Alla kategorier Begravningsbyrå Uppsala Uppsala Grindstolpens Begravningsbyrå

Grindstolpens Begravningsbyrå

Storgatan 9A, 753 30 Uppsala — Visa karta

4.0 i betyg av av 10 omdömen
I samband med ett dödsfall är det mycket som behöver göras. Hos oss på Grindstolpens Begravningsbyrå kan du få full service. Vi arrangerar både borgerliga och kyrkliga begravningar, samt tar hand om minnesstunder och finns där för dig i din sorgbearbetning. Dessutom kan vi hjälpa till med det juridiska.

Vi som jobbar här är begravningsentreprenörer som brinner för att göra något meningsfullt. Vi lovar att ta hand om dig i denna tid av sorg och saknad och att se till att du får ett vackert avsked av den som avlidit. Kontakta oss så berättar vi mer.

Läs vad 10 kunder tycker om Grindstolpens Begravningsbyrå

• 2019-08-12

Katarina S skrev om Grindstolpens Begravningsbyrå
    Var mycket nöjd när vi anlitade Grindstolpen 2013, men nu 2019 blev det inte alls så bra som tidigare. Blev lite nonchalant bemötta och Emelie hade svårt att ge tydliga svar på en del frågor. Skulle idag inte längre rekommendera Grindstolpen, något jag har gjort flera gånger tidigare. Läs mer
  • Kersti N

2019-01-15

Kersti N skrev om Grindstolpens Begravningsbyrå
    Lotta gav oss ett så otroligt vänligt, lugnt och ändå proffsigt bemötande. Vi kände oss väl omhändertagna, trots att jag trasslade med musikvalet vid vår mors begravning. Jag kan varmt rekommendera Grindstolpen. Läs mer
  • Ann-Kristin S

2015-06-02

Ann-Kristin S skrev om Grindstolpens Begravningsbyrå
    Tyvärr så var jag inte alls nöjd, i chocken när allt hände så orkade man inte tänka, men så här i efterhand, nej. Kom med konstigt förslag, påstod att prästen hade gått med på det, så var det inte. Måste säga att jag fick inte förtroende. Läs mer
  • 2013-04-06

Monica C skrev om Grindstolpens Begravningsbyrå
    Tack Jenny för ett otroligt proffsigt, varmt och medmänskligt bemötande! Du bidrog till att min pappas begravning blev så bra,vi fick ett fint avsked.
    Jag kan verkligen rekommendera denna lilla begravningsbyrå! Monica B Läs mer
  • Anders S

2011-08-21

Anders S skrev om Grindstolpens Begravningsbyrå
    Har haft kontakt med Grinstolpen i olika sammanhang och har fått ett otroligt bra bemötande. De förstår att varje människa är unik och sörjer på olika sätt. Varför ska man anpassa sig efter hur svenska kyrkan tycker att man ska sörja och bearbeta sin sorg?! Läs mer
    Klas Ö gillar detta
  • 2011-04-05

Ihrene J skrev om Grindstolpens Begravningsbyrå
    Du fick ett absolut personligt bemötande. Det du sa var det som gällde. Personalen var mycket trovärdig och du kände dig trygg i bemötandet. Läs mer
    Klas Ö gillar detta
  • 2011-04-02

birgitta e skrev om Grindstolpens Begravningsbyrå
  • 2011-03-25

Siv O skrev om Grindstolpens Begravningsbyrå
    Ett proffsigt och ändå mycket personligt bemötande - varmt, vänligt, hjälpsamt.
    Den fina ceremonin med kistläggning uppskattades mycket i vår familj. Läs mer
  • 2011-03-25

Agneta L skrev om Grindstolpens Begravningsbyrå
    En fantastisk liten begravningsbyrå. Så omtänksam., proffsig och RÄTT I TIDEN. Jag rekommenderar den till alla. Deras råd och vägledning hjälpte oss verkligen genom den akuta sorgen. Kloka råd och bra guidning. Särskilt bra med att de stod upp för avskedet och att vara med ochlägga pappa i kistan. De var perfekta på alla sätt. Alla borde använda dem! Läs mer
  • 2011-03-24

Vanna J skrev om Grindstolpens Begravningsbyrå