Geggamoja

Läs vad 1132 kunder tycker om Geggamoja 2

• Linda
    skrev om Geggamoja
    2021-06-14
    Underbara produkter, snabb leverans, fint paketerat, bara plus!
    2021-06-14
    Köpte en Uv-dräkt. Fördelen med denna är att den är försedd med en lång dragkedja, vilket underlättar blöjbyten. Mjuk och skön kvalité.
    2021-06-14
    Fina barnkläder men se över returhanteringen så man kan byta storlek utan att behöva göra ett nytt köp.
    2021-06-14
    Mycket bra bemötande. Lätt att hitta på hemsidan, leveranstid enligt förväntan.
    2021-06-14
    Snabb och enkelt att handla på hemsidan
    2021-06-14
    Smidigt och snabb leverans. Snygga och framför allt sköna kläder!
    2021-06-13
    Jättebra och fina kläder samt snabb leverans. Jag är mycket nöjd med Geggamoja och handlar gärna där igen.
    2021-06-13
    Köpte body och mössa! Fantastisk kvalité bra pris och snabb leverans :)
    2021-06-13
    Bra produkt, snabb leverans. Bra storlek på UV-hatten för en 1 åring.
    2021-06-13
    Mycket snabb leverans, hög kvalitét på kläderna, otroligt prisvärt, samt mycket trevlig personal, otroligt bra bemötande och tillmötesgående med snabba svar. Helt klart inte sista gången jag kommer beställa kläder ifrån Gegamoja.
    2021-06-11
    Köpte 3 solhattar, varav 2 var i samma storlek. Men en av de två var mkt för liten. Märkligt att två hattar i samma storlek kan skilja så. Annars mkt nöjd med leverans och kvalitet på grejerna.
    2021-06-11
    Fina kläder i toppkvalitet. Snabb leverans!
    2021-06-10
    Snabb leverans fina produkter.
    Köpte strumpor, mössa och solglasögon.
    2021-06-10
    Superbra service och snabb leverans 😊👍s
    Supernöjd!
    2021-06-09
    Fina kepsar med justerbar (vanlig i plast) knäppning bak, snabb leverans!
    2021-06-08
    Snabb och bra service till kläder med kvalité.
    2021-06-08
    Köpte body o byxa i strl 50/56 som blev uppskattat av föräldrarna och av mig som gav det i present.
    2021-06-07
    Enkelt och smidigt köp samt betalning.
    2021-06-07
    Köpte regnkläder. Tydlig beskrivning, varan motsvarade förväntningarna! Rabattkoden fungerade inte på hemsidan vilket var lite irriterande, men i kontakt med kundtjänst åtgärdade problemet direkt utan frågor vilket var riktigt proffsigt! Summan av det hela gjorde det en fin kundupplevelse.
    2021-06-07
    En jättebra vindtät softshell jacka! Förra var blå nu var den grön jättefin!
    Härliga kläder i bra kvalitet! Snabbt och enkelt
    2021-06-07
    Köpte en body och en filt från Andrea norrmans kollektion! Snabb leverans och super mjuka plagg
    2021-06-07
    Beställde ett presentkort till kollga som fått en dotter o älskar era kläder
    2021-06-07
    Snabb leverans och snygga kepsar
    2021-06-07
    Köpte fleeceset till 4-åringen och setet bestod av en tunn fleecetröja med ganska hög krage, vilket motsvarade mina förväntningar. Storlek 110/116 upplevdes stora i storleken jämfört med många andra företag.
    Köpte även trikåbyxor med mudd nedtill som är vikbar för perfekt passform och längre användningstid. Byxorna är i tunn mjuk trikå och kan regleras i midjan med såväl snörning som med knapphålsresår, vilket är toppen för mitt barn som har en smal rak midja och långa ben. Även dessa byxor var stora i storlek trots att mudden gick att vika upp och midjan dras åt.
    2021-06-06
    Köpte två filtar och är väldigt nöjd med båda! Motsvarar mina förväntningar! Snabb frakt!
    2021-06-05
    Superfina kläder och snabb leverans 😊
    2021-06-05
    Fina kläder tyvärr minns jag när de en gång krånglade med mig som kund och det ligger kvar i minnet men jag köper fortfarande deras kläder
    2021-06-04
    Jag köpte en klänning och en ziptröja. Det var fel på onlinesaldot så ziptröjan fanns inte i rätt storlek.
    Bra service med snabb återkoppling och jag kunde byta färg på tröjan. Beställningen kom snabbt och kläderna är fantastiska.
    Det som drar ner betyget är att lagersaldot var fel, och det inte är första gången jag råkat ut för det.
    2021-06-04
    Fin kvalitet verkligen! Stora storlekar, tex är tröjor längre i livet än vad de är i flera andra märken.
    2021-06-04
    Fina mönster och bra kvalité!
    2021-06-04
    Mycket nöjd med fleeceset samt UV-tröja till barnbarnet
    2021-06-04
    Bara älskar deras bambukläder. Sonen tycker alla deras kläder är så sköna. Ger gärna bort bambukläder som presenter till vänners bebisar.
    Rekommenderar varmt deras kläder.
    2021-06-03
    Har handlat hos Geggamoja sedan mina barn var små och fortsätter att handla. Fantastisk kvalitet, fina färger som håller i tvätten.
    2021-06-03
    Geggamojan är ett seriös och pålitligt företag. Har beställt flera gånger. Alltid mkt nöjd med både beställning och leverans.
    2021-06-03
    Good Quality Products and Great Customer Service.
    2021-06-03
    Baddräkter i mycket bra kvalité. Snabb leverans.
    2021-06-03
    Jättenöjd med fin badrock till sonen.
    2021-06-03
    Snabb leverans. Köpte fleece sett, bra kvalite och mjuka och sköna plagg
    2021-06-02
    Kläder till min dotter, både pyjamas, klänning, short och uv-kläder.
    Har inte varit i direkt kontakt med geggamoja.se men har varit nöjde med hemsidan, snabba leveranser och produkterna är så bra. Är bland topp 3 klädesmärke i barnkläder, bra kvalité och väldigt fina kläder. Även barnet på snart 3 år älskar dem, samt att hon kan använda dem direkt efter leverans utan att de tvättas först, har både allergier och väldigt känslig hud!
    2021-06-02
    Bra plagg med god kvalitet. Gillar att det är dubbelstorlekar för lång användning.
    2021-06-02
    Mycket bra bemötande av kundtjänst
    2021-06-02
    Beställde en Uv-dräkt. Snabbt och smidigt. Synd bara att inte alla storlekar finns i lager.
    2021-06-02
    Toppen. Bra kvalité på kläderna!
    2021-06-02
    Köpte barntröja och solglasögon. Bra kvalitet på produkterna och snabb leverans och information under tiden
    2021-06-02
    Ordern lagts ok, inga problem i kassan, leveranssätt osv.

Dock så hände något med paketet, fick budbee det ens eller vad - fick kontakta och be dem undersöka vart paket tog vägen, någon dag senare skapades ny leverans

Paket kom fram och Oscar nöjd
    2021-06-02
    Fina saker och bra kundservice!
    Alltid nöjd med Geggamojjad kläder. Barnbarn älskar de. 😊
    2021-06-02
    Pyjamas: Excellent quality and fair price. The size can be a little bit big but better big than small.
    2021-06-01
    Hittade på nätet ett plagg som jag letat efter till mitt barnbarn.
    Enkel beställning och snabb leverans.
    Produkten motsvarade mina förväntningar, sammantaget fungerade allt som förväntat.
  • Elin P
    skrev om Geggamoja
    2021-05-31
    Geggamoja är ett härligt företag! Jättefina kläder i mycket bra kvalité, bra storlekar, härliga färger. Våra barn älskar sina Geggamojaplagg och med åren har det blivit en hel del inköp :)

Kundtjänsten är snabb med att svara, trevliga, serviceinriktade och lösningsorienterade.

Oerhört snabb orderhantering och leverans. Vi är mycket nöjda kunder!