Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tjörn Gofab Fastighetsbyrå

Gofab Fastighetsbyrå

Hjältebyvägen 1, 471 72 Hjälteby — Visa karta

Vi har gjort trygga bostadsaffärer på Västkusten i över 25 år.

Gofab Fastighetsbyrå är en obunden aktör med många års erfarenhet av bostadsförmedling på Tjörn, Orust och i Stenungsund. Våra mäklare har en stark lokal förankring och har ett stort intresse gemensamt: att förmedla bostäder för och till dig!

Vi kan ge dig alla de råd och den hjälp du behöver i bostadsaffären och oavsett om du vill köpa, sälja eller bara vill få veta vad din bostad är värd så hjälper vi gärna till. Vi har även erfarenhet av nyproduktionsförsäljning i området och vi har ett brett kontaktnät av både potentiella köpare och säljare.

Välkommen till Gofab Fastighetsbyrå!

Läs vad 237 kunder tycker om Gofab Fastighetsbyrå

• Katarina S skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi sålde ett fritidshus och fick precis den hjälp vi förväntade oss av mäklaren. Bra gemensam planering av försäljningen, Markus var lätt att nå på telefon eller mail och var lätt att kommunicera med vilket skapade tillit och trygghet. Kan varmt rekommendera Markus. Läs mer
  • Aste J
    Aste J skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Okomplicerad. Lätt att komma överens med. Aningen för mycket styrande. Lite besviken på för lågt pris, men vem är väl inte det. Läs mer
  • Maj-Britt V skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Har både köpt och sålt bostadsrätt.
    Blev oerhört proffsigt och trevligt bemött.
    Vi har haft ett väldigt bra samarbete. Läs mer
  • Jonas B skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Helt klart den bästa mäklare vi har haft att göra med på alla sätt. Gör de där lilla extra för att man skall känna sig trygg och nöjd i sin affär! Läs mer
  • Richard L
    Richard L skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    När man hör ordet ordet mäklare kommer genast Peter upp som första ansikte.
    Han var min mäklare då jag köpte min första Välsignadd lägenhet på Nordviksberg och är också min mäklare nu, då jag söker min andra.

Peter är riktigt bra och kunnig som mäklare. Kan bara ge positiva omdömen! Läs mer
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Väl skött!
    Jag är helt nöjd.
    Det hela gick smidigt och utan problem, för vilket jag är honom stort tack skyldig.
    l.ennart Lundskog Läs mer
  • Johan N skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Min erfarenhet av Karin var genomgående positiv. Engagemang och att Karin hela tiden gav mig feedback i sälj processen såg jag som mycket positivt.
    Jag sålde en bostadsrätt och jag fick begärt pris men kanske att jag upplevde att Gofab inte hade helt koll på hur marknaden såg ut för tillfället vilket gjorde mig lite osäker på mina förväntningar och vad som var rätt pris. Läs mer
    2018-11-05 Karin A svarar Johan N
    Tack Johan för din rekommendation!
  • Anders S skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Väldigt bra och gav bra info om projektet och var tillmötes gående. En utmärkt mäklare för kundenå Läs mer
  • Ingrid D
    Ingrid D skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi har köpt villa i Surdal, Klövedal. Markus var mycket trevlig och tillmötesgående och tog sig tid vid visningen , där vi stannade länge. Allting i samband med köpet gick väldigt smidigt. Vi glömmer inte heller den fantastiskt fina bukett vi fick när köpet var klart! Läs mer
  • Björn A skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    köpt villa i Skärhamn

Helt ok

Inga spec. förväntningar, mer än till för både köpare som säljare

I stort sett bra, admin fungerade allt bra. Däremot var det lite för mycket på säljarens sida kan jag tycka, men jag har förståelse för det. Om man lämnar ett bud och mäklaren inte vill framföra det till säljaren för att det är för lågt tycker jag är märkligt, att man var tvungen att stå på sig. Läs mer
  • Hanneke S
    Hanneke S skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålt ett sommarhus och köpt ett annat under sommaren/ hösten 2028. Hade höga förväntningar på vår mäklare. Just därför valde vi att anlita honom trots att han ganska snart efter vårt uppdrag skulle gå på semester vilket innebar en liten paus i säljprocessen. Lätt att få kontakt med och prata med. Seriös - inte bara glad o check vilket jag hatar. Respektfull o professionell i sitt bemötande vilket gav trygghet och kändes förtroendefullt. Gick lätt att få tag i och återkopplade snabbt. Generös med sin tillgänglighet vad gäller både kvällar o helger. Tydlig planering som vi var en del av och som gjordes i samförstånd. Kort sagt en bra samverkans part. Läs mer
  • Marit Christine Ellinor O skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    . Köpt bostadsrätt
    . Vänligt och kompetent Läs mer
    2018-11-05 Karin A svarar Marit Christine Ellinor O
    Tack Marit, för din fina rekommendation!
  • Håkan L skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålt villa. Dödsbo
    Bra bemött, på ett mycket professionellt sätt.
    Jag hade höga förväntningar och de infriades.
    Kent hjälpte oss med dokument, energideklaration
    och fick till ett snabbt avslut Läs mer
  • Birgitta W skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Fritidshus bemötande proffsigt trevligt levde upp till förväntningarna Bra proffsigt informerade hela tiden vad som var på gång Läs mer
  • Stig Åke L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi blev bemötta på ett trevligt sätt och är nöjda med försäljningen av vårt fritidshus på Åstol Läs mer
  • Emil H skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Han är grymt bra , kommer alltid anlita honom Läs mer
  • Leif Karl Gustav L skrev om Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Ulf har medverkat till försäljningen av vårt hus och har uppfattats som pålitlig och tjänstvillig och därmed levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Martin L skrev om Ulf Torsein en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt ett hus. hade problem att komma på den annonserade visningen så Ulf fixade så jag kunde komma några dagar tidigare. Fått svar och allt info som jag har behövt. Läs mer
  • Anders M skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Trevligt och professionellt bemötande och snabb med återkopplingar. Läs mer
  • Janina L skrev om Markus Berg en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Gott bemötande och bra att ha som bollplank för alla frågor som dyker upp vid sådana här tillfällen. Markus var lyhörd och kunnig. Läs mer
  • Jan-Ove B skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt Br. Utmärkt bemötande helt enligt förväntningarna. Köpet genomfördes smidigt. På det hela taget så bra det kan bli.

Jan-Ove Brehme Läs mer
  • Rebecca R skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi behövde sälja vår lägenhet ganska omgående och Kent tog hand om allt på direkten. Han gav oss goda råd och bemötte oss alltid professionellt. Vi kände oss inkluderade och trygga under hela processen. Snabb återkoppling vid frågor. Vi kunde inte fått en smidigare försäljning och ger därför toppbetyg! Läs mer
  • Thomas L skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Har köpt en villa och fick ett bra bemötande och en snabb affär som inte drog ut på tiden.

Är väldigt nöjd med helheten. Läs mer
  • Christer H skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Friliggande hus. Proffsigt bemötande. Begärt pris blev ungefär som blev slutpris. Öppen och bra kommunikation. Läs mer
  • Carl B skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Mycket nöjd efter Kent sånt våran bostadsrätt. Han lyckades få flera intressenter vilket ledde till en intensiv budgivning.
    10/10 Läs mer
  • Gullan E
    Gullan E skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Bostadsrätt i Skärhamn. Helnöjd med Kent Olsson. Blev väl bemött av honom. Han sålde lägenheten till pris över förväntat. Kan inte vara annat än nöjd. Läs mer
  • Anders O skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålt en Gård på Tjörn. Mycket professionell,säker värdering. Noggrann.
    Kände sig omhändertagen från början till slut! Läs mer
  • Niklas K skrev om Kent Olsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Har köpt hus med Kent Olsson som mäklare. Kent har varit otroligt bra, trevlig och proffsig. Han har levt upp till våra förväntningar och lite till och vi kan starkt rekommendera Kent och gofab . Läs mer
  • Anna Ulrika G skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålt en villa i Kyrkenorum. Karin är en grymt professionell mäklare. Engagerad, noggran, trevlig och kunnig. Professionell och personlig. En länk mellan köpare och säljare som skapar förtroende. Läs mer
    2018-10-22 Karin A svarar Anna Ulrika G
    Tack Ulrika för din fina rekommendation.
  • Henry O skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sommarstuga. Mycket positivt. Förtroendeingivande och kunnig. Mycket nöjd. Läs mer
  • Anders Ö skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpte ett fritidshus. Allt gick smärtfritt. Läs mer
  • Britta Margareta E skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Sålde sommarhus på Orust verkligen duktig kompetent trevlig mäklare kan verkligen rekommendera honom till det allra bästa fick all hjälp jag behövde . Läs mer
  • Tove N skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Vi köpte hus och blev väldigt bra bemötta
    Har inget att klaga på Läs mer
  • Per Erik Tobias F skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Professionell och personlig. Bra kommunikation. Kändes pålitlig. Läs mer
  • Rolf A skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Trevlig bemötande, och med ett kunnande hur försäljningen skall gå "till". Vi fick ett förtoende av Thomas direkt.
    Behövde inte "kolla" med andra mäklare, då vi kände oss trygga med Thomas. Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Trevligt bemötande, kunnig och visar sig intresserad i kundkontakten. Köpte parhus/lägenhet i Henån april 2018. /Sandra Läs mer
  • Margot Ann-Christin H skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Har sålt min villa i Mollösund , bra bemötande av mäklaren som till slut fick sålt huset 👍 Läs mer
  • Carolina K skrev om Thomas Winqvist en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Har både sålt och köpt bostad genom Thomas och jag har inget att klaga på. Snabb återkoppling. Bra vägledning och rådgivning. Vi kände oss otroligt trygga vilket var vilktigt för oss då det var vår livs affär som genomfördes. Alla borde välja denna mäklaren. Läs mer
  • Martin L skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    vi har köpt en lägenhet i Skärhamn
    Vi blev bemötta på ett trevligt sätt och blev positivt överraskade att det fanns en lägenhet som matchade vår behov Läs mer
    2018-10-02 Katarina J svarar Martin L
    Katarina Johansson
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Mycket bra bemötande. Vi kommer att mötas igen. Läs mer
  • Rafeq H
    Rafeq H skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Ja , Han var underbart meklare. Och jag är väldigt nöjd med hela service. Läs mer
  • Anton B skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt en lägenhet via Peter, bra bemötande, snabbt ordnat möte och inga bekymmer med något! Läs mer
  • Rudolph V skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Peter är en bra mäklare som känner till hans yrke. Han är en trevlig person att umgås med. Allting gick på ett väldigt naturligt sätt. Läs mer
  • Pär Thomas N skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Mycket kunnig och professionell. Bra bemötande, god kommunikation och saker hände snabbt. Vi har haft med Gofab att göra två gånger tidigare och var lika nöjda med hans kollegor då. Läs mer
  • Jan S skrev om Peter Karlsson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    1.Lantgård
    2.Bra
    3.ja
    4.Peter var mycket trevlig. Läs mer
  • Anders F skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Hej
    Har ingen längre erfarenhet av personen i fråga, men som det sägs, första intrycket är det som räknas.
    Ett mycket bra första intryck, kan bara säga lovord till Katarina.
    mvh Anders Läs mer
    2018-09-24 Katarina J svarar Anders F
  • Roger H skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Mycket trevligt bemötande med god kännedom om objektet. Gav tydlig information. Läs mer
    2018-09-21 Katarina J svarar Roger H
  • Gill R skrev om Katarina Johansson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Köpt en lägenhet på Kajen i Skärhamn! Läs mer
    2018-09-21 Katarina J svarar Gill R
  • Per Mikael J skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Tydlig, snabb på svar.
    Ärlig.
    Mycket nöjd som köpare. Läs mer
    2018-09-19 Karin A svarar Per Mikael J
    Tack för era fina rekommendationer
  • Saied R
    Saied R skrev om Karin Andersson en del av Gofab Fastighetsbyrå
    Trevligt, personligt och ge en känsla av trygghet.
    Hon är toppen! Läs mer
    2018-09-19 Karin A svarar Saied R