Alla kategorier Snickare Västra Götaland Göteborg Jakobs Bygg och Hantverk Göteborg AB

Jakobs Bygg och Hantverk Göteborg AB

Kungsportsavenyen 32, 411 36 Göteborg — Visa karta

Ekenleden 13 A, 42836, KÅLLERED
Trä & Murkompaniet
Gudleif N:
Hej Trä och Murkompaniet. Min bedömning gällande utfört jobb ger jag 5 5 poäng av 5 möjliga. Gällande Bemötande av ansvarig ledning samt ...

Snickare nära Jakobs Bygg och Hantverk Göteborg AB:

Gustaf Wernersgata 8 B, Västra Frölunda
Kom gärna förbi oss på en kopp kaffe så berättar vi gärna mer. Läs mer ›
Robert A:
Bra bemötande och levde upp till mina förväntningar :-)

Transportgatan 37, Hisings Backa
Vi är proffs på trappor. Ring oss när du behöver få något specialsnickrat hemma! Läs mer ›
Andrea L:
Supersnyggt resultat! Viss miss i kommunikation kring vad som skulle göras, men det löstes(till slut) snyggt!

Läs vad 2 kunder tycker om Jakobs Bygg och Hantverk Göteborg AB

• PONTUS Y
    PONTUS Y skrev om Jakobs Bygg och Hantverk Göteborg AB
    de har bra pizzor, rent och snyggt
  • David H
    David H skrev om Jakobs Bygg och Hantverk Göteborg AB
    Denna pizzeria och gatukök ligger på Stortorget i Norrköping och kallar sig för Pizzeria Hawaii. Kanske för att de är pizzeria lika mycket som hawaiihockey är hockey. Kanske är pizzorna värda att ringa 011-123921 för men absolut inte hamburgarna. Det känns parodiskt att läsa tester av hamburgare där man värdesatt fetthalten om man en gång beställt hamburgare på detta ställe. När personalen sänker ned hamburgaren i fritösen vill man allra helst ropa: "Nej, jag ångrar mig!" och begära pengarna tillbaka.
    Emma K, Ami H gillar detta

Kungsportsavenyen 32, 411 36 Göteborg