Gofab Fastighetsbyrå

Gofab Fastighetsbyrå

Vi har gjort trygga bostadsaffärer på Västkusten i över 25 år.

Gofab Fastighetsbyrå är en obunden aktör med många års erfarenhet av bostadsförmedling på Tjörn, Orust och i Stenungsund. Våra mäklare har en stark lokal förankring och har ett stort intresse gemensamt: att förmedla bostäder för och till dig!

Vi kan ge dig alla de råd och den hjälp du behöver i bostadsaffären och oavsett om du vill köpa, sälja eller bara vill få veta vad din bostad är värd så hjälper vi gärna till. Vi har även erfarenhet av nyproduktionsförsäljning i området och vi har ett brett kontaktnät av både potentiella köpare och säljare.

Välkommen till Gofab Fastighetsbyrå!

Läs vad 693 kunder tycker om Gofab Fastighetsbyrå 2

2021-10-16
    En mäklare som får saker gjort, gör realistiska bedömningar av bostadens värde och otrolig social och trevlig. En kanon mäklare.
    Hallå Kent! Tacksam för er återkoppling. Alltid trevligt att göra affärer med er :)
    Mvh/Kent
    Kent Olsson
    • Rönnäng
    2021-10-13
    Snabbt och enkelt. Bra genomgång för förståelse av huset vi köpte
    2021-10-06
    Marcus ger ett gott intryck är tydlig , kunnig och ärlig. Tillgänglig när jag behövde rådgivning och allt gick mycket smidigt vid försäljningen.
    Är mycket nöjd.
    2021-10-03
    Proffsigt och seriöst intryck! Markus hjälpte oss med en lyckad försäljning
    2021-10-03
    Markus är en fantastisk mäklare som hjälpte oss att hitta vårat drömhem. Hans bemötande är proffesionellt och han är väldigt tillmötesgående. När vi hittade huset på Hemnet såg han till att vi fick en visning dagen efter. Han gjorde detta husköp roligt och långt ifrån komplicerat. Han har även tagit sig tiden att förklara allt då det är vårat första köp.
    2021-10-03
    Mycket proffsig, kunnig, lugn och saklig. Dessutom trevlig:) Har anlitat Kent i tidigare fastihgetsaffärer och jag upplever att han är väldigt engagerad i det han gör och mån om att både säljares och köpares upplevelse av fastighetsaffären ska bli så bra som möjligt. Kan verkligen varmt rekommendera honom.
    Hej Helen, tack så jättemycket! Du vet att du alltid är välkommen igen och nu skall vi hitta en nytt boende till dig :) Mvh/Kent Kent Olsson
    2021-10-02
    Kent är saklig, lugn och noggrann. Visar omsorg om båda parterna i affären.
    Tack Magnus! Alltid trevligt att göra affärer med er också. Proffsigt bemötande från er sida med. Vi ses och hörs :) Mvh/Kent Kent Olsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-09-30
    Blev bemött på ett professionellt sätt och han var väldigt naturligt trevlig.
    Han levde upp till våra förväntningar .
    Kan varmt rekommendera honom .
    Tusen tack Ted! Det har varit en trevlig köp resa med er också. Vi ses snart igen :) Mvh/Kent Kent Olsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Morlanda
    2021-09-29
    Thomas har ett trevligt bemötande där han agerat lyhört och professionellt genom hela processen. Han har även med sin lokala kännedom lämnat råd och delat med sig av kontakter som har varit värdefulla.

Jag kan varmt rekommendera Thomas som mäklare oberoende om man är köpare eller säljare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2021-09-28
    Min dotter Harriet och jag är hundraprocent nöjda med allt som ingick i Ulf Torseins uppdrag att sälja vår fastighet Öbergen 124.

Hälsningar
    Zaida Benktander
  • köpte sitt hus med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Torp
    2021-09-24
    Bra bemötande av Katarina, fick besiktningsprotokollet på mail innan visningen så att man kunde läsa igenom i lugn och ro innan visningen.
    Smidig kontraktsskrivning, fick även det på mail innan skrivningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2021-09-24
    Karin är en trevlig tjej som alltid uppdaterar dig om läget.
    Vi hade en bra dialog angående budgivningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2021-09-16
    Vi fick ett bra bemötande av Karin.
    Vi ville ha svar på våra frågor, och det fick vi.
    Vi är nöjda.
    Tusen tack för ert fina omdömen, jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende! Karin Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-09-15
    Marcus visade snabbt ett starkt engagemang vilket gjorde att vi fick ett stort förtroende för honom och hans sätt att driva försäljningen av vår lägenhet. Det visade sig också i att resultatet överträffade våra förväntningar.
    2021-09-14
    Proffsigt bemötande, tydlig och rak kommunikation.
    Kändes väldigt tryggt att sälja med Karin och uppskattade hur hon hela tiden höll oss uppdaterade om alla skeenden i försäljningen från start till slut.
    Tack för era fina ord, var roligt att få vara er behjälplig med försäljningen! Karin Andersson
    2021-09-14
    Kunnig, trevlig, och snabb! Vi är jättenöjda.
    Tusen tack för ert fina omdöme! Karin Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-09-13
    Mäklare Peter Oskarsson,
    Proffsig, Intresserad, Tack! för Återkoppling, Ger Svar på frågor genom sin kunnighet och återkommer snarast med svar. Återkommer snabbt med svar efter us med Byggaren Hansson & Söner. PO är lyssnare och ger goda råd i fakta.
    Ja! PO motsvarar mer därtill, de förväntningar i sin yrkeskunskap som jag hade från start. PO är proffs, Bästa Mäklare! för Köparen.

Stort Tack! Med vänlig hälsning! Kerstin Fredling
    Lgh 3543, Hus E Brygghusen Kajen Skärhamn
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Torp
    2021-09-08
    Mycket professionally och effektivl
    • Hällebol
    2021-09-07
    Hej!
    Jag är mycket nöjd med vårt samarbete. Karin hörde ofta av sig och uppdaterade mig hela tiden, vilket är väldigt viktigt för säljaren.
    Dessutom är Karin en härlig person som man lätt får kontakt med.
    Tusen tack för det fina omdömet, det värmer! Karin Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2021-08-30
    Informativ, tydlig, proffesionell och stöttande 😊
    Tusen tack för ert fina betyg, var oerhört trevligt att få vara er behjälplig med försäljningen. Karin Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-08-29
    Peter är en mycket trevlig person som har gjort ett jättebra jobb med försäljningen av min bostad. Han har hela tiden varit mycket aktiv och hållit kontakt via telefon eller sms för att uppdatera i processen. Jag rekommenderar gärna Peter o Gofab till de jag känner som går i sälj eller köptankar. Vh Kristina Östelind
    2021-08-28
    Kent kan vi varmt rekommendera. En mäklare som är professionell i sitt yrkesutövande. Han är alltid positiv, lyssnar in, är tillgänglig och återmatar under resans gång. Kan inte bli annat betyg än 5 av 5.
    Tack för allt Kent.😎
    Jane och Jörgen
    Hej, Tack så jättemycket! Det känns väldigt bra att ni är riktigt nöjda! :) Kent Olsson
    • Töllås
    2021-08-18
    Thomas har varit mycket tillmötesgående mot oss när vi kom in sent i processen.
    Kunde varit lite mer påläst om tomtgränserna i vårt fall.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-08-16
    Professionellt och positivt bemötande.
    Fick den information vi behövde.
  • köpte sin bostad med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-08-14
    Kunnig, serviceminded och lösningsorienterad
  • sålde sin bostad med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-08-14
    Blev väldigt bra bemött av Markus.
  • sålde sin bostad med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-08-12
    Allt har fungerat bra så långt, men vi är inte klara med allt.
    Men så här långt OK
  • köpte sin stuga med hjälp av Peter Oskarsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-08-12
    Tydlig och rak kommunikation, mäklare påläst i fastighet och gav svar på funderingar.
  • köpte sin stuga med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2021-08-05
    Riktigt bra bemötande.
    saklig information.
    Tusen tack för ert fina betyg, vi ses i området framöver! Karin Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    2021-08-04
    Bra och korrekt. Men framförallt snabbt trots helg.
  • Andreas H
    2021-07-31
    Vi fick ett Riktigt bra bemötande utav Thomas.
    2021-07-30
    Markus gav redan vid första träffen ett seriöst intryck. Han är enligt vårt sätt att se en person som är kunnig i sitt yrke, lyhörd, samarbetsvillig och ger ett ärligt och sympatiskt intryck. Vi är mycket nöjda med hans sätt att sköta vår försäljning av fastigheten. Vi kommer att rekommendera Markus om någon av våra bekanta står inför en fastighetsförsäljning!
    2021-07-28
    En riktigt trevlig mäklare. Vi är supernöjda
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå Orust
    • Kungälv-Ytterby
    2021-07-20
    Kanonbra service, åtekoppling, snabb, trevlig.
    Hej Niklas,
    Tack för ditt fina omdöme. Lycka till med lägenheten nu-. Jag tror du kommer få den kanonfin!
    Hälsningar
    Katarina
    Katarina Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    2021-07-19
    Väldigt bra bemött och hjälpsam! 😊
    2021-07-12
    Som återkommande kund hos Kent kn man inte vara annat än nöjd!
    • Bokenäset
    2021-07-08
    Inte krånglig och inte för "på".
  • köpte en tomt med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Spekeröd-Ucklum
    2021-07-05
    Mäklaren var professionell och mycket erfaren.
  • sålde sin bostad med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Västra Mark
    Bra som mäklare
    Uppmärksam
    Bara ++
    2021-07-02
    Mycket trevligt samt kunnig fick alltid samma svar på de frågor som jag ställde.

Birgitta Karlbrink
    • Hallerna
    2021-07-01
    Kunnigt, proffsigt bemötande och engagemang.
    • Klövedal
    2021-06-26
    Mycket lugn och seriös, lyssnade in, trevlig,
    • Klövedal
    2021-06-26
    Marcus Berg har de fina egenskaperna ödmjukhet och respekt för andra De egenskaperna kommer han att ha användning för hela livet.Som mäklare där vi mött honom utnyttjade han hela registret.Tilläggas kan hans glädje och noggrannhet inför uppgiften. En viktig detalj den omedelbara kontakten per telefon . Lugn och saklig.

Elisabeth och Hans Gråberg
    2021-06-26
    Väldigt proffsigt bemötande, stort kundengagemang och gedigen kunskap. Inspirerande och positiv, Karin levererade ett toppklass service och engagemang genom helas köpprocessen.Karin får vara starkaste rekommendationer då vi vet att kommade kunder kommer att få en lika positiv erfarenhet som vid fick.
    Tusen tack för ert fina omdöme! Vi ses i området framöver, skall bli roligt att följa byggnationen! Karin Andersson
  • Eva Kristina L
    sålde en tomt med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Långelanda
    2021-06-25
    En vänlig, trevlig man som informerade under hand och gjorde ett gott jobb på kort tid.
    • Myckleby
    2021-06-23
    Trevligt och korrekt sätt. Allt fungerade smidigt och proffsigt.
    Fick en fin kontakt med mäklaren och kände förtroende för henne.
    Tack Tarja, hoppas du trivs fint i ditt nya sommarhus! Karin Andersson
    • Myckleby
    2021-06-23
    Jag fick förtroende för Karin redan vid vårt första möte.
    Hon överträffade mina förväntningar.
    Allting har känts jätte tryggt och proffesionellt. Karin är underbar.
    Tusen tack för ert fina omdöme, var oerhört trevligt att vara dig behjälplig med försäljningen! Karin Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå Stenungsund
    • Ucklum
    2021-06-22
    Bra bemötande, kunnig och trevlig.
    Kunde svara på våra frågor och var väl förberedd.
    • Rönnäng
    2021-06-21
    Markus upplevdes som attt han var lika mycket på säljaren sida som på min, som köpare. Han var tillmötesgående, visade respekt och ville göra en bra affär där alla blev nöjda.
  • sålde en tomt med hjälp av Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    2021-06-18
    En mäklare skall ha många olika kvaliteter som kunskap om marknaden, lokalkännedom, social kompetens samt god yrkeskompetens.
    Dessa tycker jag stämmer bra överens med Markus.