Göteborgs Bilskadecenter AB

Göteborgs Bilskadecenter AB

Ring 031-21 55 10 www.magno.se
3.6

Familjeföretaget Magno Bilskade-center tar hand om alla typer av plåt-, lack- och plastreparationer. Det är ingen tillfällighet eftersom Magno Bilskadecenter inte bara satsat konsekvent på kvalitet, utan även på miljö.

19 omdömen om Göteborgs Bilskadecenter AB

Johanna Linnea H
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Proffsigt bemötande och väl utfört arbete. Mycket nöjd och ett extra plus är att bilen blev städad på insidan och tvättad på utsidan! Extra trevligt att hämta upp sin bil.

Rollsbo Billackering AB
4.7/5 i betyg av 576 omdömen 4.7 av 576 omdömen

Trevligt bemötande, såg också till att jag hade en bra lånebil (tror iaf. att det var dom) Till min stora och mycket positiva överraskning

Hildi Maria S Hildi Maria S
Stefan L

Trevligt bemötande. Bra kommunikation. Väl utfört arbete

Svar från Göteborgs Bilskadecenter AB

Vad roligt att du blev nöjd! Tack för fint omdöme!

Malin S
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Knepiga öppettider & kom knappt in i bilen där de parkerat den. Sen va de millimeter kamp att backa ut den. De hade ju kunnat köra fram den.

Svar från Göteborgs Bilskadecenter AB

Hej Malin, Vad tråkigt att du upplevde detta! Vi försöker alltid att köra ut bilen till gatan för att detta ska undvikas. Vad det gäller öppettiderna så är det 07.00-16.00 mån-tors och 07.00-15.00 på fredagar. Vi tar åt oss av informationen och hoppas att du vill komma tillbaka igen om det skulle bli aktuellt!

Ditec Sisjön
4.7/5 i betyg av 448 omdömen 4.7 av 448 omdömen

Fått tips om er av en jobbarkompis, lämnade in bilen och är helt nöjd med resultatet

Gun Catarina E Gun Catarina E
Juan Pablo M
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

det var bra mottagning, proff, resultatt var utmärkt, trevliga mot mig, det var bara bra

Svar från Göteborgs Bilskadecenter AB

Hej Juan! Tusen tack för fint omdöme!

Joy L
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Jag är nöjd. Service och jobb utfördes enligt förväntan.

Svar från Göteborgs Bilskadecenter AB

Vad roligt att höra! Tack!

Karin S
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Bra bemötande, bra utfört arbete. Rekommenderas.

Svar från Göteborgs Bilskadecenter AB

Tusen tack för din rekommendation och vad roligt att du är nöjd med vårat jobb!

Kristina Elisabeth Matilda S
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Bra utfört arbete till slut, men väldigt dåliga i kommunikationen både internt och till kund

Svar från Göteborgs Bilskadecenter AB

Hej Kristina! Roligt att höra att du var nöjd med jobbet och vad det gäller kommunikationen så är det något vi jobbar stenhårt på. Vi tar åt oss av informationen och hoppas att du vill komma tillbaka om det skulle bli aktuellt igen!

Mohsen B
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Mycket väl bemött. Kan bli bättre på att meddela när arbetet förväntas bli klart. Men överlag väldigt bra.

Svar från Göteborgs Bilskadecenter AB

Tack för ditt omdöme! Vi jobbar stenhårt med att bli bättre på kommunikationen och tar åt oss av informationen!

Ahmed A
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Min försäkring sa till mig att de sa att jag ville att bilen blir lagad vilket det inte stämmer. Bara där brister förtroende. Antar att de ville ta jobbet. Ett jobb som kostade 100.000 kr. Fick åka tillbaka flera gånger för att fixa jobb som är gjort uselt. Jag har skruv som inte är helt dragen hela vägen, brickan snurrar. Listorna i dörrkarmen är gjort uselt, hörs utifrån mycket. Inte nöjd alls för det jobbet de har gjort och inte rekommenderar för någon.

Svar från Göteborgs Bilskadecenter AB

Hej Ahmed! Jättetråkigt att höra att du inte blev nöjd! Då jag inte ser vilken bil du hade så får du gärna återkoppla till oss så ska vi se om vi kan kompensera detta på något sätt!

Memo T
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Allt ok din verkstad och perfect

Svar från Göteborgs Bilskadecenter AB

Tack för ditt omdöme, roligt att du blev nöjd med vårat jobb!

Bato B
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Bra service kunnig personal som informerar

Svar från Göteborgs Bilskadecenter AB

Tusen tack för fint omdöme!

Mona B
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Fick en krockskadad dörr lagad och lackad Skaderegleraren sa 2 till 3 dagar men tog över en vecka så jag förlorade 1.5 arbetsdagar på grund av stor efterfrågan på hyr bilar vid den tiden

Anna S
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Trevligt bemötande med snabb service och bra återkoppling

Anna F
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Jag hade en skada i lacken, tog lång tid att få det åtgärdat de ringde samma dag vid 10-11 tiden och jag behövde hämta bilen innan kl 14 (fredag och jag jobbar på annan ort så det blev väldigt svårt för mig)

Björn Hannes L
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Jättefin service. Hade inbrott o rutan krossades. De kom o hämtade bilen då mitt jobbaschema inte stämde med öppettider. Snabbt o bra fixat! Tack.

Bengt Stefan N
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Det fungerade väldigt bra och bilen var ren o fin efter rep av skada. Bästa rekommendationer.

Olof M
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Fick tillbaka bilen efter lack men jobbet de gjorde var det värsta lackjobbet jag sett. Håller heller inte utlovade tider. Välj annan verkstad!

Fredrik P
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Lämnar helst ingen stjärna alls men man är ju tvungen. Jag bara måste få klaga på den förskräckliga bemötandet, servicen och icke existerande kundbemötandet. Vi hade inbrott och skadegörelse av vår bil, rutorna skulle bytas först och karossarbetet mm utföras senare. Enligt "rådgivaren" hos Magno skulle fönstren åtgärdas inom tre arbetsdagar. Detta verkade ju lovande och detta garanterade han för mig och min kollega. Vi frågade och förtydligade väldigt noggrant att bilen var viktig för oss. Vi hörde ingen på en vecka och...

Tobias F
Skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB

Finns bara ett ord som beskriver deras verksamhet; Katastrof!

Pontus L gillar detta