Gofab Fastighetsbyrå

Gofab Fastighetsbyrå

Vi har gjort trygga bostadsaffärer på Västkusten i över 30 år.

Gofab Fastighetsbyrå är en obunden aktör med många års erfarenhet av bostadsförmedling på Tjörn, Orust och i Stenungsund. Våra mäklare har en stark lokal förankring och har ett stort intresse gemensamt: att förmedla bostäder för och till dig!

Vi kan ge dig alla de råd och den hjälp du behöver i bostadsaffären och oavsett om du vill köpa, sälja eller bara vill få veta vad din bostad är värd så hjälper vi gärna till. Vi har även erfarenhet av nyproduktionsförsäljning i området och vi har ett brett kontaktnät av både potentiella köpare och säljare.

Välkommen till oss på Gofab din lokala och personliga fastighetsbyrå!

Läs vad 863 kunder tycker om Gofab Fastighetsbyrå 2

• sålde sin stuga med hjälp av Martin Johansson Prenninge en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2022-11-25 Verifierad kund
    Mycket duktig trevligt bemötande bra o snabbt jobbat
    Tack för feedback Börje.
    Det blir bra med ny arrendator.

Vi har ju mer kul att göra tillsammans också:))
    2022-11-21 Verifierad kund
    Mycket professionellt bemötande. Lyhörd både mot säljare och köpare. Tog sig god tid.
  • köpte sitt hus med hjälp av Martin Johansson Prenninge en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2022-11-16 Verifierad kund
    Vi upplevde att Martin var tydlig med förutsättningar och stod för allt han lovade från början till slut, vi är mycket nöjda.
    Stort tack för din feedback Jonathan.

Hoppas du och familjen skall trivas bra.
    Om du behöver prata av dig så hör av dig. Tänker på dig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Långelanda
    2022-11-15 Verifierad kund
    Proffsigt och lyhört bemötande, som trots högt ställda förväntningar överträffades.
    Markus Berg hade örnkoll på marknaden trots svajigt och svåranalyserat läge.
    Vi är oerhört nöjda med Markus Berg både som person och som mäklare, och dessutom med gott ekonomiskt utfall av vår försäljning.
    Tack Markus !
    Tack för de fina orden, Mats. Och tack själva för förtroendet! Var riktigt roligt att få hjälpa er med förmedlingen av ert fantastiska hus. Hoppas ni kommer trivas på ert nya ställe. Markus Berg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Johansson Prenninge en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2022-11-15 Verifierad kund
    Kunnig, hjälpsam och trevlig mäklare som gett bra och tydlig information inför och under köp.
    Stort tack för din feedback Ann-Charlotte

Det känns bra att du fick din lägenhet och att du har så mycket historia från byggnaderna också.
    Vi ses snart igen.
    Martin Johansson Prenninge
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Johansson Prenninge en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2022-11-10 Verifierad kund
    Jag kände ett bra personligt bemötande och engagemang. Allt kändes bra och positivt. Tack
    Tack för feedback Marie.

Det kommer bli bra i Varberg för dig. Närmare till familjen.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Trevlig och proffesionell noggran
    Hej,

Tack för omdömet, hoppas du kommer trivas i ny lägenheten!
  • sålde sin stuga med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Lilla Fjellsholmen
    2022-11-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabb respons och smidigt rakt igenom.
    Tack Fredrik, ett nöje att jobba tillsammans med er. Ni hade superbra ordning på allt också! Mvh/Kent Kent Olsson
  • köpte sin stuga med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Lilla Fjellsholmen
    2022-11-04 Verifierad kund
    Kent har vært responsiv og hjulpet oss med alle praktiske spørsmål i forbindelse med vårt boligkjøp
    Tack så mycket Bård för er feedback och välkomna nu till Sverige :) Mvh/Kent Kent Olsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-11-03 Verifierad kund
    Bra och tydlig kommunikation.
    Snabba svar på frågor.
    Tack så mycket Stig! Ett nöje från min sida att vara det och blir super glad av nöjda kunder. :) Vi ses vidare framöver. Mvh/Kent Kent Olsson
    2022-11-03 Verifierad kund
    Toppenbra mäklare,lugn,proffsig högsta betyg 10 av 10.
    Med vänlig hälsning,
    Ingmari
    Tack så jättemycket Ingmari. Nu kan ni snart bara njuta i Spanien och slippa tänka på alla affärer. :) Ha det skönt och hälsa Tommy. Kent Olsson
    2022-11-03 Verifierad kund
    Professionell i alla delar av processen och duktig på att hantera olika personligheter och viljor.
    Tack så mycket Hans. Det värmer att ni är nöjda. :) Kent Olsson
    • Lödöse
    2022-11-02 Verifierad kund
    Martin är en supertrevlig mäklare och väldigt lätt att kommunicera med. Han är närvarande och duktig på att informera löpande gällande affären.
    Tack för en snabb och smidig försäljning!
    Kan varmt rekommendera Martin som er mäklare.
    Tack för feedback Dragana. Väldigt kul att få hjälpa till och att det gick så smidigt att få till en bra lösning för er båda. Lycka till med de nya "PILLREN":)) Martin Johansson Prenninge
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-10-31 Verifierad kund
    Kunnig, lyhörd, tog sig tid och informerade om byggnaden.
    Tack för denna positiva feedbacken! Markus Berg
    2022-10-29 Verifierad kund
    Klockren från start till mål.
    Jobbade både för säljare och köpare på ett professionellt sätt. Kan varmt rekommenderas.
    Hallå Kenta, Tack så mycket! Vi hörs och ses :) Kent Olsson
    2022-10-29 Verifierad kund
    Kan inte bli bättre!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Hallå Pethra, härligt att ni är så nöjda. Det gör mig glad! :) Kent Olsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Torsby
    2022-10-26 Verifierad kund
    Vi tyckte att Katarina Johansson var en mycket vänlig och kompetent fastighetsmäklare och var mycket nöjda med hennes arbete. Katarina är ärlig, pålitlig - en mycket sympatisk och snabb person som vi kan rekommendera med gott samvete!
    2022-10-23 Verifierad kund
    Katarina bemötte oss jättebra. Väldigt välkomnande & supertrevlig! Hjälpsam med allt & hade svar på de frågor vi ställde.

Jättenöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2022-10-23 Verifierad kund
    Bra bemötande, hon är flexibel och har ett positivt förhållningssätt både till köpare och säljare. Hon är rak och enkel samt ger snabb respons. Enkel att prata med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2022-10-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande! Vi hade förväntat oss att försäljningen skulle avslutas fortare men pga av omständigheterna blev det inte så!
  • Ramona F
    köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-10-05 Verifierad kund
    Marcus bemötande är mycket tillmötesgående.
    Marcus levde upp till alla våra förväntningar.
    Vår upplevelse i samband med köpet av Prosteviken 23 lhg 1001 var enbart positiv.
    Tack för dom orden, Ramona. Vi syns på Kajen! Markus Berg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-10-03 Verifierad kund
    Kanonbra, bättre kan det INTE bli.
    Härligt att höra! Hoppas ni trivs i lägenheten! Markus Berg
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Johansson Prenninge en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2022-10-02 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Martin! Trevlig, artig på ett naturligt sätt. Vi upplevde Martin som mycket lyhörd för våra önskemål och hade snabb återkoppling på allt. Han får toppenbetyg av oss. Mvh Sissi och Tony
    Stort tack för feedback Signhild.
    Det var väldigt roligt att få hjälpa till att förmedla ert hus.
    Hoppas allt funkar så bra det bara kan i Skövde.

Hälsa Tony så gott, jag tänker på er.

2022-09-23 Verifierad kund
    Toppen ! Bra bemötande och återkoppling
    2022-09-22 Verifierad kund
    Utmärkt mäklare som verkligen jobbar för dig! Mycket nöjd.
    Tack så mycket Christian! Härligt att höra att ni är nöjda. Vi ses säkert framöver :)
    Mvh/Kent
    Kent Olsson
    2022-09-20 Verifierad kund
    Trevlig och personlig.

Han känns personlig och är enkel att ha att göra med
    Tack för feedback Richard.
    Hoppas allt blir bra lagom till hummerfisket.
    • Fuxerna-Åsbräcka
    2022-09-16 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande både på plats och i telefon. Svarar på alla frågor och är alltid tillgänglig.
    Tack så mycket för din feedback Nathalie.
    Det kommer bli perfekt för er att komma in i huset i Lilla Edet och sätta er prägel på det.

Lycka till.
    Martin Johansson Prenninge
  • köpte sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Stora Hasselön
    2022-09-14 Verifierad kund
    Professionell
    Trevligt bemötande
    Flexibel
    Lätt att få tag på
    Ordning och reda
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Svenneby
    2022-09-11 Verifierad kund
    Karin har varit helt fantastisk genom hela processen. Otroligt kompetent och driven, och med tydlig och bra kommunikation har hon sett till att hjälpa oss på bästa sätt med vår affär. Dessutom är hon både ödmjuk och väldigt trevlig! Kan varmt rekommendera Karin!
    Tack för ert fina omdöme, har varit trevligt att få vara er behjälplig! Karin Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Spekeröd-Ucklum
    2022-09-11 Verifierad kund
    Hon gav oss en visning innan vi åkte till Spanien, vilket ledde till att vi fick huset vi ville ha. Proffsig och duktig på sitt jobb! Tummarna upp!!
    Tack för fint betyg, njut av semestern! Karin Andersson
    • Svenneby
    2022-09-10 Verifierad kund
    Dyktig, informativ, løsningsorientert, behagelig og veldig positiv.
    Tack för fint omdöme, har varit trevligt att få vara er behjälplig. Karin Andersson
  • Peter B
    2022-09-08 Verifierad kund
    Jag har fullt förtroende för Katarina. Hon har haft hand om två försäljningar för mig och jag är helnöjd. Hon responderade snabbt även då hon var på semester! Högsta betyg!
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    • Kville
    2022-09-05 Verifierad kund
    Har bara positivt att säga om Peter, som levde upp till våra förväntning på hur vi som köpare vill bli bemötta.

Topnotch!
    2022-09-02 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och tydliga svar på frågor.
    Hej,

Tack för omdömet, lycka till med lägenheten så ses vi i området.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande, kan rekommendera Peter som mäklare.
    Hej,
    Tack för de fina orden, hoppas ni trivs i nya lägenheten.
    Vi ses säkert ute i Skärhamn framöver.
    2022-08-21 Verifierad kund
    Dyktig, lett og samarbeide med, engasjert og hyggelig!
    Tack så mycket för feedback Öystein.
    Väldigt trevligt att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
    Ha en go tur i Italien.

• sålde en tomt med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-08-19 Verifierad kund
    Markus har genomfört 3 försäljningar, 1 sommarhus och två tomter med byggrätt på Tjörn.
    Markus har ett stort närverk, lokalkännedom och ett professionellt agerande till oss som säljare.
    Realistisik förväntning på prisnivå och försäljningstid, god kommunikation och uppföljning.

Efter försäljningen har vin-vin situation skapats dvs både säljare och köpare är nöjda. Detta har borgat för att det varit självklart att återvända till Markus för nästa uppdrag.
    Tack, Göran.
    Och tack för det fortsatta förtroendet.
    Markus Berg
    2022-08-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och mycket bra hanterat i en krånglig situation. Vi är mycket nöjda!!
    Tack så mycket för feedback Joakim och tack för den öppna och härliga kommunikationen under budgivningen och vid kontraktsskrivningen.

2022-08-17 Verifierad kund
    Martin har ett proffsigt sätt att bemöta sina affärsrelationer
    och han var ett rent nöje att jobba med.
    Affären gick snabbt och lätt utan att man upplevde något som helst slarv eller genvägar.
    Tack så mycket för förtroendet och din feedback Lars
    Hoppas att allt går bra i Motala. 😊

Hälsa familjen
    2022-08-16 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär. Trevlig och effektiv.
    Tack så mycket för feedback Alf.
    Hoppas ni trivs i nya huset.
    Mvh Martin
    2022-08-16 Verifierad kund
    Martin var lyhörd och kom med många förslag.
    Martin uppfyllde förväntningarna och det hela gick snabbt och smidigt.
    Tack så mycket för feedback Johan, och tack för förtroendet att få förmedla ert fina hus.

Martin Johansson Prenninge
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2022-08-12 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt med o sakligt bemötande angående ett köp
  • sålde sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Torp
    2022-08-08 Verifierad kund
    Hon kändes pålitlig korret och lätt och få tag i då vi behövde fråga henne om uppgifter.

Har levererat det vi har kunnat förväntade oss på ett korret sänt.
    Tyvärr så blev det strul med uppkoppling mot tambur på grund av semester överlämningen inte hade fungerat att ge behörighet i dataprogrammet, men tur att Katarina var hemma och kunde koppla upp sig. Så vi kan rekommendera Katarina J
    • Hisings backa
    2022-08-06 Verifierad kund
    Trevlig,kunnig och bra.Har bra koll på prisläge
    • Långelanda
    2022-08-06 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att få kontakt med.
    Noggrann och saklig.
    Tack så mycket för feedback Britt.
    Vi har ju massvis med roliga saker framför oss, jag känner mig väldigt stolt och glad över att hjälpa till på er andra fastighet också.

Tack för ert förtroende
    2022-08-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från mäklaren. Snabb och effektiv affär.
    Tack så mycket för feedback Barbro.

Hoppas ni har det bra nere i Ängeviken och att ni får se många båtar gå igenom köksfönstret i dag på Tjörn Runt:))

2022-08-04 Verifierad kund
    Martin var lyhörd intresserad och mycket insatt i marknaden han jobbar på. Lätt att nå och återkopplade alltid enligt överenskommelse samt höll oss hela tiden uppdaterade på vad som hände.
    Stort tack för din feedback Peter.
    Det har varit ett nöje att få hjälpa till med er försäljning.
    Känner mig hedrad att få chansen att förmedla lägenheten.
    Nu inväntar vi bara tillträdet och slutbesiktning så blir det pricken över i:et.

• sålde sitt hus med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-07-24 Verifierad kund
    Peter har kompetens och har god personkännedom. Peter har dessutom utmärkt god kännedom om vårt närområde där vi bor och har tillsammans med sina medarbetare funnit en bra köpare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-07-18 Verifierad kund
    Allt gick bra och smidigt med Markus.
    Tack för ert omdöme, Johan. Hoppas ni skall trivas när ni kommer på plats! Markus Berg
  • sålde sitt hus med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2022-07-18 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Tack, Christian. Vi hörs snart igen. Markus Berg