Handelshögskolan i Stockholm

Handelshögskolan i Stockholm

3 omdömen om Handelshögskolan i Stockholm

Leon
Skrev om Handelshögskolan i Stockholm

Ska man plugga ekonomi i Sverige så är Handelshögskolan det bästa valet. Dels för att alternativen inte är några alternativ, och dels för att studenterna här är snäppet vassare och mer motiverade. Inte så konstigt att alla får jobb härifrån. De får saker gjort. Något som irriterat mig är att begreppet "Handels" har blivit lite urvattnat, för nu finns det tydligen en Handels på varje liten skithögskola.

Utbildningslandslaget AB
4.5/5 i betyg av 254 omdömen 4.5 av 254 omdömen

Jag var där och gjorde 3 olika kurs (säkra lift, fall skydd och mobila arbetsplataformer). Jag hade ingen förväntningar, måste säga att inst

Martin A
Skrev om Handelshögskolan i Stockholm

Är du i behov av en handelshögskola, så bör Handelshögskolan i Stockholm vara ditt första val. Låt dig inte luras av billiga kopior i Göteborg eller Umeå, för när det kommer till bildning och vetande är bara det bästa gott nog.

Emma K och 3 andra gillar detta
Nils v
Skrev om Handelshögskolan i Stockholm

En högskola av hög klass - man lär sig ett framgångsrikt arbetssätt och får ta del av kunskap från inspirerande lärare (dock ej alla). Civilekonomutbildningen är en bra bas för vidare steg in i arbetslivet och skolan kan stoltsera med en stark kårsammanhållning som många andra Stockholmsskolor saknar.