Alla kategorier Konferens Stockholms län Upplands-Bro Gällöfsta Konferens AB Konferens Herrgårds

Gällöfsta Konferens AB Konferens Herrgårds

Gällöfsta, 196 92 Kungsängen — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Gällöfsta Konferens AB Konferens Herrgårds

• Per S
    Per S skrev om Gällöfsta Konferens AB Konferens Herrgårds
    Detta är en oas.
    Gällöfsta Herrgård ligger en bit norr om Stockholm, längs E18 Enköping. Man kör och kör och det måste man göra för det går inget annat hit. TIll slut kommer man fram och då är det en alldeles speciell och vacker plats man kommer till. Herrgården ligger fint med bevarad orginalinredning. Vi åkte hit på Brunch och det var tamejtusan den mysigaste, godaste och mest prisvärda Brunchen någonsin. 175 SEK för en gigantisk buffé som det var fritt fram att gå loss på. Det var i princip allt man kan önska sig.
    Tyvärr vet jag inte om de har den där fantastiska Brunch-buffén kvar för de gånger vi var där så var det alltid väldigt lite folk - Förmodligen känner inte tillräckligt många till denna ädelsten ute långt från stan..... Jag är i alla fall oerhört tacksam att ha fått uppleva Brunchen på Gällöfsta. De kör tydligen kurser och konferenser här - måste vara perfekt. Övernattningsmöjligheter i en större konferensanläggning bakom själva herrgårdsbyggnaden - den i en helt annan stil som egentligen inte alls går ihop med stilen på herrgården. Stället kan aboneras för högtider och festligheter. Säkert jättebra och kostar säkert en bra hacka. Hursom helst så vill jag verkligen uppmuntra till ett besök på Gällöfsta Herrgård. För mig gav det ett beständigt intryck. Att åka dit på tu man hand eller på en Date om man så vill är ju näst intill oslagbart! Även ett utmärkt sätt att plocka poäng hos svärmor. :-) Läs mer
    Charlotta A gillar detta

Birger Jarlsgatan 2, 11434, Stockholm