Fullersta Vederi

Fullersta Vederi

Idén till Fullersta Vederi startade en vårdag när Joakim Wiking, som precis sagt upp sig stod hemma i trädgården och klyvde ved. En syssla han alltid älskat att göra och så småningom blev drömmen om att starta eget verklighet. Fullersta Vederi är idag proffs på trä(d) och erbjuder avancerad trädfällning, sektionsfällning, vedhantering...

13 omdömen om Fullersta Vederi

Bengt-Olof H
Skrev om Fullersta Vederi

Företaget var mycket snabbt att ge en fullständig offert med ROT-avdrag. Priset var precis lagom så jag kunde direkt göra en beställning. Något senare kom jag på att jag också ville ha en stor ren uppsågad till ved - inga problem! Inte nog med det - vedklamparna klövs upp också utan extra kostnad! Sammantaget blev min upplevelse mycket positiv och jag anlitar gärna företaget flera gånger när jag har behov. Nu gällde det omvårdnad av ett träd.

Linds Trädfällning AB
4.9/5 i betyg av 1269 omdömen 4.9 av 1269 omdömen

Fällning av en björk. Snabbt o proffsigt.

Alfred P
Skrev om Fullersta Vederi

Trevlig bemötande och kom i tid och städade efter sig.

A.w. H
Skrev om Fullersta Vederi

Bra, seriöst företag med kunden i fokus.

Lumber M
Skrev om Fullersta Vederi

Professionellt bemötande, trevlig och enkel att ha o göra med

Peter S
Skrev om Fullersta Vederi

Jag har anlitat Fullersta Vederi vid ett flertal tillfällen med olika trädgårdstjänster. Bolaget är mycket tillmötesgående och arbetar snabbt samt effektivt. Jag är jättenöjd med Fullersta Vederi. Därför vill jag mycket varmt rekommendera bolaget. Peter Skeppstedt Advokat

Josef O
Skrev om Fullersta Vederi

Snabb, proffsig och supertrevlig!

Trädkoll S
Skrev om Fullersta Vederi

Joakim på Fullersta är en glädje att ha och göra med. Alltid proffsigt resultat. /Niclas

Lars A
Skrev om Fullersta Vederi

Fullersta Vederi anlitades för trädfällning av död björk inkl. kubbning. Arbetet utfördes till stor låtenhet. Att rekommendera. Hälsn. Lars

Yvonne E
Skrev om Fullersta Vederi

Trevligt bemötande, snabb och positiv kontakt och utförande av begärd tjänst! Häcken blev "som ny".

Svar från Fullersta Vederi

Tack! Va kul att ni blev nöjda👍🏻

Anneli A
Skrev om Fullersta Vederi

Bolaget får högsta betyg från första besöket till färdigställandet. Personalen på plats utförde det avtalade arbetsmoment snabbt säkert och i paritet med de som upptagits i avlämnad offert.

Svar från Fullersta Vederi

Tack! Va snällt, och tack för fikat. Det satt fint när det började regna på oss😊

Jan A
Skrev om Fullersta Vederi

Bra jobb till bra pris! Tydlig och detaljerad offert

Svar från Fullersta Vederi

Tack så mycket, och tack för att du tog dig tid att lämna omdöme.

Helena I
Skrev om Fullersta Vederi

Snabb och professionell! Supertrevlig kille!

Tack så mycket Helena, och tack för uppdraget🙏 //Joakim

Misagh S
Skrev om Fullersta Vederi

Mycket bra, trevliga samt professionellt både jobb och bemötande

Tusen tack för ditt omdöme Misagh! Lycka till med din tomt framöver. //Joakim