Alla kategorier Säkerhetsföretag Halland Halmstad Garda Alarm AB

Fräsaregatan 1, 302 62 Halmstad — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Garda Alarm AB

• Anders s
    Anders s skrev om Garda Alarm AB
    Säger att de sammarbetar med Securitas o att det är fria väktarutryckningar. Inget av följande är sant.
    Ägarna har tidigare ägt andra larmbolag som kursat..
    Varning!!
  • kalle a
    kalle a skrev om Garda Alarm AB
    Jo detta alternativet är mycket bättre än det som tex Securitas direkt och Sector erbjuder.
    jämförde kostnaden på 10 år och jag har ca halva priset hos Garda mot de andra + att jag får kameralarm med GSM
  • börje b
    börje b skrev om Garda Alarm AB
    Garda larmade min bostad och mitt företag här i Växjö.
    Gillar enkelheten att styra larmet med larmbrickorna sen att man får väldigt mycket för rimliga pengar.
    Ni kommer nog komma långt med detta konceptet!
    Tack för detta!
    Hälsningar
    Börje Svensson
  • ronny p
    ronny p skrev om Garda Alarm AB
    Mycket bra och väldigt lite pengar för alla dessa produkter och tjänster.
    Montören var mycket hjälpsam och tog gott om tid på sig för att vi skulle känna oss säkra på larmet före han åkte.

Känns jättebra!!
  • Johan A
    Johan A skrev om Garda Alarm AB
    Köpte ett larm och kan inte vara mer nöjd.
    Brandlarmet och att jag slipper betala månadsavgiften som andra företag har gjorde att jag vet att detta var det rätta alternativet.
    Säljaren var riktigt trevlig och försökte inte sälja på mig en massa extra saker som jag inte behövde.
    Dagen efter ringer de och bokar tid för installation och samma vecka kom teknikern och installerade larmet.
    Pricken över i:et som visar att de driver en seriös verksamhet var att både säljaren och teknikern menade att min planlösning gjorde att jag inte behövde köpa till en extra kamera, vilket visar att de inte försöker lura en att köpa saker man inte behöver. Efter nyår kommer jag kontakta dem igen för att larma mitt garage också.

Ett STORT tack till Garda Alarm för att ni gjort mitt hem säkrare och för att ni fortsätter att bemöta mig som om jag var den viktigaste kunden ni har även nu när jag betalt mitt larm.
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Garda Alarm AB
    Är super nöjd med larmet och det uppfyller allting som säljaren lovade mig!
  • carl A
    carl A skrev om Garda Alarm AB
    Otroligt bra service!
    Känner mig mycket nöjd och belåten.

Fick väldigt mycket för pengarna och månadskostnaden försvinner efter 36 månader.

Fräsaregatan 1, 302 62 Halmstad