GunKa

KULSTÖTARVÄGEN 27, 122 40 Enskede — Visa karta

GunKa erbjuder småföretag professionellt och pålitligt stöd i samband med uppstart eller förvaltning av hemsida. Vi tror att just du som småföretagare är intresserade av GunKa, eftersom vi hjälper dig med hemsida på dina villkor och efter din plånbok.

Läs vad 6 kunder tycker om GunKa

• Cecilia S skrev om GunKa
    Lätt att samarbeta med, lyssnar och levererar det hon lovar och det man vill ha, dessutom till ett vettigt pris. Jag är helt nöjd! Läs mer
  • Gustaf A
    Gustaf A skrev om GunKa
    Jag har fått mycket professionellt stöd av Gunka. Gunilla som konsult har lyssnat på min behov och vilka mål jag vill nå och sen har vi steg för steg arbetat oss fram till mina mål. Om fler konsulter vore lika duktiga som Gunilla, skulle företagarsverige se annorlunda ut. Jag kan varmt rekommendera Gunka och Gunilla. /Gustaf - grundare av Alexanderson Management Group AB Läs mer
  • Ada K skrev om GunKa
    Tack Gunilla för din strålande insats med arbetet med BEMF:s hemsida. Att samarbeta med dig har varit oerhört givande och inspirerande. Ditt engagemang har bidragit till ett mycket positivt resultat. Ada K Läs mer
  • Erik W skrev om GunKa
    Effektiv och mycket proffsig hjälp med vår nya hemsida. Det gällde inte bara teknik och utformningen utan också allt omkring som t. ex. att skapa konton, flytta adresser och support Läs mer
  • Ewa L skrev om GunKa
    Alltid tillgänglig och snabb med återkoppling. Fixar det hon ska + lite till på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Magnus W skrev om GunKa
    Fick snabb hjälp med att "fixa" min hemsida, så allt fungerade. Läs mer