Alla kategorier Bokföring Stockholms län Solna G. Wasberg Redovisning AB

G. Wasberg Redovisning AB

Framnäsbacken 4, 171 66 Solna — Visa karta

Wasberg Redovisning i Bromma, Stockholm. Bokföringstjänster, lagerbolag, ekonomifunktion, konsultation och deklaration. Lagerbolag direkt.

Läs vad 1 kund tycker om G. Wasberg Redovisning AB

• Marcus R
    Marcus R skrev om G. Wasberg Redovisning AB
    Tar inte ansvar för felaktiga råd trots ekonomisk skada för kund!
    Jag använde G. Wasberg Redovisning (www.wasberg.se) för att avveckla mitt aktiebolag. De råden jag fick visade sig vara felaktiga och jag förlorade minst 70 000 kr. När jag påpekade detta så tog G. Wasberg Redovisning inget ansvar för den ekonomisk skada jag som kund drabbades av eftersom jag följde deras råd. Det som hände var att jag fick en högre skattesats än nödvändigt. (Jag har fortfarande kvar mailen där jag ställer dem mot väggen rörande de felaktiga råden. G. Wasberg Redovisning har inte brytt sig om att svara på mailen. Inte bara fick jag råd som var felaktiga på grund av inkompetens utan de utförde inte allt de sagt de skulle göra. När jag ifrågasatte detta, det var så absurt, så istället för att erkänna att de glömt det, började G. Wasberg Redovisning påstå att jag var "en kund som kommit in från gatan" och då ingick inte det som borde ingå och som de tidigare lovat. För "gamla kunder" ingår det givetvis. (Fakta: G. Wasberg Redovisning gjorde de sista 7 månaders bokföring). Se upp! G. Wasberg Redovisning kan när de vill omdefinera dig som kund. Detta står det givetvis inget om på deras hemsida. Stor varning för detta bolag! Läs mer

Kanalvägen 17, 18330, Täby