Aren Bygg AB

Aren Bygg AB

www.arenbygg.se

Genom att anlita oss kan du känna dig trygg med att du får en tjänst, utförd av seriösa hantverkare, som lever upp till högt ställda kvalitetskrav utan att det behöver kosta för mycket. Vi är glada att kunna erbjuda mycket prisvärda tjänster och den bästa tänkbara service utan att någonsin tumma på kvaliteten. Tveka inte...

8 omdömen om Aren Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2024

Viktor K
Skrev om Aren Bygg AB

Målning av tak och väggar på LGH Bra pris! Snabba ,nogranna ocg Lyhörda resultatet blev bra kvalitet. Vi är mycket nöjda Rekommenderar gärna.

Matts R

Bra utfört jobb utfört i tid 👍. Kan varmt rekommenderas

Tack så mycket Matts för du anlitade oss 👏🌸

Åsa K
Skrev om Aren Bygg AB

Snabba på att återkoppla på frågor och alltid ett gott bemötande. Blev nöjd med resultatet och de lämnade rent och snyggt efter sig.

Svar från Aren Bygg AB

Tack så mycket Åsa för du anlitade på oss !! För din troende och mycket bra kommunikation vi har haft med dig . Vi är glada att du är nöjd med vår arbete . Mvh Alejandra och Jose 🌸👏😊

Eva B
Skrev om Aren Bygg AB

Väldigt trevliga och lätt med kommunikationen och samarbetet. Gjorde ett jättefint jobb med att måla en liten lägenhet i olika kulörer. Mycket nöjd kund!

Svar från Aren Bygg AB

Tack så mycket för du anlitade oss 👏🌸 Vi är glada att du tyckte om vår arbete.

Therése Birgitta Margareta S

Fick hjälp med rivning av tapeter och målning. Snabbt och proffsigt utförande. Trevligt bemötande. Rekommenderas!

Svar från Aren Bygg AB

Tack så mycket Therese för du anlitade oss !! Vi hade en bra kommunikation samt samarbete.😊🌸👏 Mvh Alejandra och Jose

Johanna L
Skrev om Aren Bygg AB

Noggranna, trevlig och professionella. Har flera vänner som jag rekommenderat dem till.

Svar från Aren Bygg AB

Tack så mycket Johanna för ni anlitade oss vi hade en mycket bra samarbete och kommunikation! Tack så mycket för du rekomendera dina vänner stor Tack 😊🌸 Önskar dig allt lyckas och fin dag . Mvh Alejandra och Jose 😊🌸

Jonathan L
Skrev om Aren Bygg AB

Aren Bygg har hjälpt oss med två lägenheter och vi kommer anlita dem en tredje gång. De är trevliga, lätt att ha med att göra, återkopplar alltid samma dag och gör ett noggrant arbete. Jag är mycket nöjd och ger dem högsta betyg.

Svar från Aren Bygg AB

Tack så mycket Jonathan och Lisa för ni anlitade oss vi hade en god kommunikation allt gick smidigt och hjälpa er . Tack så mycket förtroende. 😊 Ha en bra dag 🌸 Mvh Alejandra och Jose

Marita L
Skrev om Aren Bygg AB

Hej Jag blev kontaktad av Aren Bygg AB efter en offertförfrågan på att spackla om taket och måla kökstaket. Mycket trevligt bemötande. Dom var snabba med sina svar och jag fick ett lugnt bemötande inget stress. Dom kom hem till mig, måste säga att jag blev lite paff när det kom en tjej inte så vanligt.❤️ Dom förklarade alla steg, vi gick igenom arbetet så det inte skulle bli missförstånd. Allt väl, dom började arbeta och det gick mycket smidigt. Jag var hemma så jag kunde se alla steg. Slutresultatet var kanon....

Svar från Aren Bygg AB

Tack så mycket Marita för du anlitade oss !! Vi kommer och hjälpa dig igen tack för din stor förtroende för oss . Ha en fint sommar . Mvh Alejandra och Jose 🌸😊❤️