Gigger AB

2.8

4 omdömen om Gigger AB

Anders H
Skrev om Gigger AB

Har varit kund i snart två år e väldigt nöjd var i kontakt med supporten i veckan bra kille Daniel trevlig o hjälpsam . Anders H

Svar från Gigger AB

Tack Anders, vi gör vad vi kan för att du ska vara nöjd med tjänsten.

HELENA J
Skrev om Gigger AB

Tar hutlösa priser om du behöver kreditera faktura. De återbetalade inte pengarna till min kund på flera veckor. Fick till svar att de ju varnade om att kreditering var en omfattande process men att mitt ärende hamnat mellan stolarna pga att någon där gått på föräldraledighet. Ingen kompensation till mig för missnöjd kund som fått vänta på betalningen.

Svar från Gigger AB

Hej Helena Något har blivit fel här, det kostar Inget att kreditera en faktura. Likaså gör du det från plattformen själv och det tar sekunder. Ledsen att din upplevelse inte varit bra!

DENNIS B
Skrev om Gigger AB

Bortom alla tvivel det sämsta företaget av alla inom branschen. Ett fullständigt vidrigt bemötande på alla sätt, ta en titt på deras kommentarer på facebook och du tappar hakan. Jag blev rent av äcklad när jag såg hur dom beter sig. Vidrigt är enda ord som på ett korrekt sätt beskriver dessa pajaser.

Ardin A
Skrev om Gigger AB

Var orolig att de skulle va ett blufföretag eftersom jag inte hittade några recensioner, men testade ändå pga den låga avgiften. Och det funkade som det verkar suveränt. Pengarna kom en dag efter att arbetsköparen betalt, med bara 1% i avgift (till skillnad från 6% hos frilans finans). De har också öppnat ett pensionskonto åt mig och betalt in det jag valde att avsätta. Bra service. Synd att de har så dåligt namn bara, lite skämmigt att ha på fakturan. Men det är inte värt 5 procentenheter extra avgift för identiteten som frilansare istället :)

First-Name L och Johan P gillar detta