Geggamoja

Läs vad 718 kunder tycker om Geggamoja

• 2020-11-28

Barbro S skrev om Geggamoja
    Jag köpte två morgonrockar (vändbara) som var mycket välsydda och praktiska. De kommer att bli mycket använda.
    Har inte köpt något från Geggamoja förut men kommer att göra det igen.
    Hälsning från en nöjd mormor Läs mer
  • 2020-11-26

Eva-lena K skrev om Geggamoja
    Köpte hoddie o byxor. Fort leverans. Jag hade goda förväntningar har handlat där förut. Men av återförsäljare. Men som inte finns kvar nu. Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • 2020-11-26

Sanna F skrev om Geggamoja
    Köpte skaljacka och tillhörande byxor! Bra, snabb service och trevligt bemötande vid kontakt! Läs mer
  • 2020-11-25

Eva D skrev om Geggamoja
    Snabb leverans och fina grejer. Läs mer

Jan M skrev om Geggamoja
    Enkelt att beställa! Snabb leverans. Bra betalningsmöjligheter. Läs mer

Louise B skrev om Geggamoja
    Köpte 4 st mössor till mig o barnen. Fleecemössorna skön kvalitet men lite stora i storleken o glider lätt ned över ögonen. Bomullsmössorna mindre i storlek, tjocka o sköna i material, sitter bättre på. Läs mer

Christina L skrev om Geggamoja
    Köpt pyjamaser, mössor, fleece underställ , tröjor till mina barnbarn Har varit nöjd med bemötandet varje gång. Lätt att beställa o betala direkt.
    De glada färgerna på kläderna har hållit tvätt efter tvätt, rymliga o bra i storlekarna. Helnöjd Läs mer

Monica F skrev om Geggamoja
    Snabb service och bra kvalitet på de varor jag handlat. Bara ++++++ Läs mer

Sigrid E skrev om Geggamoja
    Jag beställde mössor till min son. Jag var väldigt nöjd med varorna med det tog lite lång tid att få paketet. Läs mer

Madelén T skrev om Geggamoja
    2 par baby byxor ej använda ännu.. 1st filt mint moln mjuk o go men redan nopprig efter 2-3 tvättar.. Läs mer

Monica B skrev om Geggamoja
    Handlade till mitt barnbarn. Allt blev till belåtenhet.
    Fort, lätt, och behändig. Läs mer

Karin B skrev om Geggamoja
    Köpte en pyjamas i bambu, riktigt mjuk och gosig! Stor i storleken men bra med uppvikbara muddar. Dyr men tror den är värd. Hoppas på bra kvalitet(känns så) så den håller i många tvättar. Kunde inte följa varan under leverans men fick relativt snabbt svar från kundtjänst. Läs mer

Angelica V skrev om Geggamoja
    Fin kvalitet och mysiga kläder till vår lilla prins!
    Smidigt att beställa och snabb leverans. Läs mer

Anette S skrev om Geggamoja
    Finna saker och snabb leverans,, mycket bra kvalitet. Läs mer
  • 2020-11-19

Anna H skrev om Geggamoja
    Köpte en snurrklänning till mitt barnbarn.
    Blev mycket vänligt bemött av företaget då klänningen är en julklapp och jag har på mig till 7 Jan för ev byte.
    Har sett fina plagg från Geggamoja och gillar namnet på företaget, blir glad🙂
    Sammanfattningen får dröja när jag ser klänningen på plats. Läs mer
  • 2020-11-19

Eva M skrev om Geggamoja
    Ett första inköp hos er till barnbarnen och det kommer att bli flera! ”Snuttefilten” blev godkänd som en reserv hos farmor! Läs mer
  • 2020-11-18

Christina V skrev om Geggamoja
    Beställde en body pch en snuttefilt. Smidigt att beställa och stort plus att man får det hem i brevlådan. Läs mer
  • 2020-11-17

Anette R skrev om Geggamoja
    Köpte en nalle
    Allt från beställning till leverans utmärkt Läs mer
  • 2020-11-16

Louise B skrev om Geggamoja
    Klassisk mössa med fleecefoder
    Barnen älskar ha dem på sig, mjuk och skön Läs mer
  • 2020-11-15

Ellinor M skrev om Geggamoja
    Fina produkter i mjuk kvalitet. Läs mer
  • 2020-11-14

Anita D skrev om Geggamoja
    Mycket fin jacka i fin kvalitet till ett överkomligt pris, om än inte billigt Läs mer
  • 2020-11-14

Miyase S skrev om Geggamoja
    Jag hade köpt en fleeceställ och jag är så nöjd verkligen, och den är så skönt matralet ,kvalitén var fantastiskt.
    Jag hittade er hos Gogol och jag är så glad att träffa företaget som er. Så nöjd med leveranssen också ☺ Läs mer
  • 2020-11-12

Paula E skrev om Geggamoja
    Köpte body o tröja på rea. Fin kvalitet o snygga mönster.
    Mycket bra bemötande av företaget. Man ringde upp mig på telefon när en vara var slutsåld, istället för mejl o detta uppskattade jag verkligen.
    Tyvärr är priserna ganska höga o således har jag, en pensionerad mormor, bara möjlighet att handla på rean. Läs mer
  • 2020-11-12

Therese T skrev om Geggamoja
    Köpte en overall för nyfödd och en liten snuttefilt. Geggamoja har bra kvalite. Lätt att beställa och snabb leverans. Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2020-11-10

Eva H skrev om Geggamoja
    Bra vara och snabb leverans. Tack. Läs mer
  • 2020-11-09

Sara A skrev om Geggamoja
    Köpte en bambupyjamas, underbart mjuk och skön. Sonens favorit. Läs mer
  • 2020-11-07

Katarina T skrev om Geggamoja
    Köpte fina mössor, snabb leverans och snabb feedback vid frågor. Toppen! Läs mer
  • 2020-11-06

Vendela B skrev om Geggamoja
    Köpte en ullklänning och ett set med byxor och luvtröja till barn. Jättefina kvaliteter och fin design. Ullklänningen upplevde vi som lite stor i storleken.
    Leverans till Spanien gick snabbt och utan problem. Läs mer
  • 2020-11-06

Caroline skrev om Geggamoja
    Så härligt sköna material och med en kvalitet som håller länge. Köpte precis så fina pyjamaser till mina tjejer. Läs mer
  • 2020-11-05

Josephine B skrev om Geggamoja
    Köpte överdragsbyxor med hängslen från Geggamoja. Funkar inte under blötare dagar då vi märkte att de släppte igenom. Men för torra lite krispigare dagar är de kanon! Läs mer
  • 2020-11-04

Elisabet M skrev om Geggamoja
    Köpte en vinteroverall. Jättefin kvalitet och bra passform. Snabb och smidig leverens. Bra med olika betalningsmöjligheter. Tydlig information hur en eventuellt retur skulle ske, även om jag i mitt fall absolut behöll varan. Bra priser. Läs mer
  • 2020-11-04

Carina Ö skrev om Geggamoja
    Beställde, fick snabb leverans och produkterna är av bra kvalitet! Läs mer
  • 2020-11-03

Jennie F skrev om Geggamoja
    Köpte ett par utebyxor. Mycket nöjd med dem än så länge. Snabb leverans 👍🏻 Läs mer
  • 2020-11-02

Anna M skrev om Geggamoja
    Jag köpte en badrock till mitt barn. Eller jag beställde först en sen kom jag på att jag var tvungen att beställa en till. För denna badrock är mina barns favorit. Både på sommaren när man har badat och är på stranden och när det blir kallare att gå med inne. Tyvärr så har största sonen använt sönder en dragkedja (den är väldigt välanvänd) så därför beställde jag en ny till honom i en större storlek, men kom då på att snart är yngsta sonens för liten och tanken var att han skulle ärva storebrors. Vilket ju inte går så därav beställningen av den andra:) så underbart med kombinerad badrock och morgonrock och att det är dragkedja. Toppen toppen 👍🏻 Läs mer
  • 2020-11-02

Inger T skrev om Geggamoja
    Har köpt bebiskläder till ett bb, som är i antågande. Tycker kvaliteten verkar bra. Leveransen kom ganska snabbt. Priserna o k. Kommer nog att köpa mer hos Geggamoja. Läs mer
  • 2020-11-01

Emelie G skrev om Geggamoja
    Jag är nöjd med varan och jag fick paketet snabbt! Läs mer
  • 2020-11-01

Sabina G skrev om Geggamoja
    Köpte ett par funktionsöverdragsbyxor till min dotter - härligt att äntligen hitta ett par rosa. Snabb och bra leverans. Byxorna har bra kvalitet men är smala i modellen.
    Kommer beställa från geggamoja igen Läs mer
  • 2020-10-31

Anna U skrev om Geggamoja
    Snabb leverans och bra kvalitet på ytterkläderna som vi köpte. Läs mer

Emma W skrev om Geggamoja
    Beställde keps till vår 4 åring. Var jättenöjd med den och snabb leverans. Läs mer

Melek S skrev om Geggamoja
    Jag köpte en napphållare som jag är väldigt nöjd med! Älskar att den har ett metallfäste som gör att den sitter säkert vart jag än fäster den, utan att lossna. Läs mer

Lars Å skrev om Geggamoja
    Seriöst & snabbt! Hela processen från val till betalning var utmärkt. Läs mer
  • Maria Victorita M

2020-10-29

Maria Victorita M skrev om Geggamoja
    Jättebra overall för jättekalla dagar.
    Fina färgar på den dessutom. 💙 Läs mer

Rosalie F skrev om Geggamoja
    Mössor. Bra service och smidig leverans. Läs mer

Katarina E skrev om Geggamoja
    Klänning. Fick den jätte fort plus för det👍 Läs mer

Janie T skrev om Geggamoja
    Köpte mössa och buff till mitt barn. Först vart det något knas vid betalningen som gjorde att ordern inte gick igenom, fick snabbt svar från kundtjänst och lade en ny order. Leveransen kom i brevlådan inom två dagar och kläderna håller god kvalité! Mycket nöjd med alla delar. Läs mer
  • 2020-10-26

EMELIE V skrev om Geggamoja
    Mjuka, sköna kläder som håller bra kvalité länge. Det enda negativa skulle väl vara att en del kläder är lite väl dyra, men ändå prisvärt! Läs mer
  • 2020-10-26

Katarina L skrev om Geggamoja
    Köpte en fleecefodrad mössa med matchande buff. Jättehärlig kvalitet och superfin. Läs mer
  • Camilla H

2020-10-25

Camilla H skrev om Geggamoja
    Köpte en badkappa från Geggamoja.
    Inte ofta jag får uppleva att kläder passar men denna badkappa gjorde.
    Skönt, mjukt och ekologiskt bomullstyg.
    Dragkedja fram och två praktiska fickor.
    Söt huva till klädd med matchande randigt tyg.
    Jag är så nöjd med mitt inköp och vet att detta plagg kommer jag slita ut då jag kommer använda det dagligen! Läs mer
  • 2020-10-23

Caroline B skrev om Geggamoja
    Jättefin och söt mössa, passade bra och fint material. Läs mer
  • 2020-10-23

Saga S skrev om Geggamoja
    Då jag fick reklamera min morgonrock (från en annan leverantör)som jag fick i present så fick jag tips av min dotter att gå in o kika på Geggamoja. O vips så var den där, precis den morgonrocken jag ville ha.
    Beställde den direkt på eftermiddagen och leverans dagen efter på morgonen. Så snabb leverans!!! Älskar morgonrocken och kommer handla hos Geggamoja fler gånger, även till mina barnbarn:-) Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte