Samira

Samira

Samira en del av Hair International

Samira är en kunnig och erfaren dam- och herrfrisör som lyssnar och levererar på kundens förväntan.

42 omdömen om Samira

Sedan starten hos Reco 2017
Annette W

Kunnig, Bra bemötande, Kommer att återkomma

Angela Terese C

Samira lägger energi på både klippning och att veta/minnas vem du är. Hon bemöter på sådant sätt att jag känner mig hemma, sedd och upfattar vad jag vill ha av mitt hår. Jag känner mig väldigt trygg med Samira o jag kommer fortsätta gå till henne.

Yvonne E

Samira är mycket proffsig har klippt mig ett antal ggr hos henne 👍👏

Tugba Y
Skrev om Samira en del av Hair International

Har klippt mig hos Samira i över 7 år och skulle aldrig gå till någon annan. Samira är trevlig,lyhörd, proffsig och sätter kunden i fokus och bästa av allt väldigt noggrann av sig. Man kommer och sätter sig risig i håret och ställer sig upp som en stjärna efter klippningen! Uppskattar även små pratstunderna över en kopp kaffe och se över den fräscha salongen.

Sanja S
Skrev om Samira en del av Hair International

Jag hade läst bra omdömen om Samira på Hair International och tänkte testa själv. Både klippningen och färg överträffade mina förväntningar - stort tack!

Susanne N

Samira är helt fantastisk. Hon är verkligen proffsig.

Annelie J

Fick en kombination av balaylage och sumbra vid senaste besöket och är urnöjd! Har fått håret fixat med slingor/sumbra flera gånger förut av Samira och resultatet har hållt sig fint i flera månader efteråt utan att utväxten ser ful ut. Alltid trevlig stämning på hair international också:)

Michele F

Samira är alltid trevlig och tillmötesgående. Och väldigt duktig på det hon gör! Kommer att fortsätta att klippa och slinga mitt hår hos henne!

Anna R
Skrev om Samira en del av Hair International

Samira är en väldigt trevlig och engagerad frisör som jag blivit stammis hos. Känner mig trygg och välkommen när jag är på salongen. Är alltid helnöjd med både klippning och färgning. Bra pris och goda hårtips får man dessutom.

Lollo S
Skrev om Samira en del av Hair International

Professionell och jättetrevlig. Kunnig.