Alla kategorier Säkerhetsföretag Halland Halmstad Garda Alarm AB

Fräsaregatan 1, 302 62 Halmstad — Visa karta

Läs vad 18 kunder tycker om Garda Alarm AB

• Patrick L
    Patrick L skrev om Garda Alarm AB
    Grannen bytte till Garda och lämnade oss som tips. Vi hade inte tänkt att byta men när vi satt och pratade så märkte vi att vi faktiskt kan spara en hel del pengar genom att byta. Måste erkänna att jag aldrig hört talas om Garda men efter lite koll på nätet kändes det faktiskt tryggt att byta då de faktiskt funnits ett tag och ser seriösa ut. Vi hade lite problem i början, barnen drog igång larmet, frugan drog igång brandlarmet . Vilket ändå är bra då vet vi att det funkar som det ska. Vi har även slarvar bort taggar och fått hjälp av Fredrik på deras kundtjänst en fantastiskt tålmodig man som hjälpt en trög familj att ta bort taggar ur larmet och skickat oss nya. Läs mer
  • Essa
    Essa skrev om Garda Alarm AB
    Jag har Garda Alarm på flertal fastigheter och det fungerar bra och deras personal är alltid hjälpsamma.
    Driver själv företag så gjorde en bakgrundskontroll på dem och det ser mycket bra ut. Mycket imponerat att de tagit kampen och fajten mot de stora drakarna i branschen. Vi konsumenter behöver mer konkurrens inom denna branschen.
    Dock skulle jag vilja ha en bättre manual till fjärrkontrollen.. Läs mer
  • mats o
    mats o skrev om Garda Alarm AB
    Försäljaren hjälpte mig att avsluta det gamla larmet jag hade via Securitas. Det har gått väldigt smidigt med allt. Fungerar ungefär som Securitas, enda minuset är att de inte har smarta pluggar. Överlag är både jag och min fru nöjda. Det som fick oss att byta var att den löpande kostnaden var väldigt låg jämfört med Securitas. Tål att jämföras!

Hälsningar
    Mats och Lena Läs mer
  • Marco k
    Marco k skrev om Garda Alarm AB
    Råkade glömma kastrullen på spisen och det resulterade i en mindre rökutveckling. Gardas central ringde direkt. Nu ser man att det verkligen fungera. Nu var jag tack och lov hemma men hade jag hunnit resa till arbetet och inte haft larm skulle det troligen slutat illa. Läs mer
  • Janne H
    Janne H skrev om Garda Alarm AB
    Idag fick jag mitt nya larm från Garda larm, hade tidigare G4S.
    Proffsigt bemötande hela vägen. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Garda Alarm AB
    Fungerar ungefär som Sector Alarm. Varken bättre eller sämre pluset är väl ifs att det är billigare. Läs mer
  • My o
    My o skrev om Garda Alarm AB
    Toppen!
    Gillar den utvändiga kameran på vår baksida. Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Garda Alarm AB
    Bytte från Sector Alarm till detta för ett tag sen och det kunde inte bli bättre!

Säljaren sänkte min månadskostnad plus att jag fick mer produkter för pengarna. men bäst av allt är att jag kommer bli av med min månadskostnad helt och hållet!

Kundservice i världsklass och aldrig haft något problem med prylarna som jag hade när jag hade Sector!

Kan rekommenderas till alla! Läs mer
  • Lena  E
    Lena E skrev om Garda Alarm AB
    Mycket säkerhet för betydligt mindre pengar än de andra på marknaden.
    Förstår varför de växer så mycket!

Synd att jag inte valde Garda Alarm från början istället för Sector Alarm. Har betalat massor av månadskostnader till Sector Alarm sen äger jag inte larmet heller.

Jäkligt glad att försäljaren var så envis med att få komma in och sälja larmet haha, Tack Jonatan!

Lena Läs mer
  • Malin  A
    Malin A skrev om Garda Alarm AB
    Fick alarmet installerat igår.
    Jag har fått en väldigt bra och seriös bild av företaget.

Säljaren var saklig och informerade på ett sätt som var enkelt att förstå.
    Jag hade tidigare Sektor Alarm och var inte missnöjd med dem på något sätt men månadskostnaden är allt för hög. Sedan trodde jag att jag ägde larmet via Sektor men det gjorde jag inte. Haft Sektor i 5 år och har betalat totalt 26,000:-

Nu valde jag Garda Alarm istället och kommer betala av larmet på 5 år sedan kostar det endast 399:-/år
    På 10 år spar jag alltså runt 27,000:- Är super nöjd att jag bytte! En bra affär helt enkelt! :)

5 stjärnor av 5 möjliga! Läs mer
  • Kim J
    Kim J skrev om Garda Alarm AB
    Väldigt nöjda med larmet! Har aldrig haft några problem med det, funkar precis som det larm jag hade tidigare (Verisure). Ser att andra här påstår att det inte är fria utryckningar. Men som jag förstått det står Garda för utryckningskostnaden hos Lövestad? Alltså är det gratis för oss kunder. :-)
    Professionellt bemötande av säljare och aldrig haft några problem med kundtjänsten. Och enorm skillnad i pris från det jag hade innan. Läs mer
  • Krister K
    Krister K skrev om Garda Alarm AB
    Jag är jättebesviken på detta företag.
    Säljaren som var försäljningschefen var jättetrevlig så han övertygade mig
    att detta larm var jättebra. Jag lämnade sector alarm som jag nu i efterhand ångrar.
    Säljaren lovade flera saker som inte stämde. Vi är flera i området där jag bor
    som ångrar detta byte.
    Avgiftsfria utryckningar är en ren lögn. Har kollat med Lövesta larmcentral som Garda anänvänder
    har inga avgiftsfria utryckningar.
    Visserligen är det billigt när larmet väl är betalt men servicen som sector har, har de inte.
    Man har inte ett larm i första hand för att det är billigt utan för att man ska känna sig säker.
    Det är bara att erkänna. Garda har lurat mig, se till att du inte blir lurad du också.
    Missnöjd kund i Landsbro Läs mer
  • kalle a
    kalle a skrev om Garda Alarm AB
    Jo detta alternativet är mycket bättre än det som tex Securitas direkt och Sector erbjuder.
    jämförde kostnaden på 10 år och jag har ca halva priset hos Garda mot de andra + att jag får kameralarm med GSM Läs mer
  • börje b
    börje b skrev om Garda Alarm AB
    Garda larmade min bostad och mitt företag här i Växjö.
    Gillar enkelheten att styra larmet med larmbrickorna sen att man får väldigt mycket för rimliga pengar.
    Ni kommer nog komma långt med detta konceptet!
    Tack för detta!
    Hälsningar
    Börje Svensson Läs mer
  • ronny p
    ronny p skrev om Garda Alarm AB
    Mycket bra och väldigt lite pengar för alla dessa produkter och tjänster.
    Montören var mycket hjälpsam och tog gott om tid på sig för att vi skulle känna oss säkra på larmet före han åkte.

Känns jättebra!! Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Garda Alarm AB
    Köpte ett larm och kan inte vara mer nöjd.
    Brandlarmet och att jag slipper betala månadsavgiften som andra företag har gjorde att jag vet att detta var det rätta alternativet.
    Säljaren var riktigt trevlig och försökte inte sälja på mig en massa extra saker som jag inte behövde.
    Dagen efter ringer de och bokar tid för installation och samma vecka kom teknikern och installerade larmet.
    Pricken över i:et som visar att de driver en seriös verksamhet var att både säljaren och teknikern menade att min planlösning gjorde att jag inte behövde köpa till en extra kamera, vilket visar att de inte försöker lura en att köpa saker man inte behöver. Efter nyår kommer jag kontakta dem igen för att larma mitt garage också.

Ett STORT tack till Garda Alarm för att ni gjort mitt hem säkrare och för att ni fortsätter att bemöta mig som om jag var den viktigaste kunden ni har även nu när jag betalt mitt larm. Läs mer
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Garda Alarm AB
    Är super nöjd med larmet och det uppfyller allting som säljaren lovade mig! Läs mer
  • carl A
    carl A skrev om Garda Alarm AB
    Otroligt bra service!
    Känner mig mycket nöjd och belåten.

Fick väldigt mycket för pengarna och månadskostnaden försvinner efter 36 månader. Läs mer

Fräsaregatan 1, 302 62 Halmstad