Hallon

Lindhagensgatan 98, 112 18 Stockholm — Visa karta

Vi tycker att det ska vara lika enkelt att sköta mobilabonnemanget som det är att ringa, sms:a och surfa.
Enkelt, billigt - Hallon.

På Hallon låser du inte dig själv och din telefon utan du kan byta abonnemang eller operatör när det passar dig, utan varken bindnings- eller uppsägningstid. Pappersfakturor är ett minne blott på Hallon och all betalning sker direkt från ditt kontokort! Smidigt va?

Du kan välja att skaffa abonnemang eller lägga pengar på kontantkort. Oavsett betalningsmetod så finns det två paket att välja mellan: Liten och Stor. Och du vet alltid vad det kostar och vad du betalar för - inga oväntade kostnader.

Vi har täckning hos 99% av Sveriges befolkning m.h.a. 3's nät och vi är riktigt billiga!
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Läs vad 1 kund tycker om Hallon

• Johan G
    Johan G skrev om Hallon
    Värdelös kundtjänst! Tappade bort och spärrade mitt betalkort vilket ledde till att Hallon inte kunde dra pengar. Fick info om att abonnemanget avaktiverats tills kortuppgifterna uppdaterats. Efter att jag kommit hem från semester och beställt och fått hem nytt kort så uppdaterade jag kortuppgifterna. Men fick då betala både påminnelseavgifter och betala för den tid då mitt abonnemang legat inaktivt. Vände mig till kundtjänst och förklarade att jag tyckte att det var orimligt och att de borde informerat om detta. Men kundtjänsten var både obehjälplig och otrevlig.

Lindhagensgatan 98, 112 18 Stockholm