Haninge Bilpark, sid 2

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen — Visa karta

Haninge Bilpark eftersträvar enkelhet, personlighet och förtroende. Vi sätter alltid kunden i fokus.

Vi arbetar på ett mer flexibelt sätt än det klassiska bilbolaget utan stora lokaler och krångliga omvägar, därför lyckas vi även hålla priserna nere. Till oss är du välkommen alla sju dagar i veckan. Vi byter din bil, säljer din bil eller hjälper dig att köpa en.

Vi tycker att du och din bil förtjänar trygghet! Därför samarbetar vi med en rad försäkringsbolag och banker och kan alltid hjälpa dig att välja ut vad som passar dig bäst. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 820 kunder tycker om Haninge Bilpark

• 2020-07-06

Heléne B skrev om Haninge Bilpark
    Jag har köpt en bil. Jag återkom med bilen för att se om det var något fel på den men dom undersökte den och hittade inget fel. Jag känner mig hörs och omhändertagen. Läs mer
  • 2020-06-09

Anncharlott W skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande. Öppnade för flexibla lösningar. Även erbjudande om vidare service och fördelaktigt köp o montering av däck. Nöjda. Läs mer

Annemarie Å skrev om Haninge Bilpark
    Bra berörande och kunnig rådgivning! Läs mer

Monica M skrev om Haninge Bilpark
    Vänligt och löste problemet som uppstod efter köpet av bil, mycket nöjd. Jag hade inga direkta förväntningar och blev positivt överraskad. Kommer att återvända som kund och kan varmt rekommendera Haninge bilpark Läs mer

Janolof H skrev om Haninge Bilpark
    Jag är nöjd med Hur jag blev bemött och hur affären gick till. Vet inte om jag gjort en bra eller dålig affär. Det får framtiden utvisa. Läs mer

Pernilla N skrev om Haninge Bilpark
    Bilköpet gick enkelt och bra. Bra bemötande ger en trygghet i affären. Läs mer
  • 2020-06-06

Jolan W skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil, Ford focus. Såg den på nätet, gillade vad jag såg, mejlade H bilpark angående öppettider då jag riskerade bli sen från arbetet. Fick svaret att jag skulle höra av mig via sms när jag åkte så skulle säljaren vara där. Kommer tyvärr inte ihåg hans namn men hans bemötande kombinerat med den information och service jag möttes av gjorde att jag ca 30 minuter efter ankomst (provkörning inkluderad) betalade för bilen och kände mig nöjd.
    Med vänlig hälsning,
    Jolan Wennberg Läs mer
  • 2020-06-06

Jörgen S skrev om Haninge Bilpark
    Fin bil. Bra pris. Inget tjafs! Så nöjd! Läs mer
  • Anders D

2020-06-05

Anders D skrev om Haninge Bilpark
    Vi köpte en begagnad bil vi är mycket nöjda med. Speciellt var säljaren, en yngre man, mycket vänlig och trevlig. Läs mer
  • 2020-06-05

Angelica C skrev om Haninge Bilpark
    Mycket Trevligt bemötande, bra köp! Läs mer
  • 2020-05-19

YASSER S skrev om Haninge Bilpark
    Hittade drömbilen men då de inte är anslutna till MRF (Motorbranschens riksförbud), vilket i princip alla banker kräver för billån, så blir man mer eller mindre tvungen att använda deras egna finansieringslösning. Det skiljde flera procent i ränta mellan min bank och deras lösning och därav belv det ingen affär.

Något att tänka på för såväl Säjare som Köpare. Läs mer
  • 2020-05-11

Rikard H skrev om Haninge Bilpark
    Jättebra personligt och professionellt bemötande. Stor sakkunnighet. Bra och konkurrenskraftig prissättning på fordonsparken överlag. I stort sett den ideala bilsalongen. Läs mer

Fredrik S skrev om Haninge Bilpark
    FORZA BAJEN Hammarby HIF FORZA BAJEN HAMMARBY HIF FORZA BAJEN Läs mer
  • Jordanos Z

2020-05-08

Jordanos Z skrev om Haninge Bilpark
    Bra och proffsiga!! Trevligt bemötande och allt gick väldigt snabbt med bilköpet. Så nöjda med bilen och garantin också. Läs mer

Lisette J skrev om Haninge Bilpark
    Under Corona tider fick jag hjälp med bilköp. Fick bilen hemkörd av säljaren. Kan bara säga helt nöjd med erat erbjudande o agerande tacksam kund
    Lizette Läs mer

Tarja L skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en Volvo V50. Bra bemötande och bra service.
    Kan varmt rekommendera andra att handla bil hos denna bilfirma.
    Jag är supernöjd! Läs mer

Aizhan U skrev om Haninge Bilpark
    Hej
    Jag köpte en BMW X3 2008
    Säljaren Johan var jätte snäll, han vet sitt jobb
    Jag är jätte nöjd
    Mvh Aizhan Läs mer

Bayarjargal S skrev om Haninge Bilpark
    Hej!
    Jag köpte en bil som Superb. Jag är privat person och det var snabb och snäll jag tyckte bra. Jätte bra är service. Jag hade nöjd för service det vad helgen. Tackar mycket. :) Läs mer
  • 2020-04-20

Lovisa Viola Ester O skrev om Haninge Bilpark
    Sålde och tog betalt för bil med tillhörande sommar och vinterdäck, sommardäcken dock helt obrukbara men de vägrar göra något åt saken. Läs mer
    2020-04-20 Torbjörn W svarar Lovisa Viola Ester O
    Tyvärr så kan vi inte köpa nya däck till alla bilar som har slitna däck, dom däcken vi får med bilarna skickar vi med bilen när den säljs, och det är inget vi tar extra betalt för,
    LOUISE A gillar detta
  • 2020-04-09

Dennis P skrev om Haninge Bilpark
    Jättenöjd med servicen!
    Inga konstigheter att åtgärda fel som jag upptäckte efter köp. Läs mer
  • 2020-04-09

Tony H skrev om Haninge Bilpark
    Trevliga och justa. Ingen skugga ska falla på min kontakt med Företaget eller säljarna.
    Helt nöjd på alla vis. Läs mer

Anita E skrev om Haninge Bilpark
    Köpt bil , mycket trevlig o kunnig personal Läs mer

Daniel L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil Volvo V50
    Är jätte nöjd och blev väldigt bra bemött, köpet gick lätt och smidigt Läs mer

Charlotte F skrev om Haninge Bilpark
    Ett jättebra bemötande och en tydlig redovisning av ev brister på bilen. Läs mer

Valtteri E skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en Volvo V70 som jag såg på nätet. Personalen var trevliga och hjälpsamma på alla sätt och vis när jag kom dit för att titta på bilen. Det var ett behagligt besök och jag är jättenöjd med både bil och bemötandet jag fick på plats. Högsta betyg! Läs mer

Alexander H skrev om Haninge Bilpark
    Nöjd rent allmänt, bilen funkar bra. Läs mer

Jeanette A skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil - helt ok!! Trevliga killar!! Läs mer
  • JOHAN R

2020-04-06

JOHAN R skrev om Haninge Bilpark
    Fantastiskt bemötande och proffsig personal som tog hand om försäljningen av vår pärla.
    Stort tack till de bästa norrlänningarna i stan! Läs mer
  • 2020-04-06

Tony R skrev om Haninge Bilpark
    Fantastic bemötande, man kan värkligen lita
    på denna bilföretag. Läs mer
  • 2020-04-06

Per V skrev om Haninge Bilpark
    Otroligt bra bemötande och trevliga. Försöker inte bara att ”sälja” utan värderar kundens bästa Läs mer
  • 2020-03-18

Lovisa A skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Passat hos Haninge bilpark, en smidig affär och fick ett väldigt gott bemötande där de bakade in oljeservice och kamremsbyte i priset.
    Efter hemkomst upptäcktes ett par fel som konstaterades på verkstad. Vid kontakt med företaget angående detta så tog de på sig felen och åtgärdade dessa utan problem. De kom dessutom och hämtade bilen och lämnade oss en lånebil i samma veva så vi behövde inte sitta och åka flera vändor själva då vi har 15 mil enkel resa.
    En helt fantastisk service och absolut inget tjafs! Är ni ute efter ny bil så kan jag verkligen rekommendera Haninge Bilpark, jag är mer än nöjd med min affär! Läs mer

Odd Bengt Henrik P skrev om Haninge Bilpark
    Jag fick ett trevligt bemötande och trevlig personal.
    Kan tänka mig att rekommendera haninge bilpark.
    Tyvär så upptäckte jag att bromsbeläggen var helt slut.
    Bara 2 mm kvar.
    En merkostnad på drygt 3500kr.
    Jag hoppas på någon kompensation.
    På det stora hela är jag nöjd. Läs mer

Andreas E skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en golf från haningebilpark
    Jag blev bemött på ett proffsigt och vänligt sätt
    Hade inga förhoppningar men dom va vrå att ha och göra me på alla sätt
    Proffsigt utförande av allt som hade med bilköp och fixning av byttes och reparation Läs mer

Viveca L skrev om Haninge Bilpark
    Blev väldigt bra bemött när jag köpte en bil. Väldigt hjälpsamma. Rekommenderas varmt 👍 Läs mer

Fabian V skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande och utmärkt service! Mycket nöjda. Läs mer

Kerstin E skrev om Haninge Bilpark
    Köp av begagnad bil! Vänligt och provsigt bemötande av försäljaren! Läs mer
  • Anette L

2020-03-04

Anette L skrev om Haninge Bilpark
    Vi köpte en NISSAN QASHQAI, 2014. Vi blev väl och ärligt bemötta av företaget. Löste problemen på en gång som uppstod på ett tillfredställande sätt. Mitt intryck av Haninge bilpark är att de är ärliga, hjälpsamma, tillmötesgående och trevliga. Läs mer

Ali H skrev om Haninge Bilpark
    Köpt en bil.
    Riktigt bra bemötande.
    Allt gick smidigt och enkelt.
    Bra säljare, bra priser, bra tjänster man blev bjuden och företaget vart fint och rent! Läs mer

Rose-marie N skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig personal och bra hjälp för att välja bil som passar mig och min man Läs mer

Martin R skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Honda CRV 04:a. Bra pris, ärligt bemötande, bilen rullar som den ska. Kändes tryggt och säkert. Rekommenderas! Läs mer
  • Anya L

2020-03-03

Anya L skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte ny bil och lämnade min gamla i inbyte.Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer

David S skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bil. Det behövdes ngr åtgärd som upptäcktes vid köp samt en vecka senare. Det åtgärdades utan några som helst dröjsmål. Mycket vänliga och professionella på företaget. Läs mer

Yvonne M skrev om Haninge Bilpark
    Jätte trevlig försäljare, även om man vet att försäljare har bra munläder så va han verkligen jordnära o man kunde bolla olika scenarier o fick bra råd. Har inget att klaga på. Köpte en bil. Läs mer

Ann-sofie K skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil av Haninge Bilpark. Trevligt bemötande och smidigt köp. När ett fel behövde åtgärdas löstes det på en gång. Kan verkligen rekommendera den här bilfirma. Läs mer

Carina L skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande av säljaren som även ringde upp ägaren och gjorde det han kunde för att jag skulle bli nöjd . Läs mer

Åsa L skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig personal och smidigt köp Läs mer

Lars L skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt och proffsigt bemötande. Väldigt nöjd. Läs mer

Valeska V skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande, hjälpsamma i de jag behövde! Läs mer

Jeanette T skrev om Haninge Bilpark
    Mycket trevlig säljare då jag köpte min Kia. Kändes tryggt att göra affär med honom. Läs mer

Lars E skrev om Haninge Bilpark
    Blev ägare till en ny begagnad bil. Mycket bra upplevelse, trevliga och hjälpsamma på alla sätt. Läs mer

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte