Hantverkspoolen i Uppland AB

Energivägen 11, 196 37 Kungsängen — Visa karta

5.0 i betyg av av 3 omdömen
Välkommen till Hantverkspoolen i Uppland!

Vi är företaget med kund och kvalitet i fokus och samarbetar med en rad olika företag i Norra Stockholm. Detta gör att vi kan agera likt en helhetsentreprenad för dig som kund, utan att du behöver ha kontakt med flera olika leverantörer.

Vi på Hantverkspoolen genomför renoveringar av fasader, tak, kök och badrum samt även målning och tapetsering. Vi kan även hjälpa dig med kompletta avloppsanläggningar för såväl villor, stugor och fritidshus utanför det kommunala VA-nätet. Är du nyfiken på vad det skulle kosta att anlita oss. Klicka på den gröna knappen här ovan och lämna enkelt en kostnadsfri offert så återkommer vi. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 3 kunder tycker om Hantverkspoolen i Uppland AB

• 2020-04-27

ANNE G skrev om Hantverkspoolen i Uppland AB
    Som att ”plocka russinen ur kakan”
    Ett företag som samlat all expertis och kunnande i ett företag och så var de trevliga också😊
    Vi kan med det varmaste rekommendera detta duktiga och trevliga gäng. Vi är så nöjda med köket!
    Anne & Hasse Läs mer
  • Reco tipsar!
    Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 57 omdömen
    Badge2020
    "Vi begärde in offerter för byte av takbeläggning. Vi fick snabb respons från Briljant Bygg. Trevligt bemötande och genomarbetad offert. Eft"
  • 2019-03-01

Ulf Erik H skrev om Hantverkspoolen i Uppland AB
    Hej! Jag kan verkligen rekommendera Hantverkspoolen som hjälpte mig och några till att säkra ner från 20 amp
    till 16 amp i vårt nybyggda brf hus vid gamla brandstationen. Detta gjordes i februari av en elektriker som inte ens
    behövde komma in i lägenheten eftersom huvudsäkringarna sitter i trapphuset. Efter han fixat det så rapporterade
    han det till Eon som nu kommer att sänka amperen i abonnemanget. Toppen smidigt. Tack för det!! Uffe Läs mer
  • 2018-10-23

Carl skrev om Hantverkspoolen i Uppland AB
    Jag kontaktade Hantverkspoolen eftersom jag behövde hjälp med ett ganska akut VVS jobb. Jag fick väldigt snabb återkoppling och mycket bra hjälp. Är verkligen nöjd.

(Ps. har aldrig skrivit en recension tidigare, men kände att det var dags nu!) Läs mer
  • Reco tipsar!
    LPT Construction AB
    4.3 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och effektiva. Det märks att de gjort stambyten tidigare. För oss var det en ny upplevelse och vi förväntade oss kaos, stambyten ä"

Bästa byggföretagen i Upplands-Bro:

Ingrid R Ingrid R tycker:
“Lapital, ett företag med stenk...” Läs mer