Funmed Göteborg

Snittbetyg
4.5
Boka tid Ring 0101-60 60 77 Dela

Om företaget

Funmed Göteborg har funnits sedan 2014 och är en läkarklinik som arbetar med precisionshälsa på funktionsmedicinsk grund. Vi fokuserar inte primärt på att dämpa sjukdomssymtom, utan istället på att hitta och bota de underliggande orsakerna till sjukdom och ohälsa.

17 omdömen om Funmed Göteborg

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 17 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Ann-Christin L
Skrev om Funmed Göteborg

Har haft alla mina besök online så inget fysiskt besök. Mycket bra bemött med fin service och bra medbestämmande, blivit lyssnad till på ett sätt som jag förväntat mig. Har varit mycket betydelsefullt för mig att vara medlem hos FunMed och jag har fått mycket hjälp med min hälsa, både av läkare och hälsocoach sjuksköterska och administration. Har haft medlemskap plus.

Svar från Funmed Göteborg

Tack för din recension, Ann-Christin. Varmt lycka till på din fortsatta hälsoresa!

Lisbeth Marie Å
Skrev om Funmed Göteborg

Jag kan inte bedömma Funmed Gbg, men mitt betyg är till min läkare Peter Martin och min hälsocoach Gunilla Hoverbrant. Jag har alltid blivit bemött av de båda med stor respekt och också fått massor av bra tips. Båda är väldigt lyhörda för hur jag vill gå vidare. Jag får inspiration istället för pekpinnar, vilket är viktigt för mig. Av de skälet har jag valt att bli fortsatt medlem hos FunMed. Lisbeth Ångman

Svar från Funmed Göteborg

Vad fint att få höra om dina erfarenheter av Funmed. Stort tack för att du valde oss, Lisbeth!

Birgitta S
Skrev om Funmed Göteborg

Vänligt bemötande. Jag fick det jag förväntade mig av medlemskapet.

Svar från Funmed Göteborg

Tack för din recension, Birgitta, och fortsatt lycka till på din hälsoresa!

Eva W
Skrev om Funmed Göteborg

Mycket positivt! Proffsig och engagerad personal. Fick ett mycket fint bemötande.

Svar från Funmed Göteborg

Tack för din recension, Eva. Lycka till med din fortsatta hälsoresa!

Niklas E
Skrev om Funmed Göteborg

De insaster som gjorts har varit bra. I mitt fall prioriterades att jobba med diet och viss svampbehandling för att åtgärda inflammation i tarmen (ulcerös kolit). Det har varit extremt mycket fokus på just diet och det hade varit svårt att genomföra det själv. Samtidigt har det varit lite oorganiserat när man får 3-4 olika dieter i långa PDF-filer där ingen av dem gäller helt utan det är någon kombination som var svårt att få klarhet i först. Över tid har jag fått hjälp och lärt mig. Det jag saknar är helhetsbilden med...

Svar från Funmed Göteborg

Tack, Niklas, för att du har tagit dig tid att skriva en recension. Vi tar till oss dina synpunkter och kommer att använda din feedback för diskutera hur vi kan förbättra helhetstänket, något som är ett mål för oss. Om du vill ha ett extra, kostnadsfritt möte med ditt vårdteam för att avsluta din patientresa på ett mer positivt sätt, och eventuellt framföra dina tankar, är du varmt välkommen att kontakta din klinik.

Kristina M
Skrev om Funmed Göteborg

Enbart positivt! Proffsig bemötande och kunnig personal.

Svar från Funmed Göteborg

Tack för ditt omdöme, Kristina, och lycka till på din fortsatta hälsoresa!

Dan C
Skrev om Funmed Göteborg

Trevligt bemötande. Oavsett problem så är det behandling av mage och tarmar som är i fokus (vilket jag förvisso tror är ganska bra så länge också andra alternativ finns i åtanke). Jag köpte hela paketet med undersökningar och följde all medicinering och kostrekommendationer. Dålig synk mellan appen och artiklar/dokument som de publicerade. Rörigt gällande vad man kunde äta och inte när man skulle följa en viss kost/diet. Tyvärr kan jag inte påstå att jag mår bättre idag än innan behandlingen men jag har lärt mig en del på...

Svar från Funmed Göteborg

Hej Dan! Tack för att du tagit dig tid att recensera oss. Det är tråkigt att höra att du inte är helt nöjd med vår verksamhet. Vi vill ge dig möjlighet att avsluta din patientresa på ett positivt sätt, samt gärna få veta vad som gått fel. Varmt välkommen att kontakta din klinik för ett extra kostnadsfritt möte med ditt vårdteam. Hälsningar Funmed

Jonas C
Skrev om Funmed Göteborg

Mycket proffsigt bemötande och tar sin tid att lyssna på mig som patient. Man verkligen försöker hjälpa sina patienter. Bra tillgänglighet och kunskap. Kort summering: Bäst

Svar från Funmed Göteborg

Tack för fina ord och för att du tog dig tid att recensera oss! Fortsatt lycka till på din hälsoresa.

Per L
Skrev om Funmed Göteborg

Jag har blivit mycket väl bemött. Jag hade höga förväntningar och Funmed levde klart upp till dessa. Jag köpte från början den totala testpanelen men har senare endast valt vissa tester som varit speciellt intressanta att följa. Min hälsa har påverkats mycket positivt sedan jag påbörjade denna funktionsmedicinska vandring, där jag har kunnat avsluta väsentligen all tidigare behövd medicinering. Funmed skiljer enligt min mening klart ut sig från all annan sjukvård (friskvård!!) i landet genom att man inte primärt...

Svar från Funmed Göteborg

Tack Per för att du tog dig tid att ge dina reflektioner kring Funmed och funktionsmedicin. Vi är glada att din hälsa har utvecklats positivt och att vi fick förtroendet att hjälpa dig.

Agneta B
Skrev om Funmed Göteborg

Funmed plus köpte jag. Då ingick allt. Grundlig genomgång med att besvara 300 frågor om mitt liv och hälsa. Gedigen provtagning. Alltid vänligt mottagande. De vill hitta orsakerna till mitt mående. De har mycket kunskap och mycket sunt förnuft. De följer min hälsoresa och peppar mig. Både läkare och hälsocoach har varit fantastiska. Många underbara samtal. Man har samma läkare och hälsocoach hela hälsoresan. Fått veta orsakerna till mitt mående och fått rätt behandling. Det är tack vare min dotter jag hamnade på Funmed....

Svar från Funmed Göteborg

Tack Agneta för ditt omdöme och att vi fick förtroendet att hitta grundorsakerna till din ohälsa.

Kristin C
Skrev om Funmed Göteborg

Väldigt bra över lag i allt ! Engagerade och bryr sig om mig som person och de utmaningar som jag har mött och möter.

Svar från Funmed Göteborg

Tack Kristin för att du tog dig tid att skriva omdömet. Det är värdefullt för oss och vi är glada att du känner ett engagemang.

Ing-marie R
Skrev om Funmed Göteborg

Funmed har patientfokus där man utgår från mina behov som patient. Jag upplever att jag inte betraktas som en diagnos utan en individ. Dom är lyhörda och ger snabb respons vid frågor och funderingar. Hög kompetens.

Svar från Funmed Göteborg

Tack Ing-marie för ditt fina omdöme. Din feedback är värdefull för oss.

Karin T
Skrev om Funmed Göteborg

Trevligt bemötande!! De har en vetenskaplig och seriös inriktning på sitt arbete vilket jag uppskattar. De levde upp till mina förväntningar med råge. Jag köpte Funmed plus och är nu, efter ett år kunskapsmedlem.

Svar från Funmed Göteborg

Tack Karin för ditt omdöme. Vi är glada att du väljer att fortsätta med Funmed och att vi får stötta dig i din långsiktiga hälsa.

Mattias S
Skrev om Funmed Göteborg

Väldigt nöjd! Fick otroligt bra hjälp av Jannike och vi lyckades bli av med mina problem med magen. Jag har personligen rekommenderat Funmed till ett flertal bekanta.

Svar från Funmed Göteborg

Tack Mattias för ditt omdöme. Vi är glada att vi fick förtroendet att hjälpa dig.

Susanne H
Skrev om Funmed Göteborg

Bästa bemötandet i varje situation. Jag önskar att sjukvården i stort borde fungera så, men tyvärr inte…

Svar från Funmed Göteborg

Tack Susanne, så tänker vi också. Kanske i framtiden blir det så.

Catharina W
Skrev om Funmed Göteborg

Jag köpte det dyraste paket och är nöjd med omfattningen på provtagningen. Jag är också nöjd med min behandling och min kostplan. Missnöjd med att jag fick betala en senare uppföljningsprovtagning som strax därefter gjordes en gång till inkluderad i priset. Jag är inte heller imponerad av hälsocoachen. Svarade inte på några frågor utan hänvisade hela tiden till sjuksköterskan som inte gick att få tag på eller ens kommunicera skriftligt med. För min del hade jag gärna haft ett billigare paket utan hälsocoach. Förbättringspotential...

Svar från Funmed Göteborg

Hej Catharina, tack så mycket för din feedback. Det är väldigt värdefullt för oss att förstå din upplevelse och vi tar det i beaktan framåt. Många av våra webbinarier är inspelade och finns att se på YouTube även de som endast är för medlemmar. Medlemswebbinarier når man via appen.

Andréas Kazimierz K
Skrev om Funmed Göteborg

Respektfullt bemötande. Jag har aldrig blivit klandrad eller bemött på ett sätt där jag känner mig obekväm. Alltid vänlighet.

Svar från Funmed Göteborg

Tack Andréas, det värmer att höra att du har blivit bemött med vänlighet. Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse.

Filtrera omdömen