GunKa

GunKa

Ring 070-547 06 37 www.gunka.se
4.2

GunKa erbjuder småföretag professionellt och pålitligt stöd i samband med uppstart eller förvaltning av hemsida. Vi tror att just du som småföretagare är intresserade av GunKa, eftersom vi hjälper dig med hemsida på dina villkor och efter din plånbok.

6 omdömen om GunKa

Cecilia S

Lätt att samarbeta med, lyssnar och levererar det hon lovar och det man vill ha, dessutom till ett vettigt pris. Jag är helt nöjd!

Guidelight Solutions AB
4.9/5 i betyg av 88 omdömen 4.9 av 88 omdömen

Vi köpte en ny hemsida av dessa. Designen vart långt över förväntan och även funktions mässigt var den mer än vi vänta oss. Våra upptag ökad

Christer P Christer P
Gustaf A

Jag har fått mycket professionellt stöd av Gunka. Gunilla som konsult har lyssnat på min behov och vilka mål jag vill nå och sen har vi steg för steg arbetat oss fram till mina mål. Om fler konsulter vore lika duktiga som Gunilla, skulle företagarsverige se annorlunda ut. Jag kan varmt rekommendera Gunka och Gunilla. /Gustaf - grundare av Alexanderson Management Group AB

Ada K
Skrev om GunKa

Tack Gunilla för din strålande insats med arbetet med BEMF:s hemsida. Att samarbeta med dig har varit oerhört givande och inspirerande. Ditt engagemang har bidragit till ett mycket positivt resultat. Ada K

Reco
4.6/5 i betyg av 1243 omdömen 4.6 av 1243 omdömen

Jag valde att använda tjänsten för att ge mina kunder möjligheten att dela sina upplevelser och därigenom hjälpa andra, samtidigt som det g

Ioannis D Ioannis D
Erik W
Skrev om GunKa

Effektiv och mycket proffsig hjälp med vår nya hemsida. Det gällde inte bara teknik och utformningen utan också allt omkring som t. ex. att skapa konton, flytta adresser och support

Ewa L
Skrev om GunKa

Alltid tillgänglig och snabb med återkoppling. Fixar det hon ska + lite till på ett mycket bra sätt.

Magnus W

Fick snabb hjälp med att "fixa" min hemsida, så allt fungerade.