Valezka Allendes

Valezka Allendes

4.6 / 5 baserat på 49 omdömen
Skriv ett omdöme

49 omdömen om Valezka Allendes

Sedan starten hos Reco 2025
Anders K
Skrev om Valezka Allendes en del av Headlines Mörbylånga

Första gången Valezka klippte mig. Resultatet blev jättebra. Det kändes att hon var en mycket kunnig frisör.

Conny F
Skrev om Valezka Allendes en del av Headlines Mörbylånga

Bra bemötande och bra klippt😀

Yvonne R
Skrev om Valezka Allendes en del av Headlines Mörbylånga

Första gången vi träffades, hon var mycket trevlig. Jag är nöjd med resultatet.

Marie W
Skrev om Valezka Allendes en del av Headlines Mörbylånga

Är jättenöjd - själva stilen har håll i sig sen jag var hos Valezka - sen uppskattade jag vårt samtal - ser fram emot den 27 augusti då hon ska få klippa mig igen - genom er önskar jag henne en trevlig sommar . Mvh Marie Wallerton

Åsa Å
Skrev om Valezka Allendes en del av Headlines Mörbylånga

Inte nöjd.Klippte i torrt hår.''Blåste o skulle lägga" till håret när det var torrt. Ojämnt klippt vid öronen

Eva Ö
Skrev om Valezka Allendes en del av Headlines Mörbylånga

Bara positivt. Jag blev jättenöjd.

Mainy N
Skrev om Valezka Allendes en del av Headlines Mörbylånga

Kändes helt ok. Köpte schampo .

Stefan L
Skrev om Valezka Allendes en del av Headlines Mörbylånga

Bra klippt och trevligt bemötande.

Birgitta E
Skrev om Valezka Allendes en del av Headlines Mörbylånga

Mycket duktig och noggrann. Trevligt och gulligt bemötande👏

Lena R
Skrev om Valezka Allendes en del av Headlines Mörbylånga

Lyhörd och duktig. Mjukt och noggrant arbete med saxen. Fint och genomarbetat resultat.