Alla kategorier Företagsevent Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!

Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!

, 113 31 Stockholm — Visa karta

Håll Käften är ett coverband från fantastiska Saltsjöbaden. Vi bildades 2004 i de ekande korridorerna i Saltsjöbadens Samskola. Vi har sedan dess blivit kända för våra shower där vi med hjälp av pyroteknik, ljus och rök gjort episka tolkningar av låtar från artister som Tomas Ledin, Lady Gaga och Lionel Richie.

-Vad heter vi?

-Håll Käften!

Läs vad 12 kunder tycker om Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!

• Herman B
    Herman B skrev om Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!
    Riktigt vassa, sjukt bra ös! Bästa coverbandet jag sett!
  • Hanna Å
    Hanna Å skrev om Uppdragsgivare en del av Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!
    Grymt bra band som jag starkt rekommenderar! Väldigt enkla och smidiga att ha kontakt med. Superbra energi och jättebra framträdande som passar alla åldrar!!
  • Victor S
    Victor S skrev om Uppdragsgivare en del av Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!
    Mycket bra coverband! Bra kontakt innan, superbra spelning med lysande energi! Rekommenderar varmt!
  • Emma B
    Emma B skrev om Uppdragsgivare en del av Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!
    Professionellt vid montering, förberedelser. Bra kontakt och tillgängliga för frågor och önskemål innan spelning.
    Och vad kan man säga om spelningen? Magisk!! De gjorde hela festen. Anpassade låtar, fortsatte spela tills lokalen stängde och bara bjöd på en riktigt bra show helt enkelt.
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Publik en del av Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!
    Riktigt grymma och skapar bättre stämning än på Mooserwirt i St: Anton!
  • Barbro W
    Barbro W skrev om Uppdragsgivare en del av Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!
    Duktiga musiker med härlig energi och brett register.
    Uppskattade av alla gäster oavsett ålder.
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Uppdragsgivare en del av Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!
    Högt, hårt, och jävligt bra!
    Gitarristen kördemagiska solon och rörde sig som en fantom. Mitt i allt tog basisten av sig barüber vilket gav ett sus i publiken.
    bra kontakt med publiken och ett himla hålligång!
  • Anton J
    Anton J skrev om Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!
    Håll käften är håll käften-bra!
  • Karolina A
    Karolina A skrev om Uppdragsgivare en del av Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!
    Vi fick en riktig "håll-käften-upplevelse" med Håll Käften som band på vår sommarfest i år!! Många skulle nog klassa spelningen som höjdpunkten under kvällen. Rekommenderas för att få igång bra drag, sång och dans.
  • rebecka n
    rebecka n skrev om Publik en del av Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!
    Namnet säger de mesta..
    De är Håll Käften bra helt enkelt!
  • Linnea N
    Linnea N skrev om Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!
    Vill ni ha en magisk fest boka Håll käften, helt klart Sveriges bästa coverband!
  • Noel H
    Noel H skrev om Håll Käften - Sveriges farligaste coverband!
    Lätt Sveriges skönaste och bästa coverband!!!

, 113 31 Stockholm