Hantverkspoolen i Uppland AB

Hantverkspoolen i Uppland AB

Ring 08-582 478 00 hantverkspoolen.com

Välkommen till Hantverkspoolen i Uppland! Vi är företaget med kund och kvalitet i fokus och samarbetar med en rad olika företag i Norra Stockholm. Detta gör att vi kan agera likt en helhetsentreprenad för dig som kund, utan att du behöver ha kontakt med flera olika leverantörer. Vi på Hantverkspoolen genomför renoveringar...

3 omdömen om Hantverkspoolen i Uppland AB

ANNE G
Skrev om Hantverkspoolen i Uppland AB

Som att ”plocka russinen ur kakan” Ett företag som samlat all expertis och kunnande i ett företag och så var de trevliga också😊 Vi kan med det varmaste rekommendera detta duktiga och trevliga gäng. Vi är så nöjda med köket! Anne & Hasse

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Ulf Erik H
Skrev om Hantverkspoolen i Uppland AB

Hej! Jag kan verkligen rekommendera Hantverkspoolen som hjälpte mig och några till att säkra ner från 20 amp till 16 amp i vårt nybyggda brf hus vid gamla brandstationen. Detta gjordes i februari av en elektriker som inte ens behövde komma in i lägenheten eftersom huvudsäkringarna sitter i trapphuset. Efter han fixat det så rapporterade han det till Eon som nu kommer att sänka amperen i abonnemanget. Toppen smidigt. Tack för det!! Uffe

Carl
Skrev om Hantverkspoolen i Uppland AB

Jag kontaktade Hantverkspoolen eftersom jag behövde hjälp med ett ganska akut VVS jobb. Jag fick väldigt snabb återkoppling och mycket bra hjälp. Är verkligen nöjd. (Ps. har aldrig skrivit en recension tidigare, men kände att det var dags nu!)

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen