Grafitia Bygg & VVS AB

Ring 070-404 76 86 www.grafitiabygg.se

6 omdömen om Grafitia Bygg & VVS AB

Gunilla N
Skrev om Grafitia Bygg & VVS AB

Utmärkt på alla sätt, väldigt snyggt och gediget arbete. Bra kommunikation och lösningsorienterade förslag. Tidplanen fungerade fint och allt är genomfört med störta belåtenhet. Allt var snyggt städat och fritt från damm eller smuts i bostaden. Trevlig personal! Kan rekommenderas varmt!

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Maria S
Skrev om Grafitia Bygg & VVS AB

Köpte installation av tvättmaskin, duschhörna, takduschset, kommod, bänkskiva, tvättställ och blandare. Fick hjälp snabbt och trevligt bemötande.

Hej Maria! Tack för det fina omdöme! Bästa hälsningar Sorbage

Aksel S
Skrev om Grafitia Bygg & VVS AB

Superproffsigt och snyggt! Kan varmt rekommendera Grafitia!

Svar från Grafitia Bygg & VVS AB

Hej Aksel! Tack för de fina ord och att ni rekommenderar oss! Bästa hälsningar Sorbage

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Robin A
Skrev om Grafitia Bygg & VVS AB

Punktlig och förtroendeingivande från start till avslut. Nöjd med både resultat och bemötande.

Svar från Grafitia Bygg & VVS AB

Hej Robin! Tack för ditt fina omdöme och att ni rekommenderar oss! Bästa hälsningar Sorbage

Dirk E
Skrev om Grafitia Bygg & VVS AB

Väldigt trevligt och kompetent bemötande hela vägen från första kontakt och diskussion om projektet till utförandet. Sorbage har varit flexibel och pålitlig.

Svar från Grafitia Bygg & VVS AB

Hej Dirk! Tack för att vi fick hjälpa er med renoveringen, vi är jätte glada för det fina omdöme! Bästa hälsningar Sorbage

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Sebastian R
Skrev om Grafitia Bygg & VVS AB

Super trevlig bemötande Alltid svarar på frågor Jag kan varmt rekommendera Grafittia

Hej Sebastian! Tack snälla för de fina ord om oss! Bästa hälsningar Sorbage