Hallon

Lindhagensgatan 98, 112 18 Stockholm — Visa karta

Vi tycker att det ska vara lika enkelt att sköta mobilabonnemanget som det är att ringa, sms:a och surfa.
Enkelt, billigt - Hallon.

På Hallon låser du inte dig själv och din telefon utan du kan byta abonnemang eller operatör när det passar dig, utan varken bindnings- eller uppsägningstid. Pappersfakturor är ett minne blott på Hallon och all betalning sker direkt från ditt kontokort! Smidigt va?

Du kan välja att skaffa abonnemang eller lägga pengar på kontantkort. Oavsett betalningsmetod så finns det två paket att välja mellan: Liten och Stor. Och du vet alltid vad det kostar och vad du betalar för - inga oväntade kostnader.

Vi har täckning hos 99% av Sveriges befolkning m.h.a. 3's nät och vi är riktigt billiga!

Läs vad 4 kunder tycker om Hallon

• Johan J skrev om Hallon
    Hallon lät jättebra. Men vilken dålig täckning. I och med att de inte ha 2G över huvudtaget ska man vara glad om samtalet inte bryts. Helt värdelöst. Bytte till Vimla. Hur nöjd som helst. Samma koncept men billigare, mycket bättre nät (samma som Telenor), och mer surf. Beställ via länken nedan så får du 10kr/rabatt per månad, halva priset i 5 månader samt 20gb extra surf (går att kombinera med student/pensionärs-rabatt):

/Johan Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Hallon
    Värdelös kundtjänst och mobilföretag. De läser inte riktigt vad jag skriver till dem i chatten.
    Bad dem att aktivera mobilsvar på kontantkortet och de sa att de fixade det på en gång men istället har jag tappat nätverket helt och hållet efter några dagar och de sa sen att jag inte kunde få ett annat sim med samma nr. eftersom den var inte abonnemang. Och angående röstbrevlådan sa de att jag inte kan komma åt den om jag inte hade påfyllning. Hos Lycamobile t.ex kan man komma åt röstbrevlådan från vilket nätverk och nr som helst oavsett om du har påfyllning eller inte. Stark avråder att använda Hallon!! Läs mer
  • Karin skrev om Hallon
    Pinsamt låg nivå på kundtjänst. Aldrig varit med om sämre bemötande. De är kaxiga/dryga/hånar kunder. Helt chockerande. Dessutom lura de mig på en hel månads extrabetalning trots att jag hade sagt upp i god tid en månad innan och inte hade bindings-eller uppsägningstid. Så fick betala en hel extramånad trots att jag hade ett annat abonnemang. De svara inte på mail alls och fick sitta sammanlagt 5 h totalt i deras chattkö. Skaffar aldrig dem igen! Läs mer
    Märit I gillar detta
  • Johan G
    Johan G skrev om Hallon
    Värdelös kundtjänst! Tappade bort och spärrade mitt betalkort vilket ledde till att Hallon inte kunde dra pengar. Fick info om att abonnemanget avaktiverats tills kortuppgifterna uppdaterats. Efter att jag kommit hem från semester och beställt och fått hem nytt kort så uppdaterade jag kortuppgifterna. Men fick då betala både påminnelseavgifter och betala för den tid då mitt abonnemang legat inaktivt. Vände mig till kundtjänst och förklarade att jag tyckte att det var orimligt och att de borde informerat om detta. Men kundtjänsten var både obehjälplig och otrevlig. Läs mer
    Maria M, Märit I gillar detta

Bästa övriga företagen i Stockholm: