Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tjörn Gofab Fastighetsbyrå

Gofab Fastighetsbyrå

Hjältebyvägen 1, 471 72 Hjälteby — Visa karta

Vi har gjort trygga bostadsaffärer på Västkusten i över 25 år.

Gofab Fastighetsbyrå är en obunden aktör med många års erfarenhet av bostadsförmedling på Tjörn, Orust och i Stenungsund. Våra mäklare har en stark lokal förankring och har ett stort intresse gemensamt: att förmedla bostäder för och till dig!

Vi kan ge dig alla de råd och den hjälp du behöver i bostadsaffären och oavsett om du vill köpa, sälja eller bara vill få veta vad din bostad är värd så hjälper vi gärna till. Vi har även erfarenhet av nyproduktionsförsäljning i området och vi har ett brett kontaktnät av både potentiella köpare och säljare.

Välkommen till Gofab Fastighetsbyrå!

Läs vad 263 kunder tycker om Gofab Fastighetsbyrå

• Jan P

2019-04-08

Jan P skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Jag har sålt mitt hus.
    Bemötandet från mäklare var mycket bra.
    De förväntningar som jag hade blev blev mer än väl uppfyllda.
    Allt i samband med fsg av huset har fungerat mycke bra. Läs mer
  • 2019-04-03

Lars N skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    jag har köpt en villa på 140 m2 med en biarea på 125 m2 Läs mer
  • 2019-04-02

Eide Morgan O skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Har sålt hus Tjörn där Karin varit vår mäklare.

Karin har varit kunnig, väldigt driven och hela tiden haft en positiv inställning och bemötande.

Hon är självsäker och tror på sig själv vilket antagligen är väldigt viktigt om man ska lyckas som mäklare.

Jag är helnöjd med hennes insats och engagemang. Har inget att klaga på.

Kan varmt rekommendera Karin som mäklare. Läs mer
    2019-04-05 Karin A svarar Eide Morgan O
    Tack för era fina rekommendationer!
  • Caroline B

2019-03-31

Caroline B skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi köpt ett hus på Orust. Affären är inte avslutat än, därför hade jag gärna väntat med att svara på detta men ni verkar var angelägen att ha det gjort nu.
    Markus har en lättsam men ändå proffsig stil. Han ger ett intryck av att vara öppen, pålitlig och kunnig. Det har varit lätt att få visningstider som passade oss. Rn trevlig mäklare som vi gärna rekommenderar. Läs mer
  • 2019-03-30

Petra K skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi kan varmt rekommendera Kent Olsson som mäklare. Oerhört förtroendeingivande och seriös. Fick värdefulla tips och råd inför försäljningen av villa. Läs mer
  • Birgitta O

2019-03-20

Birgitta O skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt hus och sålt vår bostadslägenhet. Markus har varit helt fantastisk med både köpet och försäljningen. Han har hjälpt oss på alla sätt för att vår dröm skulle gå i lås. Han levde verkligen upp till alla våra krav och förväntningar. Läs mer
  • Ann Ö

2019-03-05

Ann Ö skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt fastighet.
    Blev juste och rakt bemött.
    Fick besked som utlovat. Han tog noggrant reda på svar på våra frågor. Läs mer
  • 2019-03-05

Roger S skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi är väldigt nöjda med Katarina som mäklare! Ett oerhört professionellt men samtidigt personligt bemötande. Lyhörd och väldigt engagerad. Bra kontakt via telefon då hon ringde upp när hon sa att hon skulle och lätt att få tag i. Överlag en väldigt trevlig köpupplevelse tack vare Katarina. /Roger och Malin Läs mer
    2019-03-05 Katarina J svarar Roger S
    Tack så mycket för den fina rekommendationen!
    Katarina
  • Lars E

2019-03-05

Lars E skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    KATARINA var helt suverän med att sälja min fastighet o uppfyllde alla förväntningar mvh lars eriksson Läs mer
    2019-03-05 Katarina J svarar Lars E
    Tack så mycket för den fina rekommendationen!
    Katarina
  • Ann-Britt Marie L

2019-03-01

Ann-Britt Marie L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Jag har sålt en villa och har under hela processen blivit väl mött av mäklaren som informerat om viktiga saker att ta hänsyn till, och inte minst varit saklig i våra samtal. Han har under hela processen kommunicerat och uppdaterat om vad som sker. Han har definitivt uppfyllt mina krav på en professionell nivå. Läs mer
  • Madelene M

2019-02-13

Madelene M skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt Strandkärr m havsutsikt och säljer enplanshus i UCKLUM .
    Karin är personlig och engagerad och informerar om allt som händer . Hon jobbar snabbt och effektivt vilket jag uppskattar.
    Kan varmt rekommendera Karin 🌸 Läs mer
    2019-04-02 Karin A svarar Madelene M
    Tack för era fina rekommendation!
  • Tove B

2019-02-13

Tove B skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    köpt och sålt villa , proffsigt bemötande ,
    totalt sett en bra mäklare Läs mer
    2019-04-02 Karin A svarar Tove B
  • 2019-02-12

Daniel K skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Okunnig, bristande information samt grammatiska fel vilket gav ett ponduslöst intryck Läs mer
  • 2019-02-12

Jonna Kristina S skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Har sålt en bostadsrättslägenhet. Karin är professionell och kunnig. Läs mer
    2019-02-12 Karin A svarar Jonna Kristina S
    Tack Jonna, för din rekommendation!
  • 2019-02-11

Astrid V skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Peter är en trevlig man, lätt att umgås med. Han gjorde sitt jobb jättebra och sålde vår villa för ett bra pris. Läs mer
  • 2019-02-10

Jan Torbjörn O skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålt ett hus blev bemöt väldigt bra Läs mer
  • 2019-02-10

Ola S skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Jag tycker våtrt sammarbete funkar kanon bra! Läs mer
  • 2019-01-31

Yvette Paula K skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Peter är kunnig och lätt att ha att göra med vilket bidrog till smidig affär när jag köpte min bostadsrätt via Gofab. Läs mer
  • 2019-01-31

Niels F skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Krabbevägen 13, Skärhamn. Bra bemötande. Snabb att svara på frågor och behjälplig på alla sätt. Bra och trovärdig dokumentation på frågor som dök upp under budgivningen. Läs mer
  • 2019-01-30

Mayvor Irene F skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Var fantastisk. Höll oss hela tiden informerad. Var väldigt ärlig. Hade en ödmjuk framtoning. Verkligen bra. Läs mer
    2019-01-30 Karin A svarar Mayvor Irene F
  • 2019-01-29

Patrik Olof Joachim W skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Peter sålde vår villa i Skärhamn med bravur. Rekommenderar honom och Gofab starkt... Läs mer
  • 2019-01-28

Eja-Stina D skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Otroligt proffsig i sitt mäklaruppdrag. Mycket kommunikativ och driver affären på ett välbalanserat sätt. Tack vare Karin så lyckades vi ro vår försäljning i hamn trots tuffa tider på bomarknaden. Läs mer
    2019-01-28 Karin A svarar Eja-Stina D
  • 2018-12-28

Hans J skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Karin har varit en helt ovärderlig resurs och hjälp vid försäljningen av mina föräldrars hus.
    Hon har uppvisat kompetens, fingerspetskänsla och ett oändligt tålamod. Hon har gjort denna försäljning på ett ytterst proffessionellt sett med en väldig omtänksamhet och tydlighet som vi verkligen har uppskattat!
    Jag rekommenderar å det varmaste Karin med sitt team till alla som går i sälj eller köptankar!
    Det är en person som man verkligen kan lita på och som bryr sig att det skall bli en bra affär och projekt för alla parter!

TACK KARIN & Gofab Läs mer
    2019-01-11 Karin A svarar Hans J
    Tack för era fina rekommendationer!
  • 2018-12-25

Sandra M skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi gjorde en snabb affär av vår nya fritidslägenhet.
    Affären var enkel att genomföra, vi fick snabb hjälp och återkoppling under hela processen.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-01-07 Katarina J svarar Sandra M
    Tack så mycket, det var trevligt att höra!
  • 2018-12-21

Ellinor N skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Jag har sålt flera bostadsrätter och anlitat Karin.
    Hon är helt enkelt bäst. Trevlig smart hjälpsam och är duktig på att sälja. Läs mer
    2018-12-21 Karin A svarar Ellinor N
    Tack för din fina rekommendation!
  • 2018-12-16

Jill T skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Alltid ett trevligt bemötande, positiv och glad. Tydlig information under försäljningsprocessen. Läs mer
    2018-12-17 Katarina J svarar Jill T
    Tack så mycket, det var trevligt att höra.
  • 2018-10-30

Katarina S skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi sålde ett fritidshus och fick precis den hjälp vi förväntade oss av mäklaren. Bra gemensam planering av försäljningen, Markus var lätt att nå på telefon eller mail och var lätt att kommunicera med vilket skapade tillit och trygghet. Kan varmt rekommendera Markus. Läs mer
  • Aste J

2018-10-29

Aste J skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Okomplicerad. Lätt att komma överens med. Aningen för mycket styrande. Lite besviken på för lågt pris, men vem är väl inte det. Läs mer
  • 2018-10-29

Maj-Britt V skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Har både köpt och sålt bostadsrätt.
    Blev oerhört proffsigt och trevligt bemött.
    Vi har haft ett väldigt bra samarbete. Läs mer
  • 2018-10-29

Jonas B skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Helt klart den bästa mäklare vi har haft att göra med på alla sätt. Gör de där lilla extra för att man skall känna sig trygg och nöjd i sin affär! Läs mer
  • Richard L

2018-10-26

Richard L skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    När man hör ordet ordet mäklare kommer genast Peter upp som första ansikte.
    Han var min mäklare då jag köpte min första Välsignadd lägenhet på Nordviksberg och är också min mäklare nu, då jag söker min andra.

Peter är riktigt bra och kunnig som mäklare. Kan bara ge positiva omdömen! Läs mer
  • Lennart L

2018-10-26

Lennart L skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Väl skött!
    Jag är helt nöjd.
    Det hela gick smidigt och utan problem, för vilket jag är honom stort tack skyldig.
    l.ennart Lundskog Läs mer
  • 2018-10-26

Johan N skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Min erfarenhet av Karin var genomgående positiv. Engagemang och att Karin hela tiden gav mig feedback i sälj processen såg jag som mycket positivt.
    Jag sålde en bostadsrätt och jag fick begärt pris men kanske att jag upplevde att Gofab inte hade helt koll på hur marknaden såg ut för tillfället vilket gjorde mig lite osäker på mina förväntningar och vad som var rätt pris. Läs mer
    2018-11-05 Karin A svarar Johan N
    Tack Johan för din rekommendation!
  • 2018-10-26

Anders S skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Väldigt bra och gav bra info om projektet och var tillmötes gående. En utmärkt mäklare för kundenå Läs mer
  • Ingrid D

2018-10-25

Ingrid D skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi har köpt villa i Surdal, Klövedal. Markus var mycket trevlig och tillmötesgående och tog sig tid vid visningen , där vi stannade länge. Allting i samband med köpet gick väldigt smidigt. Vi glömmer inte heller den fantastiskt fina bukett vi fick när köpet var klart! Läs mer
  • 2018-10-25

Björn A skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    köpt villa i Skärhamn

Helt ok

Inga spec. förväntningar, mer än till för både köpare som säljare

I stort sett bra, admin fungerade allt bra. Däremot var det lite för mycket på säljarens sida kan jag tycka, men jag har förståelse för det. Om man lämnar ett bud och mäklaren inte vill framföra det till säljaren för att det är för lågt tycker jag är märkligt, att man var tvungen att stå på sig. Läs mer
  • Hanneke S

2018-10-25

Hanneke S skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålt ett sommarhus och köpt ett annat under sommaren/ hösten 2028. Hade höga förväntningar på vår mäklare. Just därför valde vi att anlita honom trots att han ganska snart efter vårt uppdrag skulle gå på semester vilket innebar en liten paus i säljprocessen. Lätt att få kontakt med och prata med. Seriös - inte bara glad o check vilket jag hatar. Respektfull o professionell i sitt bemötande vilket gav trygghet och kändes förtroendefullt. Gick lätt att få tag i och återkopplade snabbt. Generös med sin tillgänglighet vad gäller både kvällar o helger. Tydlig planering som vi var en del av och som gjordes i samförstånd. Kort sagt en bra samverkans part. Läs mer
  • 2018-10-24

Marit Christine Ellinor O skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    . Köpt bostadsrätt
    . Vänligt och kompetent Läs mer
    2018-11-05 Karin A svarar Marit Christine Ellinor O
    Tack Marit, för din fina rekommendation!

Håkan L skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålt villa. Dödsbo
    Bra bemött, på ett mycket professionellt sätt.
    Jag hade höga förväntningar och de infriades.
    Kent hjälpte oss med dokument, energideklaration
    och fick till ett snabbt avslut Läs mer

Birgitta W skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Fritidshus bemötande proffsigt trevligt levde upp till förväntningarna Bra proffsigt informerade hela tiden vad som var på gång Läs mer

Stig Åke L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi blev bemötta på ett trevligt sätt och är nöjda med försäljningen av vårt fritidshus på Åstol Läs mer

Emil H skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Han är grymt bra , kommer alltid anlita honom Läs mer

Leif Karl Gustav L skrev om Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Ulf har medverkat till försäljningen av vårt hus och har uppfattats som pålitlig och tjänstvillig och därmed levt upp till våra förväntningar. Läs mer

Martin L skrev om Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt ett hus. hade problem att komma på den annonserade visningen så Ulf fixade så jag kunde komma några dagar tidigare. Fått svar och allt info som jag har behövt. Läs mer

Anders M skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Trevligt och professionellt bemötande och snabb med återkopplingar. Läs mer

Janina L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Gott bemötande och bra att ha som bollplank för alla frågor som dyker upp vid sådana här tillfällen. Markus var lyhörd och kunnig. Läs mer

Jan-Ove B skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt Br. Utmärkt bemötande helt enligt förväntningarna. Köpet genomfördes smidigt. På det hela taget så bra det kan bli.

Jan-Ove Brehme Läs mer

Rebecca R skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi behövde sälja vår lägenhet ganska omgående och Kent tog hand om allt på direkten. Han gav oss goda råd och bemötte oss alltid professionellt. Vi kände oss inkluderade och trygga under hela processen. Snabb återkoppling vid frågor. Vi kunde inte fått en smidigare försäljning och ger därför toppbetyg! Läs mer

Thomas L skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Har köpt en villa och fick ett bra bemötande och en snabb affär som inte drog ut på tiden.

Är väldigt nöjd med helheten. Läs mer

Christer H skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Friliggande hus. Proffsigt bemötande. Begärt pris blev ungefär som blev slutpris. Öppen och bra kommunikation. Läs mer
Markus Berg
Peter Karlsson