Göteborgs Bilskadecenter AB
3.6 i betyg av av
19 omdömen
Familjeföretaget Magno Bilskade-center tar hand om alla typer av plåt-, lack- och plastreparationer. Det är ingen tillfällighet eftersom Magno Bilskadecenter inte bara satsat konsekvent på kvalitet, utan även på miljö.
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag19 omdömen om Göteborgs Bilskadecenter AB
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Proffsigt bemötande och väl utfört arbete. Mycket nöjd och ett extra plus är att bilen blev städad på insidan och tvättad på utsidan! Extra trevligt att hämta upp sin bil.
-
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Trevligt bemötande. Bra kommunikation. Väl utfört arbete
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Knepiga öppettider & kom knappt in i bilen där de parkerat den. Sen va de millimeter kamp att backa ut den. De hade ju kunnat köra fram den.
Hej Malin,
Göteborgs Bilskadecenter AB
Vad tråkigt att du upplevde detta! Vi försöker alltid att köra ut bilen till gatan för att detta ska undvikas. Vad det gäller öppettiderna så är det 07.00-16.00 mån-tors och 07.00-15.00 på fredagar. Vi tar åt oss av informationen och hoppas att du vill komma tillbaka igen om det skulle bli aktuellt! -
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
det var bra mottagning, proff, resultatt var utmärkt, trevliga mot mig, det var bara bra
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Jag är nöjd. Service och jobb utfördes enligt förväntan.
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Bra bemötande, bra utfört arbete. Rekommenderas.
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Bra utfört arbete till slut, men väldigt dåliga i kommunikationen både internt och till kund
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Mycket väl bemött. Kan bli bättre på att meddela när arbetet förväntas bli klart. Men överlag väldigt bra.
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Min försäkring sa till mig att de sa att jag ville att bilen blir lagad vilket det inte stämmer. Bara där brister förtroende. Antar att de ville ta jobbet. Ett jobb som kostade 100.000 kr. Fick åka tillbaka flera gånger för att fixa jobb som är gjort uselt. Jag har skruv som inte är helt dragen hela vägen, brickan snurrar. Listorna i dörrkarmen är gjort uselt, hörs utifrån mycket. Inte nöjd alls för det jobbet de har gjort och inte rekommenderar för någon.
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Allt ok din verkstad och perfect
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Bra service kunnig personal som informerar
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Fick en krockskadad dörr lagad och lackad
Skaderegleraren sa 2 till 3 dagar men tog över en vecka så jag förlorade 1.5 arbetsdagar på grund av stor efterfrågan på hyr bilar vid den tiden -
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Trevligt bemötande med snabb service och bra återkoppling
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Jag hade en skada i lacken, tog lång tid att få det åtgärdat de ringde samma dag vid 10-11 tiden och jag behövde hämta bilen innan kl 14 (fredag och jag jobbar på annan ort så det blev väldigt svårt för mig)
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Jättefin service. Hade inbrott o rutan krossades. De kom o hämtade bilen då mitt jobbaschema inte stämde med öppettider. Snabbt o bra fixat! Tack.
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Det fungerade väldigt bra och bilen var ren o fin efter rep av skada. Bästa rekommendationer.
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Fick tillbaka bilen efter lack men jobbet de gjorde var det värsta lackjobbet jag sett. Håller heller inte utlovade tider. Välj annan verkstad!
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Lämnar helst ingen stjärna alls men man är ju tvungen. Jag bara måste få klaga på den förskräckliga bemötandet, servicen och icke existerande kundbemötandet. Vi hade inbrott och skadegörelse av vår bil, rutorna skulle bytas först och karossarbetet mm utföras senare. Enligt "rådgivaren" hos Magno skulle fönstren åtgärdas inom tre arbetsdagar. Detta verkade ju lovande och detta garanterade han för mig och min kollega. Vi frågade och förtydligade väldigt noggrant att bilen var viktig för oss. Vi hörde ingen på en vecka och började ringa till Magno en vecka senare. Ringde varje dag i en vecka, satt i telefonkö som nr 1 i 18-20 minuter varje gång men inga svar. Exakt 2 veckor senare får jag tag i "rådgivaren" igen och han berättar då att de har beställt hem delar. När jag ryter till så lovar han att bilen ska vara klar imorgon. Vi får se imorgon... Hur kan detta företag överleva?
-
skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
Finns bara ett ord som beskriver deras verksamhet; Katastrof!