Alla kategorier Konferens Stockholms län Värmdö Gillinge Skärgårdsupplevelse

Gillinge Skärgårdsupplevelse

Nämdö Gillinge 133, 130 36 Nämdö — Visa karta

På Gillinge, en ö långt ut i Stockholms skärgård tar vi året om emot både konfererande och privata grupper i en personlig och unik skärgårdsmiljö med lång historia.

Till oss kommer du i egen eller hyrd båt, så du är näst intill på en öde ö, med stora möjligheter att även besöka andra öar för luncher, middagar m m. Ledarledda kajakturer eller båt- och seglingsutflykter för de som önskar.

Vår strävan är att så långt det är möjligt laga mat av omgivningens produkter, vilket innebär att kött och fisk ofta kommer från egen jakt och fångst.

I huset finns ett kombinerat konferens- och matrum med öppen spis och utsikt mot vattnet. Passar bäst för grupper med 6-12 deltagare. Strax intill ligger annexet med fem enkla och bekväma dubbelrum med duschar och toaletter i anslutning.

Läs vad 11 kunder tycker om Gillinge Skärgårdsupplevelse

• Anton  J
    Anton J skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse
    Finns inte ett bättre ställe för ett företagsevent/konferens. Personligt mottagande i en genuin skärgårdsmiljö, fantastisk mat och bra lokaler. Kan varm rekommenderas!
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse
    Kan starkt rekommendera detta fina etablissemang!
  • Pierre d
    Pierre d skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse
    Härligt ställe ute i skärgården, maten var i världsklass, vilt och fisk av olika slag dom själva jagat/fångat. Personalen var jävligt skön och jobbade med att passa upp på oss in på småtimmarna, grym upplevelse och hoppas komma hit snart igen!
  • Stephanie E
    Stephanie E skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse
    Mycket trevligt ställe, högt över mina förväntningar!

En härlig upplevelse ute i skärgården, fin miljö och otroligt trevlig personal.
    Maten var supergod och servicen var i högsta klass!

Tackar hjärtligt och hoppas på återseende!
    Jakob J gillar detta
  • Claes H
    Claes H skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse
    Toppenställe med possitiv och mycket trevlig värdpar ,återkommer i vinter igen
    2013-05-28 Olle F svarar Claes H
    Välkommen ut i skärgården i vinter Claes! Sjöfågel och middag framför brasan väntar!
  • Anders B
    Anders B skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse
    Bemötande och allt övrigt var i toppklass.
  • Monica B
    Monica B skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse
    Mycket trevligt och personligt bemötande.
    Bättre än jag väntat. En feg tant vågade paddla!
    Rofyllt och vackert, god mat och trivsam samvaro. Liten grupp skönt för helgaktivitet.
    Jag tycker absolut det var prisvärt.
    Väldigt nöjd med min helg. Den gav mersmak och ledde till eget kajakköp.
    2013-05-16 Olle F svarar Monica B
    Vad kul Monica! Paddla gärna in till oss om du är ute och kajakar i sommar :-)
  • Peter B
    Peter B skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse
    Genuint o äkta. Varmt bemötande o god mat.
  • Anders B
    Anders B skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse
    Jag har varit där två gånger och paddlat kajak - väldigt härligt bägge gångerna - man är långt ute i skärgården - ejdrarnas och havsörnarnas rike - det är "en annan värld", så långt ifrån storstaden och det vanliga livet, med människor som bryr sig om och lever med naturen och lagar en härlig mat, med egen-fångade/skjutna råvaror - ja det är en fantastisk upplevelse att få komma dit ut och njuta - man vill egentligen stanna där och aldrig åka hem igen.....
    2013-05-16 Olle F svarar Anders B
    Tack Anders för fint beröm. Välkommen tillbaka på nya äventyr!
    Björn W gillar detta
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse
    En storartad skärgårdsupplevelse med ett värdskap av klass
  • Mats L
    Mats L skrev om Gillinge Skärgårdsupplevelse
    Olle och Fia driver en liten urmysig skärgårdskonferensanläggning på Gillinge, strax utanför Nämdö. Mer riktig utskärgård än så här blir det inte. 10 personer kan övernatta och man erbjuder en mängd aktiviteter och serverar hemlagad lokalproducerad skärgårdsmat av hög klass. En given succe för alla sinnen.

Nämdö Gillinge 133, 130 36 Nämdö