Hantverkareservice i Skåne

Hantverkareservice i Skåne

Välkommen till Hantverkareservice i Skåne!

Vi på Hantverkareservice i Skåne har varit med i branschen länge och har hjälpt hundratals kunder runt om i Skåne med renoveringar och tillbyggen av olika slag. Kanske ska du renovera köket eller bygga en altan?

Våra tjänster: Måleri, snickeri, lägga golv, renovera kök, parkett och laminat, spackling, tapetsering, mur och puts, och mycket mer.

- Snabb offert
- Bred kompetens
- Alltid kunden i fokus

Varmt välkommen till oss på Hantverkareservice i Skåne. Vi hjälper dig med ditt nästa byggprojekt!

Läs vad 31 kunder tycker om Hantverkareservice i Skåne 2

2022-11-08 Insamlad av företaget
    Jag anlitade Hantverkareservice i Skåne för att måla om tak och väggar på mina balkonger. Företaget svarade snabbt på min förfrågan och innan jag fick en offert gjorde Jürgen ett platsbesök med en noggrann genomgång av vad jag ville ha gjort och kom med alternativa förslag på vissa lösningar som vi resonerade kring.
    Arbetet påbörjades och genomfördes enligt tidplan och jag är jättenöjd med resultatet!
    2022-09-29 Insamlad av företaget
    Jurgen hjälpte oss att måla om alla rum i vårt hus samt lägga heltäckningsmatta och byta lister. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet! Det var enkelt att kommunicera med Jurgen både innan och under arbetets gång. Jurgen kom dessutom med förslag på åtgärder som vi inte hade tänkt på, vilket vi är tacksamma för.
    2022-07-01 Insamlad av företaget
    Toppen! Hjälpte till och löste ett akut problem snabbt och bra. Lätt och smidig kommunikation. Kommer absolut att anlita igen!
    2022-06-27 Insamlad av företaget
    Fick ett gott första intryck av Hantverkarservice i Skåne och valde därför deras lite dyrare offert. Nu i efterhand är jag nöjd med jobbet och rekommenderar företaget.
    2022-06-02 Insamlad av företaget
    Jürgen was a pleasure to work with, very professional, quick to respond and also in taking the time to explain the work, materials and time needed. We moved to Malmö from Australia, so that was much appreciated and that we could communicate in English. Jürgen helped renovate and re-lay some old tiles in our Uterum. It was great result, perfectly matched and aligned - he's very skilled in what he does, would definitely recommend and will certainly call on his services again!
    2022-06-02 Insamlad av företaget
    Trevlig, tydlig och kompetent. Säkerställde att vi var överens och att vi hade samma förväntningar av vad som skulle göra.

Precis så som man vill att en hantverkare ska vara.
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Jag anlitade Hantverkarservice i Skåne för reparation av murputs och målning av husgrunden och källartrappa utomhus. De kom kort efter vårt telefonsamtal och skickade offert utan dröjsmål. De utförde arbetet fackmannamässigt inom överenskommen tid. De levde definitivt upp till mina förväntningar och jag kan bara rekommendera dem.
    2022-05-14 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande. Jurgen hade god rating sedan tidigare och det levde han upp till. Noggrann, ärlig och pålitlig. Anlitade honom för målning och tapetsering. Gjorde mindre tilläggsarbete för en högst rimlig kostnad.
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Jurgen var trevlig och gjorde ett bra jobb! Han är snabb och effektiv. Kan varmt rekommendera honom.
    Jobbet gällde målning av två sovrum.
    2022-04-23 Insamlad av företaget
    Jürgen och hantverkarservice ger den gamla skolans trygghet- och kvalitetskänsla. På bästa möjliga sätt. Vi behövde hjälp med ombyggnation av uteplats via trädäck och ribbspaljar samt ett par mindre jobb. När vi gick igenom de diverse jobben var det uppenbart att Jürgen ville ge riktiga tips som hjälper mig, kunden, även då det fanns möjligheter att ge mig tips som hade kostat mycket mer. Själva arbetet var professionellt utfört och t.o.m. grannar bad om kontaktuppgifter till Jürgen. Kommer definitivt höra av mig till Hantverkarservice Skåne AB nästa gång jag vill tänka på annat medan jobbet blir utfört på bästa tänkbara sätt.
    2022-03-27 Insamlad av företaget
    Jürgen has done two works in my house: repair of external facade, and placement of tiles on the floor. First, he came to the house to analyze the work to be done and suggested for the facade a high-quality, cost-effective solution. That, combined with a very honest pricing, saved me a lot of money. The work was done the week after I accepted his quotation. The quality of the work is superb, absolutely perfect and it shows Jürgen's dedication and experience. He treats the task as if it was for his own house with an amazing attention to detail. On top of that he's very friendly and speaks excellent English, therefore he's recommended also for non-swedish speaking customers like me. It is difficult for foreigners to find a a good company you can totally trust, and I think I have been very lucky, I will definitely have Jürgen come again and do some other works in my house.
    2022-02-28 Insamlad av företaget
    Otroligt bra service & hantverk. Gjorde mer än vad som förväntades. Riktigt proffs!
    2022-02-22 Insamlad av företaget
    Jag har anlitat Jürgen för att borra och sätta upp: tre badrumsskåp, garderobsstänger i min klädkammare och en steghylla i mitt vardagsrum. Jürgen är mycket noggrann, professionell, trevlig och jag rekommenderar hans tjänster till alla som behöver fackkunnig hantverkare. Jag hade tänkt att göra dessa saker "själv", men något sade mig att låta bli. Detta bekräftades då Jürgen kom hit och undersökte väggarna! Man ska akta sig för att borra själv, om man inget vet om fastigheten. Jürgen mäter om det finns el/vatten-ledningar i väggarna, och utför arbetet därefter. Jag är ytterst tacksam för hans försiktighet! - något som troligtvis sparat mig tiotusentals kronor, om jag nu valt att göra det på eget bevåg. - Tack så mycket Jürgen! Jag återkommer om jag behöver mer hjälp! Mvh Kim
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Snabbt och professionellt utfört arbete!
    2021-10-19 Insamlad av företaget
    Målning och tapetsering utfördes med stort engagemang. Trevligt, personligt bemötande. Effektivt och inom uppgjord tidsplan. Anlitar gärna företaget igen.
    2021-09-06 Insamlad av företaget
    Superbra bemötande, genomförande och kommunikation. Kan varmt rekommendera Jörgen.
    2021-08-11 Insamlad av företaget
    Jürgen är otroligt trevlig, effektiv och ordentlig. Han håller rimliga priser och kom med många genomtänkta tips och rekommendationer för andra projekt i min lägenhet. Väldigt tillmötesgående och hjälpte gärna till trots jag enbart ville ha hjälp med spackling och slipning i ett rum. Kan varmt rekommendera Hantverkareservice i Skåne!
    2021-07-13 Insamlad av företaget
    Jättesnabb och bra service med ett resultat över förväntan. Jürgen var mycket trevlig och vi kommer absolut försöka anställa honom igen.
    2021-07-07 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemött
    Förväntningarna var höga på företaget.
    Lyssnade och utförde arbetet på bästa sätt
    Ommålning av en mindre lägenhet
    Jag är nöjd
    2021-06-21 Insamlad av företaget
    Otroligt nöjd med allt från första till sista kontakt. Fick snabb hjälp med spackling och målning av tak och väggar
    2021-06-14 Insamlad av företaget
    Vi fick ett fint och personligt bemötande av Hantverkarservice i Skåne. De kommunicerar klart och tydligt. Vi ville få en träpanel på garage målad och en öppen spis i trädgården renoverad. Vi fick snabbt en detaljerad offert. Allt arbete var utfört professionellt och inom avtalad tid. Vi kan starkt rekommendera Hantverkarservice i Skåne.
    2021-06-07 Insamlad av företaget
    Jürgen tapetserade två fondväggar och utförde uppdraget snabbt och proffsigt. Vi hade god kommunikation hela vägen och vi är mycket nöjda med slutresultatet. Skulle anlita Hantverkarservice igen.
    2021-05-11 Insamlad av företaget
    Hantverkarservice i Skåne hyrdes in för att putsa om en del av grunden på huset. Bra kommunikation och gott arbete från företaget. Kommer dessutom på avtalad tid. Rekommenderas!
    2021-05-10 Insamlad av företaget
    Jag fick ett rum tapetserat av Jürgen. Mycket trevligt och professionellt bemötande!

Tapeterna hade jag beställt själv från leverantör, och leveransen från dem blev upprepat försenad. Men Jürgen gick med på dessa upprepade ombokningar och var flexibel med tider.

Slutresultaten blev bra med en fin mönsterpassning.
    Mycket nöjd!
    2021-04-10 Insamlad av företaget
    Jurgen utförde ett superbra jobb hos mig. Jag har anlitat honom fyra gånger och har varit lika nöjd dessa gånger. Han är supertrevlig målare. Han är professionell och effektiv. Bra kommunikation. Kan varmt rekommendera honom!
    2021-04-08 Insamlad av företaget
    Har anlitat Hantverkareservice i Skåne och kan varmt rekommendera detta företag. Mycket bemötande och punktliga och duktiga hantverkare och håller vad dom lovar.
    2021-04-07 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Hantverkareservice i Skåne AB för att utföra en större renovering av vårt hus.
    Från beställning ( fönster, material) till utförande så Jürgen har fungerat bra som totalentreprenad och har
    varit tillgänglig och hjälpsam från dag 1.
    Tidsplanen var enligt planering och var det något som uppstod så kom Jürgen med bra lösningar.
    Vi är nöjda och kommer säkert anlita Hantverkareservice i Skåne AB igen för framtida renoveringar.
    2021-04-06 Insamlad av företaget
    Jag anlitade Hantverkareservice i Skåne AB för totalrenovering av ett sovrum. Rummet var av mycket dåligt skick så arbetet innefattade nytt innertak, renovering av befintliga väggar samt nytt golv. Arbetet bestod bl.a. av montering av gipsskivor till tak och väggar, bredspackling, målning. Golvet flytspacklades innan nytt trägolv kunde läggas.
    Jürgen var under hela arbetet väldigt lyhörd för vår önskemål och kom själv med idéer och förslag för att rummet skulle bli så bra som möjligt.
    Vi är supernöjda med Hantverkareservice i Skåne AB och kan varmt rekommendera andra att anlita dem, det kommer vi att göra!
    2021-04-02 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp med att helspackla och måla ett sovrum.Det var väldigt lätt att samarbeta med Jürgen och att framföra önskemål. Vi blev mycket nöjda med resultatet och rekommenderar gärna denna firma.
    2021-04-01 Insamlad av företaget
    Jag anlitade Hantverkarservice för att mura, pusta, måla, tapetsera, lägga golv. Trevligt bemötande, bra kommunikation, punktliga, levererade enligt ök.
  • Torgny C
    skrev om Hantverkareservice i Skåne
    2021-04-01 Insamlad av företaget
    Renoverade ett sovrum.
    Allt blev gjort enligt överenskommelse och i tid. Inga problem.