Göteborg Laser & Estetik

Trädgårdsgatan 3, 411 08 Göteborg — Visa karta

Sedan 2006 har vi varit en del av Laser & Estetik koncernen och utfört mer än 100 typer av behandlingar och kirurgi. besök gärna vår hemsida för att hitta rätt behandling eller operation för just dig. Vi erbjuder allt från microdermabrasion, Kemisk Peeling, Triactive behandling, LPG Endermologie, inom kategorierna Bröst, hud & Hår, Ansikte, Kropp och mycket mer. Injektionsbehandling kan till exempel vara ett bra alternativ till kirurgi för dig som bl.a. söker en effektiv rynkbehandling, ansiktskonturering eller läppförstoring utan kirurgiska ingrepp.

Läs vad 21 kunder tycker om Göteborg Laser & Estetik

• 2019-11-02

LINDA J skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Jag gjorde microblading och jag är otroligt nöjd! Fantastiskt bemötande och väldigt proffsigt gjort! Läs mer
  • Barbro K Susanne B

2019-10-20

Barbro K Susanne B skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Trevligt bemötande och fräsch miljö. Fick förklarat bra vad som kunde göras och eventuella återbesök. Kunnig personal. Tog bort leverfläckar och hudförändringar i ansiktet. Mycket nöjd med resultatet. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-05-08

Mehran M skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Det har jag gjort igen bihandling och jag bil jättenöjd nu. Jag vänter på resulat men det tror jag kommer bli jättebra. Läs mer
  • Soria J

2019-04-23

Soria J skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Jag har gjort olika behandlingar och har varit nöjd med både bemötandet samt resultatet. Läs mer
  • 2019-04-19

Shadi L skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Jättebra bemötande och jag är väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-04-19

Josefin B skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Bra bemött, super nöjd med filmers i läpparna Läs mer
  • 2019-04-17

Fayhaa D skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Jag gjorde botx ocg filer for hela ansiktet och fick undrbart resultat medan tänkte jag att operata ansiktet ! Nu är jag helt nöjd med det Läs mer
  • Maria K

2019-04-17

Maria K skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Mycket fint bemötande och underbar personal. Kommer gärna tillbaka till er igen Läs mer
  • Emilie

2019-04-15

Emilie skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Jag har gjort resur FX för acneärr i ansiktet.
    Jag har fått bästa bemötandet.
    Jag var mycket rädd för det var obehaglig upplevelse för mig, då jag har rädsla för att utelämna mig. Speciellt angående mitt ansikte. Samt att det gjorde väldigt ont.
    Jag har rekommenderat runt 20 personer att gå till kliniken med olika problematik.
    Är trygg och nöjd med hjälpen jag har fått. Jag har gått kontinuerligt hos dom i 3 år. Och kommer fortsätta i många år framöver. Jag kommer göra fler behandlingar och jag köper produkter.
    Emilie H-L Läs mer
  • 2019-04-12

Karin A skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Tog bort leverfläckar i ansiktet. Gick snabbt och lätt. Gjorde inte alls ont. Läkte snabbt och inga ärr. Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-04-12

Zoha M skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Väldigt trevlig och prefosionell personal. duktiga på att förklara och ta hand om en. Läs mer
  • 2019-04-10

Pia A skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Jag gjorde lite olika ansikts föryngringar, är så nöjd 😊 men kommer inte ihåg vad behandlingarna heter. Jag kommer tillbaka! Personalen är toppen. Högsta betyg från mig. Läs mer
    SHAHLA Y gillar detta

Robin B skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Väldigt personlig behandling samt personal som behandlar kunderna rätt! Får även bra resultat på köper✌🏿 Läs mer
    SHAHLA Y gillar detta
  • SHAHLA Y

2019-04-08

SHAHLA Y skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Mycket trevligt bemötande och hög kvalitet på behandling. Trevlig lokal och miljö. Jag har gjort bukplastik samt bröstlyft och Ultherapy för ansiktet på Göteborg Laser & Estetik och har varit mycket nöjd, professionellt och ärligt bemötande med hög kvalitet gör att man känner sig i trygga händer. Jag återkommer dit gärna igen och jag rekommenderar er till mina vänninor. Läs mer

Annica W skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Fettsugning. Läkaren tog bort på ej överenskomna ställen. Resultatet blev katastrofalt. Fick göra ny operation där ingröpningarna återuppbyggdes.
    Övrig personal var jättetrevlig. Läs mer

Mahshid H skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Jag blev bemött bra men min behandling gjorde ingenting och jag fick inte pengarna tillbaka Läs mer

Maria S skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Väldigt proffesionella och trevliga. Läs mer

Johanna G skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Botox panna .

Höll inte alls länge, fick göra om en månad senare i Halmstad. Fick ej behandlingen där jag ville ha heller eftersom jag bokat fel område i pannan på nätet. Försökte förklara och pekade men läkaren sket i det. Värdelöst. Läs mer

Cecila H skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Har köpt produkter och varit på ansiktsbehandlingar. Har även gjort fillers.

Blev bra bemöttn!

ska dit igen för ansiktsbehandling Läs mer

Johanna B skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Fantastiskt benötande och utfört arbete, resultatet blev toppen! Läs mer

Zhino H skrev om Göteborg Laser & Estetik
    Fint och rent lokal som lokar kunder samt trevliga personal. Läs mer

Trädgårdsgatan 3, 411 08 Göteborg