Gustafssons Möbler

• Reco tipsar!
    Folkhemmet
    4.5 / 5 i betyg — 120 omdömen
    Badge2020
    "Beställde varor (bord och soffa) för upp mot 40’ hos Folkhemmet. Efter att vi diskuterat pris får vi den fantastiska rabatten på 10%. Prob"
  • 2020-04-02

ANGELICA C skrev om Gustafssons Möbler
    Fruktansvärd service,
    Köpte en soffa 6 månader innan jag påbörjade ärendet. Soffan har blivit nopprig, stoppningen i kuddarna har klumpat ihop sig, modulerna har blivit helt nedsuttna och tappat form. Soffan ser 10 år gammal ut! När jag då ringer för att reklamera så får jag svar att det inte gäller som reklamation även fast de inte sett soffan, påpekar detta och får svar att ”du kan ju alltid skicka in bilder så tittar vi på det”. Gör detta och får inget svar på 2 veckor. Ringer tillbaka och får igen samma svar att soffan ska se ut på det här viset. Blir också tillsagd att de har minsann har omsatt flera miljoner och att de inte är något fel på service. Jag blir tillsagd att ringa tillbaka för att tala med chefen och när jag frågar vilken dag så vet de ej när..
    Ringer tillbaka och får tag på chefen, då vill man endast byta ut moduler och inte resten av soffan. Blir tillsagd att jag är tjatig och att jag kan ingenting om soffor och de har jobbat med detta i flera år.
    Har aldrig i mitt liv vart så besviken på service och bemötande.
    Det här kommer jag ta vidare till reklamationsnämnden. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte