Bostadsrättsföreningar

Bostadsrättsföreningar en del av GR Avloppsrensning AB

Läs vad 27 Läs vad Bostadsrättsföreningar

• 2021-05-27
    Jag bor i en förening och den fungerar utmärkt
    Hej Lars Tack för att du tog dej tiden att svara här på Reco MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
  • 2021-05-27
    Vi spolade och filmade ett par av stammarna. Vi fick proffsig hjälp och råd genom hela processen.
    Hej Torbjörn Tack för din medverkan/bedömmning av vårt arbete här på reco. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
  • 2021-01-07
    Stamspolning 28 lgh. Vi är mkt nöjda med bemötande, utförande och allt annat.
    Hej Andreas Tack er medverkan här på reco och fina betyg på vårt utförda arbete i er förening. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
  • 2020-12-31
    Efter en runda med offertintagning från 3 potentiella leverantörer valde föreningen GR som leverantör till vår stamspolning. Valet var logiskt på flera sätt ! Presentation i offerten, pris, kvalitetsarbete, snabba svar på våra frågor. Kort sagt pris/prestanda gjorde valet lätt.
    Arbetet genomfördes på ett proffsigt och snabbt sätt. Trevliga och kompetenta montörer som följde alla ”coronarutiner” som vi eftersökt. En effektiv och entreprenad som även de boende skriver under på.
    Peo Larsson
    Ordförande
    Brf Kopparbjörken
    Hej Peo Tack ert fina utlåtande på vår entreprenad i er Brf. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
  • 2020-12-30
    Stamspolning i Brf. Bra bemötande av GR. Företaget är duktiga och levererar enl offert. Anlitar dem gärna igen.
    Hej Magnus Tack för er rekommendation. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
  • 2020-12-30
    GR Avlopprensning anlitades att stamspola i vår bostadsrättsföreningen. De är väldigt proffsiga och allt gick snabbt och väldigt trevlig personal. Inför offerten kom de också på besök och kollade för att kunna ge en rättvis bedömning. Offerterna stämde överensstämde med vad slutsumman blev sen. Kan starkt rekommendera de.
    Hej Maya Tack för din rekommendation här på reco gällande vår underhållsspolning i er förening. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
  • 2020-12-29
    Vi anlitade GR Avloppsränsning för stamspolning. Det var enkelt att anlita dem, och de var tillmötesgående och hjälpsamma. Arbetet utfördes professionellt och välplanerat, på utsatt tid.
    Tack Mikael För er rekommendation här på reco. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
  • 2020-12-29
    Utmärkt, smidigt, bra bemötande.
    Hej Dan Tack för den fina rekommendationen. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
  • 2020-12-28
    Avloppsrening
    Bra bemött
    Bra rensat
    Mycket bra
    Hej Åke Toppen att du kunde besvara rekommendationen här på reco Mvh Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar
  • 2020-12-28
    Smidigt och snabbt. Dock lite otydligt om vi själva inte ställde ”rätt” frågor.
    Hej Erik Tack för att du besvarade rekommendationen från reco och får jobba lite på vår otydlighet. MVH Rolf Pettersson Bostadsrättsföreningar