänstigare och det känns tydligt när jag går!/ Karin

Svar från Friskvårdskollen

Hej Karin och tack för ditt jättefina omdöme. Extra roligt att du upplever en sån skillnad i dina fötter utan att behöva operera. Önskar dig en fortsatt fin vecka! (Beklagar samtidigt den sena återkopplingen efter att du tog dig tid att ge ditt omdöme.)

PIA K
Skrev om Friskvårdskollen

Ringde och blev vänligt bemött. Fick tid redan två dagar efter. Johan L var noga med var smärtan kom ifrån och gjorde flera undersökningar innan han började behandla. Efter första besöket hade jag ont efteråt men efter andra så känns det nästintill smärtfri i knät. Ont ska med ont förgås är mitt måtto. Och visst gjorde andra behandlingen ondare än den första men det är det så himla mycket värt. Den bästa naprapat jag varit hos.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Pia! Tack för ditt otroligt fina omdöme av Friskvårdskollen och vår naprapat Johan Lind. Ibland kan det absolut uppstå värk efter ett besök, men den skall såklart vara övergående vilket också verkar vara fallet för dig. Tveka inte att återkomma om du har frågor eller annat efter ditt besök. Vi erbjuder alltid fri konsultation över telefon för våra patienter. Tack! :)

Daniel T
Skrev om Friskvårdskollen

Provade flera andra naprapater, utan framgång, Johan förstod mitt problem satte igång med åtgärder, vips 3 behandlingar senare typ smärtfri!! Lycka!

Svar från Friskvårdskollen

Hej Daniel och ett stort tack för ditt jättefina omdöme. Så kul att läsa att vi lyckats få ordning på ditt problem. Dina värmande ord kommer göra Johan lite extra glad idag.

Anna B
Skrev om Friskvårdskollen

Jättetrevligt bemötande och behandlingen kändes proffsig och trygg.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Anna! Tack för ditt jättefina betyg efter ditt besök. Du lyfter fram tre viktiga faktorer som vi vill förmedla. Tack för att du tog dig tid och berätta detta.

Annika L

Kunnigt, effektivt, hoppingivande.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Annika! Vad skönt att du känner hopp efter ditt besök hos oss, det värmer. Vi håller tummarna för att det fortsätter så. Tack för ditt toppenbetyg!

Hans L
Skrev om Friskvårdskollen

Mycket engagerat och kunnigt bemötande

Svar från Friskvårdskollen

Hej Hans! Stort tack för ditt korta och mycket koncisa utlåtande. Så roligt!

Anita Birgithe L
Skrev om Friskvårdskollen

Mkt bra bemötande och resultat på behandlingen.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Anita och god fortsättning! Tack för ditt jättefina omdöme, så roligt att läsa att du är nöjd efter din behandling. Både med bemötande och resultat, det värmer en kylig dag som denna. Önskar dig en fin dag!

Monica B
Skrev om Friskvårdskollen

Proffsigt och kunnigt rakt igenom. Blev avhjälpt efter ett besök mer eller mindre

Svar från Friskvårdskollen

Hej och stort tack Monica för ditt jättefina omdöme. Jätteroligt att läsa om att det gick så fort att få ordning på det som du sökte hjälp för.

Lena S
Skrev om Friskvårdskollen

Välgörande behandling med smärtlindring för mina stela axlar! Rekommenderas starkt!!

Svar från Friskvårdskollen

Hej Lena! tack för ditt jättefina omdöme och att du berättar om ditt senaste besök hos oss, gällande dina axlar. Det kommer hjälpa fler, som kanske har problem med sina axlar, att hitta till oss för hjälp. Önskar dig en riktigt god jul och gott nytt år.

Gustav Jesper Tomas L
Skrev om Friskvårdskollen

Ett mycket kunnigt och trevlig bemötande, något utöver det vanliga! Kan varmt rekommenderas!

Svar från Friskvårdskollen

Hejsan! Så kul att läsa om ditt senaste besök hos oss. Det kommer ge oss ännu mer energi att bli ännu bättre framöver. Stort tack för att du tog dig tid att berätta! God jul och gott nytt år!

Kent I
Skrev om Friskvårdskollen

Kunniga och trevliga och flexibla

Svar från Friskvårdskollen

Hej Kent! Stort tack för ditt fina omdöme. Kort och koncist där du lyfter fram tre bra egenskaper. Kunskap. inställning och flexibilitet. God Jul och Gott Nytt År.

Carin R
Skrev om Friskvårdskollen

Jag har fått fantastisk hjälp och hjälp till självhjälp för min fot. Haft problem i mer än ett år, gått runt till olika ställen för att få lindring. Till slut hittade jag det jag sökte här. Rekommenderas varmt!

Svar från Friskvårdskollen

Hej Carin! Vad roligt att höra att du har fått hjälp med din fot, efter många försök, och att vi kunnat hjälpa dig Stort tack för din varma rekommendation och jättefina omdöme.

Karin H
Skrev om Friskvårdskollen

Effektiv, proffsig behandling. Känns att han vet vad han gör och har koll på både muskler och leder.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Karin! Tack för ditt jättefina omdöme. Så roligt att läsa om din positiva upplevelse och att du upplevde din terapeut som proffsig och kompetent. Det är områden som vi vill kunna göra skillnad.

Adam H
Skrev om Friskvårdskollen

Superbra och proffesionellt. Finns inget mer att tillägga.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Adam! Kort och koncist räcker fantastiskt bra det med :) Stort tack för att du tog dig tid för att berätta detta!

Anna S
Skrev om Friskvårdskollen

Fantastisk behandling. Johan är så noggrann och duktig och förklarar vad han hittar och gör så att jag också förstår min kropp bättre.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Anna! Så kul att lösa om ditt toppenomdöme. Ja, Johan är en rutinerad naprapat som hjälpt många patienter genom åren. Tack för att du tog dig tid och berättade detta. Trevlig helg och första advent!

Bo L
Skrev om Friskvårdskollen

Mycket professionellt, förtroendeingivande och trevligt bemötande. Hade höga förväntningar och de infriades. Efter varje behandling har min elaka vänsterfot, som länge har begränsat min rörelseförmåga, blivit allt snällare och samspelat i princip perfekt med högerfoten och hela kroppen. Att hitta tillbaka till den kraftfullare gångstil jag hade förr har höjt livskvaliteten. Kudos!

Svar från Friskvårdskollen

Hej Bo! Tack för ditt fantastiskt fina, och utförliga, omdöme. Vi har ambitionen att alltid överträffa våra patienters förväntningar, om vi sedan dessutom kan överträffa redan högt ställda förväntningar blir vi ännu gladare när vi lyckas. Tack för att du tog dig tid att dela med dig, det kommer hjälpa fler att få hjälp med sina fotproblem.

August M

Trevlig, pedagogisk, proffsig!

Svar från Friskvårdskollen

Hej August! Tack för ditt korta och koncisa toppenomdöme! Ibland behöver det inte vara krångligare än så, trevlig helg!

Birgitta Ingegerd M
Skrev om Friskvårdskollen

Besökte Johan Lind som utövar Pronatos-metoden för olika fotbesvär/snedställningar. Mycket kunnig och fötterna känns så mycket bättre efter behandlingen.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Birgitta! Så roligt att höra och tack för att du tar dig tid att dela med dig av din positiva upplevelse. Fötterna är ju så centrala i våra liv och kan begränsa oss från mycket roligt om de inte fungerar. Tack!

Marie E
Skrev om Friskvårdskollen

Bra bemötande, kompetent personal, omtänksamhet och värme.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Marie och tack för ditt värmande omdöme. Vad kunde vara en bättre start på denna något kylslagna morgon. TACK!

Lena U
Skrev om Friskvårdskollen

Tack för professionell hjälp och trevligt bemötande!

Svar från Friskvårdskollen

Hej Lena! Så roligt att lösa om ditt toppenomdöme efter ditt besök hos oss på Friskvårdskollen. Tack också för att du delade med dig. Det kommer nämligen hjälpa så att andra också hittar till oss och kan få professionell hjälp och ett trevligt bemötande. Önskar dig en glad helg!

Bo Martin L
Skrev om Friskvårdskollen

Engagerad och kunnig personal som hjälpt med att fixa problem med fötterna

Svar från Friskvårdskollen

Hej Bo! Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback från ditt möte med oss. Det gläder oss mycket att vi upplevs som engagerade och kunniga. Kunskap och engagemang är två av våra värdeord som vi försöker leva efter varje dag. Stort tack och trevlig helg!

Liza Hermeline Anna A
Skrev om Friskvårdskollen

Blev otroligt varmt och professionellt mött hos friskvårdskollen. Naprapaten var varsam och lyhörd och behandlingen visade sig vara väldigt effektiv för min skada.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Liza! Tack så mycket för dina värmande ord och att du gav med dig av din upplevelse. Vårt mål är att alltid vara både personliga och professionella på samma gång. Önskar din en fin vecka!

Sven Erik Michael B
Skrev om Friskvårdskollen

Snabb hjälp i samband med bokningen. Mycket trevligt bemötande och duktig och professionell personal. Jag blev smärtfri redan efter en behandling!

Svar från Friskvårdskollen

Hejsan! Vi tackar ödmjukt för ditt jättefina omdöme om din upplevelse hos oss. Extra kul att du lyfter fram hela resan, från bokning till behandling. Vi försöker varje dag göra besöket och upplevelsen hos oss så "smärtfri" som möjligt. Bokstavligt och bildligt!

Ulla J
Skrev om Friskvårdskollen

Vilken tur att jag hittade till Johan på Friskvårdskollen. Bästa hjälpen jag kunde få för mina fötter.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Ulla! Vad roligt att läsa ditt fina omdöme, Johan kommer bli mycket glad för de fina orden. Fötterna påverkar oss mer än vi tror, därför är det så viktigt för vårt välmående att de fungerar. TACK!

Amanda H
Skrev om Friskvårdskollen

Gick till Johan med ett akut och ett gammalt fotproblem- båda har blivit så mycket bättre! Jätteglad att jag tog mig tiden och gick hit.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Amanda! Jättekul att läsa om din förbättring av dina fotproblem efter besöket hos vår kollega Johan Lind. Han kommer att läsa detta och bli jätteglad. Stort tack för att du tog dig tid och delade med dig av din upplevelse!

Niklas G
Skrev om Friskvårdskollen

Mycket positiv! Väldigt kunniga och engagerade, kan gladeligen rekommendera Friskvårdskollen till andra.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Niklas! Ett innerligt tack för din fina rekommendation och toppenbetyget. Kompetens och engagemang är några av våra fundament som vi jobbar efter, därför är det extra kul att du lyfter fram de upplevelserna efter ditt besök. Tackar och bockar!

Saara Marjut Z
Skrev om Friskvårdskollen

Väl bemött. Bra diagnostik. Bra efterföljning med träningsprogram. Kommer att rekommendera till mina vänner.

Svar från Friskvårdskollen

Hej Saara! Vad kul att läsa och stort tack för ditt jättefina omdöme. Vi försöker alltid bidra med något så att man, både under och efter avslutad behandlingsserie, får med sig olika verktyg att jobba med på egen hand. Allt för att slippa komma tillbaka. Stort tack! :)

Philip J
Skrev om Friskvårdskollen

Professionellt och lugnt bemötande. Kändes väldigt tryggt!

Svar från Friskvårdskollen

Tack Philip för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse samt toppbetyget. Vi vet att alla blir överösta med utvärderingar efter minsta inköp, därför värderar vi dina ord extra högt! Tack!

Marcel B
Skrev om Friskvårdskollen

I came to Friskvårdskollen because I had knee pain when running more than 15 minutes. I went to other doctors before but unfortunately no one found a solution (from runners knee to insoles). At Friskvårdskollen Johan documented well all past issues and I got a foot and hip adjustment. Furthermore, Johan wrote me an individual training plan with exercises for legs, hips and back for the next months. I am happy that my results are improving step by step.

Svar från Friskvårdskollen

Hi Marcel! Thank you so much for telling us about your experience at Friskvårdskollen and Johan. So great to hear about your progress and that Johan has been able to get you back on track, step by step. Keep up the good work! Regards Friskvårdskollen.

Max S
Skrev om Friskvårdskollen

Johan på friskvårdskollen hjälpte min Son med hälproblem som han haft i 2år. Efter 3gånger så är han nu symtom fri ! Proffsigt bemötande & framförallt så vet han vad han pratar om !! PROFFS !!

Svar från Friskvårdskollen

Hej Max! Så roligt att läsa om er upplevelse och din sons framsteg. Stort tack för det fina omdömet som kommer göra Johan än mer motiverad att förkovra sig i fotens komplexa värld.

Carl Viktor E
Skrev om Friskvårdskollen

Har fått bra hjälp med min fot som aldrig har blivit bra tidigare trots otaliga läkar och naprapatbesök

Svar från Friskvårdskollen

Hej Viktor! Tack för ditt fina omdöme och vad roligt att läsa om din goda framsteg gällande din fot. Fötterna är ju tämligen centrala i allt vi gör. Lycka till framöver och skulle problem eller frågor uppstå är du alltid välkommen att återkomma med frågor. Trevlig helg!