MC

Sedan starten hos Reco 2015
Markus S

Så jäklar bra! Ses till våren Mvh:Skåne markus

Linda S

Superbra skola! Trevlig personal & kunniga lärare. Fick mitt mc-kort på 2mån från att jag aldrig suttit på en mc tidigare eller kört moped. Vilken upplevelse & resa! Intensivt men väldigt skoj! Rekommendera verkligen deras intensivkurs gör mc!

Therese W

Utan Leffe och dom andra på skolan skulle jag aldrig sitta med ett mc kort i handen efter 8 dagar😊👍👍👍

Daniel B

Personalen är supertrevlig, uppkörningen gick toppen, 5/5

Patrik H

Jag är mycket nöjd. Skicklig lärare, bra boende. Prisvärt.

Johan H

Utbildningen och körningen var precis lika bra som jag hade hört att den var. Jag hade blivit rekommenderad att ta körkort hos Hässlö körskola av en bekant.

Tomas B

Toppen och perfekt, precis vad jag förväntade mig, mycket professionella på allt dom gjorde samt att motorcyklarna och utrustning var i väldigt bra skick.

Anders O

Bra instruktörer, trevlig administration, familjestämning p g a intensivutbildningens kvarboende. Bra träningsområden/teknikträning Mycket nöjd att lära mig så mycket på så kort tid, nu kommer tiden att jobba på erfarenheten. Jag kan rekommendera Hässlö för mina vänner.

Johan S

Grymt trevlig och kunnig personal. Bra boende på skolan. Riktigt nöjd!

Robert J

Rakt igenom helnöjd med Hässlö Trafikskola. Riktigt trevlig, pedagogisk & kunnig personal, som gjorde sitt yttersta för att lära oss köra. Stor eloge till Petra på kontoret & Leif / Micke som gjorde vistelsen på Hässlö såväl givande som minnesvärd. Skulle varmt rekommendera detta gänget till alla mina vänner & andra människor som funderar på intensivkurs för MC-kort.