Hantverkareservice i Skåne

Hantverkareservice i Skåne

Välkommen till Hantverkareservice i Skåne!

Vi på Hantverkareservice i Skåne har varit med i branschen länge och har hjälpt hundratals kunder runt om i Skåne med renoveringar och tillbyggen av olika slag. Kanske ska du renovera köket eller bygga en altan?

Våra tjänster: Måleri, snickeri, lägga golv, renovera kök, parkett och laminat, spackling, tapetsering, mur och puts, friskluftsventiler och mycket mer.

- Snabb offert
- Bred kompetens
- Alltid kunden i fokus

Varmt välkommen till oss på Hantverkareservice i Skåne. Vi hjälper dig med ditt nästa byggprojekt!

Läs vad 16 kunder tycker om Hantverkareservice i Skåne 2

2021-09-06
    Superbra bemötande, genomförande och kommunikation. Kan varmt rekommendera Jörgen.
    2021-08-11
    Jürgen är otroligt trevlig, effektiv och ordentlig. Han håller rimliga priser och kom med många genomtänkta tips och rekommendationer för andra projekt i min lägenhet. Väldigt tillmötesgående och hjälpte gärna till trots jag enbart ville ha hjälp med spackling och slipning i ett rum. Kan varmt rekommendera Hantverkareservice i Skåne!
    2021-07-13
    Jättesnabb och bra service med ett resultat över förväntan. Jürgen var mycket trevlig och vi kommer absolut försöka anställa honom igen.
    2021-07-07
    Mycket bra bemött
    Förväntningarna var höga på företaget.
    Lyssnade och utförde arbetet på bästa sätt
    Ommålning av en mindre lägenhet
    Jag är nöjd
    2021-06-21
    Otroligt nöjd med allt från första till sista kontakt. Fick snabb hjälp med spackling och målning av tak och väggar
    2021-06-14
    Vi fick ett fint och personligt bemötande av Hantverkarservice i Skåne. De kommunicerar klart och tydligt. Vi ville få en träpanel på garage målad och en öppen spis i trädgården renoverad. Vi fick snabbt en detaljerad offert. Allt arbete var utfört professionellt och inom avtalad tid. Vi kan starkt rekommendera Hantverkarservice i Skåne.
    2021-06-07
    Jürgen tapetserade två fondväggar och utförde uppdraget snabbt och proffsigt. Vi hade god kommunikation hela vägen och vi är mycket nöjda med slutresultatet. Skulle anlita Hantverkarservice igen.
    2021-05-11
    Hantverkarservice i Skåne hyrdes in för att putsa om en del av grunden på huset. Bra kommunikation och gott arbete från företaget. Kommer dessutom på avtalad tid. Rekommenderas!
    2021-05-10
    Jag fick ett rum tapetserat av Jürgen. Mycket trevligt och professionellt bemötande!

Tapeterna hade jag beställt själv från leverantör, och leveransen från dem blev upprepat försenad. Men Jürgen gick med på dessa upprepade ombokningar och var flexibel med tider.

Slutresultaten blev bra med en fin mönsterpassning.
    Mycket nöjd!
    2021-04-10
    Jurgen utförde ett superbra jobb hos mig. Jag har anlitat honom fyra gånger och har varit lika nöjd dessa gånger. Han är supertrevlig målare. Han är professionell och effektiv. Bra kommunikation. Kan varmt rekommendera honom!
    2021-04-08
    Har anlitat Hantverkareservice i Skåne och kan varmt rekommendera detta företag. Mycket bemötande och punktliga och duktiga hantverkare och håller vad dom lovar.
    2021-04-07
    Vi anlitade Hantverkareservice i Skåne AB för att utföra en större renovering av vårt hus.
    Från beställning ( fönster, material) till utförande så Jürgen har fungerat bra som totalentreprenad och har
    varit tillgänglig och hjälpsam från dag 1.
    Tidsplanen var enligt planering och var det något som uppstod så kom Jürgen med bra lösningar.
    Vi är nöjda och kommer säkert anlita Hantverkareservice i Skåne AB igen för framtida renoveringar.
    2021-04-06
    Jag anlitade Hantverkareservice i Skåne AB för totalrenovering av ett sovrum. Rummet var av mycket dåligt skick så arbetet innefattade nytt innertak, renovering av befintliga väggar samt nytt golv. Arbetet bestod bl.a. av montering av gipsskivor till tak och väggar, bredspackling, målning. Golvet flytspacklades innan nytt trägolv kunde läggas.
    Jürgen var under hela arbetet väldigt lyhörd för vår önskemål och kom själv med idéer och förslag för att rummet skulle bli så bra som möjligt.
    Vi är supernöjda med Hantverkareservice i Skåne AB och kan varmt rekommendera andra att anlita dem, det kommer vi att göra!
    2021-04-02
    Vi fick hjälp med att helspackla och måla ett sovrum.Det var väldigt lätt att samarbeta med Jürgen och att framföra önskemål. Vi blev mycket nöjda med resultatet och rekommenderar gärna denna firma.
    2021-04-01
    Jag anlitade Hantverkarservice för att mura, pusta, måla, tapetsera, lägga golv. Trevligt bemötande, bra kommunikation, punktliga, levererade enligt ök.
  • Torgny C
    skrev om Hantverkareservice i Skåne
    2021-04-01
    Renoverade ett sovrum.
    Allt blev gjort enligt överenskommelse och i tid. Inga problem.