B-körkort

34 omdömen om B-körkort

Sedan starten hos Reco 2015
Daniel C

Mina två veckor på Hässlötrafiksola var väldigt bra. Skolan var väldigt välorganiserad och lärarna var trevliga och väldigt kunniga. Utbildningen kostade mycket pengar och jag var inte särskilt imponerad över priset men efter avslutad utbildning tycker jag att det var värt vartenda öre. Förutom en tuff intensiv utbildning hade jag roligt. Det enda som skulle kunna förbättra skolan vore en bastu och en mini-bar. 9/10

Martina S

Jag hittade Hässlö Trafikskola och deras intensivkurs via nätet när jag hade googlat runt lite. Jag läste mycket bra om dem och valde då deras program. När vi kom dit så var det inte direkt någon personal som mötte oss, utan vi fick hjälp av andra elever vart vi skulle gå osv. Det va tuffa dagar med mycket bilkörning och lektioner inom teori och även riskettan och risktvåan. Men jag hade väldigt kul och jag tyckte jättemycket om de som var där med mig, vi klickade väldigt bra. Jag klarade inte min uppkörning på första försöket,...

Linnea P

Jag tycker att jag fick ett mycket bra bemötande, och bra service. Lektionerna var mycket lärorika och lärarna var väldigt trevliga.

Oscar S

Mitt helhetsintryck av Hässlö Trafikskola är mycket positivt. Engagerade lärare bra utbildning och en vilja från skolan sida att man Ska lyckas!

Maria M

Väldigt nöjd med all personal, trevligt bemötande och ett fantastiskt tålamod. Kan varmt rekommendera Hässlö Trafikskola

Evgeniia P

Det var helt fantastisk upplevelse att bo i skolan 2 veckor och sen få ett körkort. Lärarna var jätte trevliga och väldigt pedagogoska.

Amanda B

Bra upplägg, trevliga och kompetenta lärare.

Astrid E

Trafiklärarna var pedagogiska och hur härliga som helst att köra med. Elin, Martin och Annika var de jag körde mest med. De var alla så peppande och positiva. Det var en bra elevcentral vi hade tillgång till. Bra upplägg med att lärarna kunde se hur lång man har kommit med teorin. Halkbanan var jättekul. Hade kunnat tänka mig lite mer strukturerade teorilektioner. Bra stämning i huset vi bodde i, trafiklärarna bidrog verkligen till bra stämning också. Det hade behövts mer än en nyckel till grinden dock. Är så nöjd med vistelsen.

Viktor E

Kanon! Alla lärare är superduktiga och trevliga. De vill verkligen att man ska klara av körkortet! Boendet var lite bättre än förväntat. Fräscha rum och modernt kök. Vattenberedaren till duscharna kan ses över då vattnet antingen är kokhett eller iskallt. Överlag en toppenupplevelse som resulterade i körkort!

Filip L

Hässlö trafikskola var väldigt bra! Lärarna är helt grymma och väldigt pedagogiska! Klarade körkortet galant.