Hela Försäkring AB

3.3 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Hela Försäkring AB

• 2020-07-30

DENIZ P skrev om Hela Försäkring AB
    Bästa försäkringen jag haft! Hade tandläkarkostnader på över 7000kr betalade bara ca 1000kr av egna pengar fick resten tillbaka av försäkringen! Rekommenderas starkt Läs mer
  • Reco tipsar!
    Accept Försäkringsaktiebolag (publ)
    4.3 / 5 i betyg — 165 omdömen
    Badge2018
    "Hej. Mitt ärende fick en mycket snabb och korrekt behandling. Jag hade nog mina förutfattade meningar, eftersom detta var ett försäkringsbo"
  • 2020-07-24

CECILIA C skrev om Hela Försäkring AB
    Sämsta försäkring jag har haft. I tandförsäkringen får man bara ersättning för vissa behandlingkoder, som typ aldrig används. Vanliga lagningar och rotfyllning ingår ej. Hur ska jag hålla koll på vilka behandlingskoder som är de vanligaste? TÄCKNA EJ! Läs mer
  • Alexander Tommy F

2020-06-18

Alexander Tommy F skrev om Hela Försäkring AB
    Säkert en bra tandvårdförsäkring. Hade för avsikt att faktiskt teckna detta igår efter att dom ringt så många gånger och jag har funderar på det, samtalet med killen gick bra, även om dom pratar efter manus. Jag fick ett anbud utskickat per sms som jag tänkte läsa igenom, men innan jag ens hunnit till jobbet och ska läsa det ringer samma kille upp för att fråga om jag fått smset och stressar om att jag ska skriva på för det är jätte viktigt att den ska gå igång, samt att han påtalade hur viktigt det var i första samtalet också att jag skrev på för att inte "slösa hans eller min tid". Idag på morgonen ringer "teknisk support" igen och frågar om jag fått smset med anbudet.. Då sa jag helt enkelt, nej jag tecknar inte detta för ni stressar så upp åt väggen mycket kring att jag ska teckna detta.. hade ni bara inte stressat på hade jag nog kanske valt att teckna detta.

Återkommer kanske. Läs mer
  • 2019-09-07

Felicia Gunilla L skrev om Hela Försäkring AB
    Väldigt problemfritt, både att teckna, använda och avsluta. Har inte haft några som helst problem med skadeutbetalningar och att avsluta försäkringen var även det det enklaste jag nånsin gjort! Otroligt nöjd med denna!! Läs mer

Bästa försäkringsbolagen i Stockholm:

Christer B Christer B tycker:
“Jag känner mig personligt bemö...” Läs mer