Uppdragsgivare

Uppdragsgivare

Gör att din fest går till historien med Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!

Vi har förgyllt fester i snart ett decennium, och anpassar showen till förutsättningarna, publiken, lokalen osv.

Ring oss gärna vid frågor kring hur vi kan få ut det mesta ur dina gäster!

Väl mött!

7 omdömen om Uppdragsgivare

Sedan starten hos Reco 2015
Victoria G

Jätteduktiga, supertrevliga och helt grymma - publiken älskar dem!

Hanna Å

Grymt bra band som jag starkt rekommenderar! Väldigt enkla och smidiga att ha kontakt med. Superbra energi och jättebra framträdande som passar alla åldrar!!

Victor S

Mycket bra coverband! Bra kontakt innan, superbra spelning med lysande energi! Rekommenderar varmt!

Emma B

Professionellt vid montering, förberedelser. Bra kontakt och tillgängliga för frågor och önskemål innan spelning. Och vad kan man säga om spelningen? Magisk!! De gjorde hela festen. Anpassade låtar, fortsatte spela tills lokalen stängde och bara bjöd på en riktigt bra show helt enkelt.

Barbro W

Duktiga musiker med härlig energi och brett register. Uppskattade av alla gäster oavsett ålder.

Magnus D

Högt, hårt, och jävligt bra! Gitarristen kördemagiska solon och rörde sig som en fantom. Mitt i allt tog basisten av sig barüber vilket gav ett sus i publiken. bra kontakt med publiken och ett himla hålligång!

Karolina A

Vi fick en riktig "håll-käften-upplevelse" med Håll Käften som band på vår sommarfest i år!! Många skulle nog klassa spelningen som höjdpunkten under kvällen. Rekommenderas för att få igång bra drag, sång och dans.