B-körkort

121 omdömen om B-körkort

Sedan starten hos Reco 2017
Annie H
Skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

Jättebra lärare och bra bemött i receptionen, mycket hjälpsam när det kom till ombokningar och annat:) jag körde med Ramy och han var superbra, lugn och pedagogisk! Körde 10 lektioner med honom och det var så värt det även fast jag körde mycket hemma också. Jag körde upp i Järfälla och trots att det tar ett tag dit från körskolan åkte vi dit flera gånger för att jag skulle få testa på att köra där, vilket var så hjälpsamt!! Tack så mycket!!

Jinghan Z

Rekommenderar den här trafikskolan! Jag tog ungefär 20 lektion här utan privatkörning och allt går super bra. På uppkörning de tar fram mig till samma väg som jag har övade innan. Både lärare Kardo och Romy är jätte bra. De förklarar allting som du inte fattar och är super snäll och roligt. Kardo är dock bäst för jag körde mycket med han.( han gillar skoja mycket!)

Svar från B-körkort

Tack för att vi fick vara med på vägen till ditt körkort. Stort lycka till i framtiden!

Mio G
Skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

Jag blev proffsigt bemött av Helena i receptionen som var lugn och sansad. Hon hjälpte mig med allt och satte upp en bra plan med 6 stycken körlektioner samt uppvärmning innan uppkörningen. Både Kardo och Rami var bra körlärare, de gav bra och konkreta tips som hjälpte mig mycket! Rekommenderas starkt!

Svar från B-körkort

Grattis till körkortet och stort tack för dina fina ord!

Umar M
Skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

Personalen på helenelunds trafikskolan har varit fantastiska och bra på att lyssna på en egna mål samt förutsättningar, och verkligen hitta vad som just funkar för en elev och hur den lär sig bäst. Stort tack till Ramy som är min favorit lärare nånsin ;)

Svar från B-körkort

Tack för att du valde just oss och kör försiktigt!

Skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

Gick intensivkurs. 16 lektioner. Jättetrevlig receptionist. Hade velat ha henne som lärare. Tog handledarkurs och risk 1 där. Bra kurser. Bra lärare där. Hade hoppats på honom som min körskolelärare. Men fick en annan. Skulle ta 16 lektioner totalt. Näst sista lektionen sa läraren att jag skulle behöva 5 till lektioner. Mina föräldrar undrade om han sagt nått under kursens tid om det är något som gått dåligt eller så. Men nej. Inte fått någon kritik att jag behövt öva mer på si och så. Tänker att går man en...

Vartika T

I had fantastic experience with Helenelund Trafikschola.Helena at the front desk is very prompt in booking the class and helpful in accomodating the changes.Rami my instructor was very precise and to the point regarding rules and tips of driving. I would reccommend Helenelund Trafik skola for driving classes.

Svar från B-körkort

Thank you so much for your kind words and for taking the time to write them!

Tyra B
Skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

Tack vare Helenelunds trafikskola har jag ett körkort idag! WOHO! Blev bemött med toppenservice från början till slut. Helena i receptionen var så snabb och hjälpsam med bokning av lektioner, kurser och uppkörning. Skolan har mycket kunniga och uppdaterade körskolelärare! 5av5!!

Svar från B-körkort

Tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme och stort lycka till i framtiden!

Freja U
Skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

Jättetrevliga, hjälpsamma och duktiga! Lärde mig jättemycket!

Svar från B-körkort

Grattis Freja! Tack för ditt fina omdöme och stort lycka till.

Albert N
Skrev om B-körkort en del av Helenelunds Trafikskola

Hafid är en mycket skicklig lärare som är både genomtänkt och systematisk i sitt sätt att undervisa. Han har också varit engagerad, stödjande och varmhjärtad. Precis en sådan person man vill ha som lärare. Helena i receptionen har också genomgående varit mycket trevlig att ha att göra med. Tack vare denna fina utbildning klarade jag idag uppkörningen! Jag känner mig trygg med att ha fått bra grunder för att köra trafiksäkert. Jag vill varmt rekommendera Helenelunds trafikskola!

Svar från B-körkort

Stort tack för att just vi fick förtroende och vi är så glada att du vill rekommendera oss!

Caitlynne B

Jag har haft en bra upplevelse på Helenelundstragikskola, det har lyssnat på mig och gått efter mina behov och tidigare upplevelser.👍🏽