Annika Rosenberg

Annika Rosenberg

Annika Rosenberg är mäklare på Grip Fastighetsmäkleri

Annika Rosenberg har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Annika Rosenberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.9. Annika Rosenberg har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska bli så nöjd som möjligt. Jag gör allt jag kan för att överträffa mina kunders förväntningar. Som delägare är jag extra mån om att säkerställa en hög kvalitet och detta avspeglas här bland mina omdömen på Reco.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är tävlingsmänniska, envis, glad och utåtriktad. Jag får ofta höra att jag lätt inger förtroende samt är professionell och personlig utan att bli för privat.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser! Såväl till solen och städer som till skidbackarna. Annars lagar och äter jag mat, tränar på gym, dricker goda viner och umgås med familj och vänner.

140 omdömen om Annika Rosenberg

Sedan starten hos Reco 2017
Mårten L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
Ellstorp

Mycket kunnig och professionell! Bra värdering som var väl underbyggd och precis rätt! Annika kommer jag anlita fler gånger om det blir aktuellt med fler flyttar!

Emilia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg en del av Grip Fastighetsmäkleri
Ellstorp

Väldigt trevlig och köpet kändes väldigt säkert med henne, kändes som att hon hade stenkoll och var noga med att alla inblandade hängde med i alla steg och kunde fråga vad som helst.

Gustav S
Ellstorp

Suverän på alla sätt. Professionell, snabb och tillgänglig. Kommer vända oss till Annika igen vid nästa bostadsförsäljning.

Karin G
Ellstorp

Annikas bemötande vid köpet av vår lägenhet var exemplariskt på alla sätt. Vi upplevde en mycket fin positiv visning, där hon gav oss all information vi behövde, samtidigt som hon gav oss utrymme att titta runt och ställa frågor. Vi fick svar på de frågor vi ställde. Vid köpet gicks allt igenom med lugn och noggrannhet och Annika visade att hon var mån om att både säljare och köpare skulle bli nöjda. Annikas öppna attityd som människa, hennes sätt att bemöta människor, hennes ambition och hennes visade omsorg...

Mårten L
Ellstorp

Kunnig, saklig och månar om både köpare och säljare. Dessutom lösningsfokuserad vid ev problem! Har köpt boende via Annika och är väldigt glad att hon även tagit sig an att sälja mitt gamla boende.

Anders S
Ellstorp

Annika är trevlig, har humor, utstrålar trygghet och är väldigt kunnig.

Mats B
Slottsstaden

En ambitiös mäklare som är lyhörd till oss som säljare. Hon är hjälpsam med till exempel styling av lägenheten och är serviceinriktad med flexibilitet i form av visning och information under hela processen till oss som säljare.

Hans Kjell Anders B

Annika Rosenberg är kunnig, erfaren och proffsig som mäklare. Hon ser till att både säljaren och köparen får all information och ledning så att alla parter blir nöjda.

Patrik B
Rörsjöstaden

Bra och trevlig mäklare. Svarar snabbt när man undrar över något.

Hans Mikael P
Rörsjöstaden

Alltid tillgänglig och snabb på att svara vid frågor. Toppen överlag!!