Giftcard

Giftcard

Välkommen till giftcard.se

Hos giftcard.se köper du enkelt gåvokort till företaget eller organisationen. Du får en snabb överblick över sortimentet som erbjuds, och köper enkelt ditt presentkort precis när det passar dig! Ett gåvokort passar utmärkt när du vill visa uppskattning, säga tack eller bara fixa företagspresenten på ett väldigt smidigt sätt. Visste du att hela 95% av de som fått ett gåvokort är nöjda med gåvan. Besök giftcard.se och beställ ditt presentkort nu.

Läs vad 4 kunder tycker om Giftcard 2

• 2019-11-27
    Vi köpte julgåvo-kort med en bonusgåva. När jag skulle beställa så strulade det något i antalet. Jag fick lägga en beställning till. Och nästan direkt fick jag mail ifrån Gåvospecialisten där de undrar om jag beställt rätt. Jag svarade att det strulat lite och direkt fick jag svar om att de gjorde det till en beställning. Även leveransen var snabb. Så ja jag skulle rekommendera detta företag till andra.
  • 2018-12-27
    Köpte julklappar till personalen, jättebra och smidig hantering.
  • 2018-12-20
    Helt ok. Trodde dock att leveransen skulle vara lite snabbare. Men det kan ju vara posten som strular,..
  • 2018-12-20
    Köpt Mannerströms gåvokort. Fick leveransen inom utlovad tid. Var tvungen maila leverantören vid ett par tillfällen och fick då omgående svar. Väldigt service inriktat företag.