Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Botkyrka Grödinge Bygg & Inredning AB

Grödinge Bygg & Inredning AB

Enrotsvägen 9, 147 92 Grödinge — Visa karta

Välkommen till Grödinge Bygg & Inredning!

Vi utför främst tre typer av arbeten: golv, badrum och kök. Genom att arbeta effektivt och noggrant är vi i princip alltid färdiga på utsatt tid, om inte tidigare. Vi hjälper gärna till i processen och ger förslag på lösningar du själv kanske inte tänkt på.

Tack vare vårt starka kontaktnät av hantverkare inom bl.a. målning, VVS och el tar vi gärna på oss entreprenaden för ditt projekt. Det förenklar för dig att bara behöva hålla en kontakt genom byggets gång. Vi kan även ta på oss större renoveringsprojekt och ombyggnationer.

Kontakta oss för en kostnadsfri offert på just ditt golv-, badrums- eller köksprojekt!
Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA

Läs vad 8 kunder tycker om Grödinge Bygg & Inredning AB

• Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Grödinge Bygg & Inredning AB
    Mycket bra arbete, noggrann och väl utförd golvläggning med kompetens, precision och effektivitet. Dessutom trevligt bemötande, ärlig och klok yrkesman. Rekommenderas varmt.
  • Rebecca F
    Rebecca F skrev om Grödinge Bygg & Inredning AB
    Supernöjd med hela projektet från start till att det var färdigt. Kanonbra kommunikation under hela tiden och väldigt tillmötesgående. Dessutom så är leverantören perfektionist vilket gjorde att slutresultat överträffade mina förväntningar.
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Grödinge Bygg & Inredning AB
    Vi har anlitat Grödinge Parkett för golvläggning och renovering av innetrappa. På trappstegen lades ekparkett. Grödinge Parkett lade ner mycket arbete på att ge oss önskad nyans på trappstegen. Grödine Parkett har dessutom hjälpt oss med att ta bort en gammal fläck, som vi fått på vårt ekparkettgolv.
    Vi är mycket nöjda med allt det arbete Grödinge Parkett gjort åt oss.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Grödinge Bygg & Inredning AB
    Bra och rak kommunikation, aldrig svår att få tag på. Öppen dialog om kostnader och vägval. / Lennart
  • Kim K
    Kim K skrev om Grödinge Bygg & Inredning AB
    Duktig hantverkare som är ärlig och pålitlig. Oerhört duktig på golv.

Rekommendera Grödinge Parkette mycket.
  • Adam B
    Adam B skrev om Grödinge Bygg & Inredning AB
    Effektivt och tillräckligt bra!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Grödinge Bygg & Inredning AB
    Bra känsla för kvalitet, noggrann och bra
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Grödinge Bygg & Inredning AB
    Bra service, bra utförda jobb, jätte nöjd som kund.

Enrotsvägen 9, 147 92 Grödinge