Alla kategorier Bilplåtslagare Västra Götaland Göteborg Göteborgs Bilskadecenter AB

Göteborgs Bilskadecenter AB

Malmsjögatan 4, 415 05 Göteborg — Visa karta

Familjeföretaget Magno Bilskade-center tar hand om alla typer av plåt-, lack- och plastreparationer. Det är ingen tillfällighet eftersom Magno Bilskadecenter inte bara satsat konsekvent på kvalitet, utan även på miljö.

Läs vad 3 kunder tycker om Göteborgs Bilskadecenter AB

• Olof M
    Olof M skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
    Fick tillbaka bilen efter lack men jobbet de gjorde var det värsta lackjobbet jag sett. Håller heller inte utlovade tider. Välj annan verkstad! Läs mer
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
    Lämnar helst ingen stjärna alls men man är ju tvungen. Jag bara måste få klaga på den förskräckliga bemötandet, servicen och icke existerande kundbemötandet. Vi hade inbrott och skadegörelse av vår bil, rutorna skulle bytas först och karossarbetet mm utföras senare. Enligt "rådgivaren" hos Magno skulle fönstren åtgärdas inom tre arbetsdagar. Detta verkade ju lovande och detta garanterade han för mig och min kollega. Vi frågade och förtydligade väldigt noggrant att bilen var viktig för oss. Vi hörde ingen på en vecka och började ringa till Magno en vecka senare. Ringde varje dag i en vecka, satt i telefonkö som nr 1 i 18-20 minuter varje gång men inga svar. Exakt 2 veckor senare får jag tag i "rådgivaren" igen och han berättar då att de har beställt hem delar. När jag ryter till så lovar han att bilen ska vara klar imorgon. Vi får se imorgon... Hur kan detta företag överleva? Läs mer
  • Tobias F
    Tobias F skrev om Göteborgs Bilskadecenter AB
    Finns bara ett ord som beskriver deras verksamhet; Katastrof! Läs mer
    Pontus L gillar detta