GunKa

KULSTÖTARVÄGEN 27, 122 40 Enskede — Visa karta

GunKa erbjuder småföretag professionellt och pålitligt stöd i samband med uppstart eller förvaltning av hemsida. Vi tror att just du som småföretagare är intresserade av GunKa, eftersom vi hjälper dig med hemsida på dina villkor och efter din plånbok.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 6 kunder tycker om GunKa

• Cecilia S
    Cecilia S skrev om GunKa
    Lätt att samarbeta med, lyssnar och levererar det hon lovar och det man vill ha, dessutom till ett vettigt pris. Jag är helt nöjd!
    2012-01-09 Representant för GunKa K svarar Cecilia S
    Tack för dina vänliga ord Cecilia! Det är lätt att samarbeta med en person som du, som är tydlig och vet precis vad du vill. Härligt att du är nöjd!!
  • Gustaf A
    Gustaf A skrev om GunKa
    Jag har fått mycket professionellt stöd av Gunka. Gunilla som konsult har lyssnat på min behov och vilka mål jag vill nå och sen har vi steg för steg arbetat oss fram till mina mål. Om fler konsulter vore lika duktiga som Gunilla, skulle företagarsverige se annorlunda ut. Jag kan varmt rekommendera Gunka och Gunilla. /Gustaf - grundare av Alexanderson Management Group AB
    2011-12-06 Representant för GunKa K svarar Gustaf A
    Det har varit ett rent nöje att samarbeta med dig Gustaf. Ditt fina betyg gör mig mycket glad, även om jag anser att du bidragit själv i högsta grad till det lyckade resultatet. Lycka till med ditt företag!
  • Ada K
    Ada K skrev om GunKa
    Tack Gunilla för din strålande insats med arbetet med BEMF:s hemsida. Att samarbeta med dig har varit oerhört givande och inspirerande. Ditt engagemang har bidragit till ett mycket positivt resultat. Ada K
    2011-08-31 Representant för GunKa K svarar Ada K
    Ada, du är alldeles för snäll, men jag tackar dig förstås. Du är en person som är lätt att komma överens med, därav har det fungerat så bra.
  • Erik W
    Erik W skrev om GunKa
    Effektiv och mycket proffsig hjälp med vår nya hemsida. Det gällde inte bara teknik och utformningen utan också allt omkring som t. ex. att skapa konton, flytta adresser och support
    2011-05-30 Representant för GunKa K svarar Erik W
    Det känns verkligen härligt med så pass fin kritik. Det tackar jag för!
  • Ewa L
    Ewa L skrev om GunKa
    Alltid tillgänglig och snabb med återkoppling. Fixar det hon ska + lite till på ett mycket bra sätt.
    2011-04-08 Representant för GunKa K svarar Ewa L
    Härligt att du är nöjd Ewa och att mitt motto att ge hög service har fungerat. Stort tack för ditt fina betyg.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om GunKa
    Fick snabb hjälp med att "fixa" min hemsida, så allt fungerade.
    2011-04-07 Representant för GunKa K svarar Magnus W
    Stort tack för ett så pass bra betyg, det känns väldigt bra då det dessutom är mitt första på Reco.

KULSTÖTARVÄGEN 27, 122 40 Enskede