Hägerstensåsens Tandteam

Hägerstensåsens Tandteam

hagerstenstandteam.se
  • BadgeTwoYears
  • BestInSweden2026
Omdömen totalt
733
Snittbetyg
4.7
Boka tid Ring 08-645 62 00 Dela

Om företaget

Hägerstensåsens Tandteam är en tandläkarmottagning som erbjuder alla typer av tandvård, inklusive implantatoperationer. Vi välkomnar både gamla och nya patienter till våra ljusa och trivsamma lokaler i Hägersten. Vår klinik är helt digitaliserad och vi använder oss av den allra senaste tekniken, vilket gör det smidigt att... 

Skriv ett omdöme

733 omdömen om Hägerstensåsens Tandteam

Sedan starten hos Reco 2025

Visar 733 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Astor E
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Grym uppföljning, service och personal! Gick dit för en undersökning och fick med mig massvis med bra tips för hur jag bäst tar hand om mina tänder framåt👍

Stig Z
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Jag blir alltid bra bemöt . Personalen är alltid trevliga man kan skämta med dom. Det går alltid bra personalen är noga med att man har det bra och inte ont. Sist jag var där så var dom väldigt noga med vad dom gjorde och samarbetade väldigt bra. Jag kände ingenting. Hela personalen är kanon

Sanna R
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Toppenställe! Alltid fått jättebra vård och service här.

Angela B
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Bästa tandläkare så omtänksamma och proffsiga ☀️☀️☀️☀️☀️

Camilla V
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Jag har gått läge hos Thomas, innan han sålde praktiken. Och känner inte riktigt igen mig. Upplevelsen är att man som kund ska boka in tid hos klinikens tandhygienist. Bemötandet var helt ok, dock hade jag lite svårt att höra vad Erik sa. Jag hade förväntat mig att tandsten skulles tas bort, då har det varit vid mina tidigare besök. Jag var där för en årlig kontroll. Då känner mig inte så nöjd.Tror också att prisnivån blivit högre.

Bo N
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Jag är jättenöjd kund både med tandläkare Thomas och tandhygienist och jättetrevlig personal i receptionen så jag tycker det funkar jättebra och kommer fortsätta gå på er mottagning Hälsn Bosse Nordström

Frida B
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Trevligt bemötande men dyrt besök hos tandhygienisten. Jag betalade drygt 2700 kr för undersökning, borttagning av tandsten och fyra röntgenbilder, något som tog knappt 30 minuter.

Anders Z
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Var hos tandhygienisten Roshanak som vanligt gjorde hon ett bra jobb mao ett trevligt besök trots att det aldrig är kul att gå till tandläkaren ;)

Micael W
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Alla är väldigt trevliga Och man blir trevligt bemött och omhändertagen.

Evgenia K
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Toppen service! Har gått här i flera år. Rekommenderar varmt.

Britt L
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Jag har bara positiva upplevelser. trevlig och kunnig personal.

Eva K
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Den nya receptionen tycker jag blev lite opersonlig med panel och svarta färger.mitt tycke iallafall.jag med mycket ångest blev stressad.

Lars G
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Bra omhändertagande och fick tid relativt snabbt för att lösa ett halvakut problem.

Sandra B
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Proffsigt och glatt bemötande! Mycket bra genomförd undersökning och efterföljande åtgärder. Rekommenderar starkt!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Anna-Maria H
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Snabbt professionellt bemötande

Dominique H
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Jag har gått hos Thomas och hans tandteam i nästan 20 år och kan inte tänka mig att byta till någon annan. Jag har alltid tyckt att tandläkarbesök är obehagliga men inte längre och det är allt tack vare Thomas och hans team. Alltid proffsiga och trevliga Jag kan varmt rekommendera Hägerstensåsens Tandteam. Här är man i trygga händer.

Bjarne H
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Väldigt professionella och trevliga!

Hanna S
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Polite and sweet people ! Maybe the first visit of my daughters without drama ! She feld calm and happy !!

Irene L
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Jag känner mig trygg och väl bemött

Stefan J
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Kort väntetid och snabb och bra lagning av kindtand som fått en del avbruten på tanden. Supertrevlig personal rätt över!

Magnus G
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Jag som har en extrem tandläkarskräck blir alltid MYCKET väl omhändertagen. Otrolig personal

Joel S
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Mycket bra och proffsiga till ett rimligt pris

Åsa E
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Trevlig och professionell personal. Rekommenderar varmt

Lilljan A
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Bästa upplevelsen och bästa bemötandet av Gunnel!

Elisabeth L
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Man trivs på tandläkarmottagningen. Professionellt, kompetent och trevligt bemötande. Och det känns som om medarbetarna trivs med varandra.

Bea Z
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Otroligt fin bemötande och super härlig personal

Bo Wilhelm G
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Trevligt bemötande, mycket bra behandling.

Marlene H
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Trevlig personal på dom positioner som jag träffade. Tyvärr fick jag vänta ca 20 minuter, lite jobbigt när man är ganska nervös innan besöket.

Monica J
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Jag blev väldigt vänligt bemött av Receptionisten, tandsköterskan o nya ägaren(Tandläkaren). Vill tillägga att renoveringen av receptionen,väntrummet och beh.rummet va väldigt mysigt och fint.

Lotta Ingegerd Margareta H
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Trevlig personal, man känner att man är i trygga händer. Tandläkaren tar sig tid att förklara och visar röntgenbilder .

Bodil J
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Huvudsakligen väldigt duktiga medarbetare, sköterskor och tandläkare samt receptionist! Jag har gått länge hos er och nästan alltid varit nöjd. Vid ett tillfälle skulle jag ta bort tandsten och den kvinnliga tandsköterskan var hårdhänt, stel, nervös. Hon försökte övertala mig att ta bedövning vid tre tillfällen. Jag tackade nej tre gånger. Jag skulle köra bil 50 mil samma eftermiddag och behövde vara allert. En annan gång sydde Tomas ihop tandköttet så att det gick upp och jag behövde komma tillbaka för att sy om det efter några dagar med tandont. I övrigt har jag varit väldigt nöjd!

Anna Ö
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Fick vänta i 18 min, men det är ok. Snabb å smärtfri behandling. Tog kanske 10 min? Tycker det blev dyra 10 min, fattar att det kostar om man är hos tandläk i 45 min.

Adriel P
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Jag tycker det var bra. Trevlig och hjälpsam personal. Receptionen supertrevlig, mycket hjälpsam. Var hos en tandhygienist, jag är nöjd med behandlingen. Hon var försiktigt och gjorde ett bra jobb. Jag är dock van med airflow som gör att man får lite vitare tänder, som andra kliniker använder. Här använder man vanlig polering på slutet, vilket funkar också bra, men airflow är bättre enligt mig.

Monica H
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Alltid trevligt, informativt och proffsigt.

Mikael J
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Mycket trevligt bemötande. Samt att jag är väldigt rädd för att gå till tandläkaren och dom fick mig lugn och ha roligt istället för att tänka på vad som skulle fixas

Johan W
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Alltid lika trevligt - från bokningssamtal - till mottagande på plats - och ingrepp i tandläkarstolen!

Håkan K
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Bästa bemötandet och otroligt bra service. Lugna och harmoniska,och det uppskattas.

Hans P
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Inger F
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Själva upplevelsen i sig inte så kul men en underbar tandhygenist.

Staffan J
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Här är något på gång. Girigheten har fått ett ansikte. Tyvärr. Tidigare var här kanon.

Svar från Hägerstensåsens Tandteam

Hej Staffan! Tack för att du delar med dig av dina synpunkter. Vi uppskattar alltid feedback och tar den på största allvar. Efter vårt samtal är vi glada över att höra att du varit nöjd med både behandling och omhändertagande. Vi har förståelse för att kostnaden kan upplevas som hög, särskilt när flera behandlingar utförs vid samma besök för att minska antalet sittningar och ge en mer effektiv behandling. Våra priser följer de referenspriser och riktlinjer som fastställs av Tandvårds- och läkemedelsförmånsverket (TLV),... 

Margarita C
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Otroligt bra och kunnig team. Gick nöjd därifrån

Rasmus B
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Helt underbart bemötande i toppklass

Henrik A
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Super proffesionella och duktiga tandläkare. Men också fantastiska människor som verkligen tar hand om en under hela besöket! Så nöjd varje gång.

Ove L
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Har gått hos Tandteamet i många år har alltid fått bra behandling! orsaken till det är Thomas Rydell mycket bra! alltid Tillmötesgående o skicklig! men sista besöket igår var inte så bra inte pga Tomas! utan övriga teamet

Benjamin H
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Trevligt bemötande. Tandläkaren var som vanligt avslappnad, rolig och noggrann. Han fixade mer än vad jag förväntade mig!

Per Erik A
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Fort omhändertagen ock fint undersökt

Kristina H
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Trevliga sköterskor o tandläkare

Per S
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Bra och trevlig praktik😝med utmärkt person

Mikael L
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

För den som har skräck för tandläkare = gå hit.

Andreas F
Skrev om Hägerstensåsens Tandteam

Grymt bra tandläkare. Stannar kvar trots att jag flyttade från området för 20 år sedan.

Filtrera omdömen