H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

2.6

10 omdömen om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

E
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

Uppenbarligen vet deras designers inte hur en normal kvinnokropp ser ut, eller så har de usla tillskärare. Trosor där tyget är för smalt och obekvämt skär in där de inte ska sitta, dambyxor som är så smala att enbart ett benrangel kan ha dem, inga lår är tillåtna, och ja, jag är smal men inte enligt H&M's normer. Kan det vara så att deras företagsmål är kvinnoförakt, att ge kvinnor komplex och skapa anorexi hos så många som möjligt?

Linnea S
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

HM, kanske Sveriges mest överskattade butik? Kläderna må vara billiga, men kvaliten är oftast dålig och kläderna håller sällan mer än en säsong.

Pernilla G
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

just det här hm:et är ganska dåligt. Det är litet och trångt och kläderna hänger ofta i oordning. Utbudet är inte vad det borde vara. Mycket logkläder och mammakläder. Då är det bättre att gå ner till HM i kompassen

Lina M
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

Framförallt är ju hennes och mauritz suveränt bra för det stora och breda sortiment de har till bra priser. Butiken på avenyn tycker jag har det där lilla extra när man kommer in på nedanvåningen men bra och spännande sortiment. Ovanvåningen är inte lika bra. Om man går in i denna butiken tycker jag inte att man missar något om man inte går upp.

Ellinor S
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

Trevlig butik med ett brett och roligt sortiment. Stor omsättning på kläderna så hittar alltid något nytt. Bra läge och mycket trevlig personal. Ny inredning och lite fräckare sortiment gör denna affär lite roligare.

Alexandra Å
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

H&M är sjukt bra affärskedja som jag gillar mucho... dock är just denna butik inte lika bra som tex den i kompasen eller nordstan men den funkar defenitivt...

Louice L
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

Måste rekommendera denna H&M för att jag tycker att de har gjort ett mycket bra jobb med denna butiken. Sen de har byt inredningen i denna butik har det blivigt mycket lättare att gå i butiken för innan var det för mycket hyllor, bord med för mycket kläder så det var svårt att röra sig. Nu tycker jag de har fått det mycket bättre där för måste jag rekommendera denna butik.

Jeanette  O
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

H&M är bra på att designa moderna kläder för en billig penning. Som student är det bra att kunna hålla sig uppdaterad utan att göra av med hela bidraget på en gång. De har riktigt bra sortiment av basplagg och av accessoarer.

Therése J
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

Jag är väldigt förtjust i H&M. De gör ett riktigt bra jobb med att göra moderna kläder till ett riktigt bra pris. Kanon att mixa med dyrare designer plagg.. Just denna butiken på kungsportsavenyn är min favorit H&M i Göteborg. Stor trendavdelning som är riktigt bra.. Dock så har de inte jätte bra ordning. Kanske inte det lättaste när folk springer runt och rycker i allting helatiden.. Men Kunde ha varit mer ordning

Emma A
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

Inte specielt stor H&M butik om man jämför med många andra av deras butiker. Det stora plusset med denna butik är att det finns en stor Trend-avdelning på undervåningen som är jättebra. På övervåningen finns basic-utbudet med damkläder samt accessoarer och underkläder. Många provrum som räcker till butikens storlek. trevlig och kunnig personal som gärna hjälper till.