Hantverkareservice i Skåne

Hantverkareservice i Skåne

Läs vad 7 kunder tycker om Hantverkareservice i Skåne 2

2021-04-10
    Jurgen utförde ett superbra jobb hos mig. Jag har anlitat honom fyra gånger och har varit lika nöjd dessa gånger. Han är supertrevlig målare. Han är professionell och effektiv. Bra kommunikation. Kan varmt rekommendera honom!
    2021-04-08
    Har anlitat Hantverkareservice i Skåne och kan varmt rekommendera detta företag. Mycket bemötande och punktliga och duktiga hantverkare och håller vad dom lovar.
    2021-04-07
    Vi anlitade Hantverkareservice i Skåne AB för att utföra en större renovering av vårt hus.
    Från beställning ( fönster, material) till utförande så Jürgen har fungerat bra som totalentreprenad och har
    varit tillgänglig och hjälpsam från dag 1.
    Tidsplanen var enligt planering och var det något som uppstod så kom Jürgen med bra lösningar.
    Vi är nöjda och kommer säkert anlita Hantverkareservice i Skåne AB igen för framtida renoveringar.
    2021-04-06
    Jag anlitade Hantverkareservice i Skåne AB för totalrenovering av ett sovrum. Rummet var av mycket dåligt skick så arbetet innefattade nytt innertak, renovering av befintliga väggar samt nytt golv. Arbetet bestod bl.a. av montering av gipsskivor till tak och väggar, bredspackling, målning. Golvet flytspacklades innan nytt trägolv kunde läggas.
    Jürgen var under hela arbetet väldigt lyhörd för vår önskemål och kom själv med idéer och förslag för att rummet skulle bli så bra som möjligt.
    Vi är supernöjda med Hantverkareservice i Skåne AB och kan varmt rekommendera andra att anlita dem, det kommer vi att göra!
    2021-04-02
    Vi fick hjälp med att helspackla och måla ett sovrum.Det var väldigt lätt att samarbeta med Jürgen och att framföra önskemål. Vi blev mycket nöjda med resultatet och rekommenderar gärna denna firma.
    2021-04-01
    Jag anlitade Hantverkarservice för att mura, pusta, måla, tapetsera, lägga golv. Trevligt bemötande, bra kommunikation, punktliga, levererade enligt ök.
  • Torgny C
    skrev om Hantverkareservice i Skåne
    2021-04-01
    Renoverade ett sovrum.
    Allt blev gjort enligt överenskommelse och i tid. Inga problem.