Hela Försäkring AB

3.6 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om Hela Försäkring AB

• 2020-08-24

MOHSEN P skrev om Hela Försäkring AB
    När jag var 13 så slog jag ut mina framtänder och har haft ett snett leende ända sen dess. Dessutom så har jag bara dåliga gener och en hel del otur när det handlar om mina tänder. Länge har jag velat gå till tandläkaren för att få ett nytt fint, hälsosamt, leende. Hela försäkring hjälpte mig med detta, utan tvekan, jag hade ALDRIG kunnat lägga dem pengarna tandvården krävde för att jag ska kunna le med självförtroende igen. Summan pengar jag sparat är otroligt hög, för det var en hel del angrepp, och försäkring funkade så bra så att ju mer jag använde den, desto mer ställde den upp för mig, jag sparade en massa pengar, upp mot 10,000 Kr super bra. Däremot, den tid jag slösat på att inte våga le och inte kunna visa mitt sanna jag till människor var inte värt väntan, jag skulle ha skaffat denna försäkring flera år sedan. men nu :D Läs mer
  • Reco tipsar!
    Accept Försäkringsaktiebolag (publ)
    4.3 / 5 i betyg — 179 omdömen
    Badge2020
    "Hej. Mitt ärende fick en mycket snabb och korrekt behandling. Jag hade nog mina förutfattade meningar, eftersom detta var ett försäkringsbo"
  • 2020-07-30

DENIZ P skrev om Hela Försäkring AB
    Bästa försäkringen jag haft! Hade tandläkarkostnader på över 7000kr betalade bara ca 1000kr av egna pengar fick resten tillbaka av försäkringen! Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2020-07-24

CECILIA C skrev om Hela Försäkring AB
    Sämsta försäkring jag har haft. I tandförsäkringen får man bara ersättning för vissa behandlingkoder, som typ aldrig används. Vanliga lagningar och rotfyllning ingår ej. Hur ska jag hålla koll på vilka behandlingskoder som är de vanligaste? TÄCKNA EJ! Läs mer
  • Alexander Tommy F

2020-06-18

Alexander Tommy F skrev om Hela Försäkring AB
    Säkert en bra tandvårdförsäkring. Hade för avsikt att faktiskt teckna detta igår efter att dom ringt så många gånger och jag har funderar på det, samtalet med killen gick bra, även om dom pratar efter manus. Jag fick ett anbud utskickat per sms som jag tänkte läsa igenom, men innan jag ens hunnit till jobbet och ska läsa det ringer samma kille upp för att fråga om jag fått smset och stressar om att jag ska skriva på för det är jätte viktigt att den ska gå igång, samt att han påtalade hur viktigt det var i första samtalet också att jag skrev på för att inte "slösa hans eller min tid". Idag på morgonen ringer "teknisk support" igen och frågar om jag fått smset med anbudet.. Då sa jag helt enkelt, nej jag tecknar inte detta för ni stressar så upp åt väggen mycket kring att jag ska teckna detta.. hade ni bara inte stressat på hade jag nog kanske valt att teckna detta.

Återkommer kanske. Läs mer
  • 2019-09-07

Felicia Gunilla L skrev om Hela Försäkring AB
    Väldigt problemfritt, både att teckna, använda och avsluta. Har inte haft några som helst problem med skadeutbetalningar och att avsluta försäkringen var även det det enklaste jag nånsin gjort! Otroligt nöjd med denna!! Läs mer

Bästa försäkringsbolagen i Stockholm:

Christer B Christer B tycker:
“Jag känner mig personligt bemö...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte