Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sollentuna Helenelunds Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Helenelunds Trafikskola
Rekommenderat företag 2015 - Helenelunds Trafikskola

Helenelunds Trafikskola

Stupvägen 1, 191 42 Sollentuna — Visa karta

Helenelunds Trafikskola norr om Stockholm har en vision att med hög kvalitet utbilda riskmedvetna och trafiksäkra förare. Vi arbetar även miljömedvetet för att minska påfrestningen på miljön och våra resurser. Vi erbjuder möjligheten att ta körkort för personbil, både automat och manuellt, onlinetest, riskutbildningarna samt körkort till personer med funktionsnedsättning. Hos oss blir du bemött på ett professionellt och vänligt sätt av kompetent och pedagogisk personal. Välkomna!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 85 kunder tycker om Helenelunds Trafikskola

• Nermin E
    Nermin E skrev om Helenelunds Trafikskola
    Riktigt pedagogiska lärare men stor tålamod, samt trevliga och hjälpsamma!
    2016-12-01 Monica H svarar Nermin E
    Hej Nermin !
    Tack för dina fina rekommendationer, så härligt att vi tillsammans lyckades ordna så att du kunde genomföra intensivkursen.
    Du var en riktig kämpe, med ett härligt humör och hade viljan att lära dig allt.
  • Selva H
    Selva H skrev om Helenelunds Trafikskola
    Superbra service! Trevliga och professionella. Jag är jättenöjd och glad att jag valde Helenelunds Trafikskola.
    2016-12-01 Monica H svarar Selva H
    Hej Selva !!
    Härligt att höra ifrån dig, vi saknar ditt glada humör och entusiasm här på skolan.
    Du var alltid positiv och hade en stark vilja och kämpade bra för att försöka få ditt körkort så fort som möjligt, och du lyckades verkligen.
    Lycka till och kör försiktigt !
  • Ashkan Y
    Ashkan Y skrev om Helenelunds Trafikskola
    Under min tid på trafikskolan var jag i kontakt med två personer allra främst- min lärare Semir och Monica som jobbar i receptionen.
    Jag har bara gott att säga om båda två! Monica hjälpte mig med allt det administrativa och bemötte mig alltid med stor entusiasm och lyhördhet. Hon såg också till att jag fick ett schema som passade just mig.
    Semir är otroligt ambitiös och professionell i sitt arbete. Han arbetar med stor noggrannhet och såg till att jag hela tiden utvecklades. Han har en stor del i att jag lyckades ta mitt körkort. Är otroligt tacksam att han var min lärare och hade jag behövt göra om allt igen hade jag önskat att ha honom.

Jag rekommenderar Helenelunds trafikskola till alla er som ska ta körkortet!
    2016-11-22 Monica H svarar Ashkan Y
    Hej Ashkan !!
    Så härligt fina rekommendationer vi fått från dig, det är skönt att vi kunnat få din körkorts utbildning att bli till det bästa för dig.
    Du själv har också alltid varit så härlig att ha som elev, glad och positiv.Och visat entusiasm under din utbildning, även när det ibland
    har varit svårt att kombinera arbete och körkorts utbildning.Vi önskar dig stor lycka i framtiden, och ta det lugnt på vägarna.
  • Anna O
    Anna O skrev om Helenelunds Trafikskola
    Riktigt bra och professionell trafikskola som verkligen hjälpte mig med de viktiga delarna för att få körkortet. Min lärare Semir såg direkt vad jag behövde för att ta körkortet och jag klarade uppkörningen på första försöket! Jag kan verkligen rekommendera Helenelunds trafikskola till alla som ska ta körkort!
    2016-11-21 Monica H svarar Anna O
    Hej Anna !
    Tack för dina varma rekommendationer.Du hade en riktig kämpar anda och glöd när det gällde att ta ditt körkort.
    Ditt glada humör fick oss alla här på trafikskolan glada.Samt din vilja att komma framåt i utbildningen var härlig.
    Ta hand om dig och kör försiktigt.
  • Max B
    Max B skrev om Helenelunds Trafikskola
    Profisionellt från start.
    Sakligt, ordentligt och ingående utbildning.
    Bra med alternering med lärare så att det alltid är fräscha ögon på utbildningen.

Fantastiskt bemötande från Monica i receptionen med allt från bokande av tider till pepp inför lektioner och prov.

Kan starkt rekommendera er att ta pendeln till helenelund för att ta körkortet här.
    2016-11-14 Monica H svarar Max B
    Hej Max !
    Så härligt fina och varma rekommendationer från dig, din positiva vilja att lära dig bidrog också stort till att det flöt på så bra med allting.
    Känns underbart att du uppskattade allt vi gjorde för dig, samt ett extra varmt tack från mig.
    Det var roligt att ha dig som elev på våran trafikskola, samt önskar dig all lycka i framtiden
  • Sara N
    Sara N skrev om Helenelunds Trafikskola
    Ortroligt engegerade, tålmodig och hjälpsam personal. Perfekt område att övningsköra i då det finns många ställen att prövas på. Rekommenderar absolut Helenelunds Trafikskola! :)
  • Alfons H
    Alfons H skrev om Helenelunds Trafikskola
    Mycket trevlig och tillmötesgående personal som hjälpte till att anpassa upplägget på undervisningen till mina behov. Lärarna lägger upp körningen på ett bra och systematiskt sätt. Kan särskilt rekommendera Semir som verkligen kan analysera vad man behöver förbättra i sin körning och ger bra konstruktiv kritik.
    2016-11-10 Monica H svarar Alfons H
    Hej Alfons !!
    Kul att höra ifrån dig och tack för dina rekommendationer.Tyckte ditt upplägg var bra att du såg till att fixa testerna antingen före eller efter dina körlektioner.Det är ett bra och systematiskt sätt.
    Och bidrog säkert till att din utveckling framskred fortare.
    Lyck till i framtiden.
  • Noshiin C
    Noshiin C skrev om Helenelunds Trafikskola
    Jag har bara positiva saker att säga om Helenelunds trafikskola. Mycket bra bemötande, professionella, flexibla och väldigt tillmötesgående. Alla där tycker jag är väldigt måna om en och vill att man verkligen ska lyckas med sitt mål. Jag själv hade Semir som lärare och han är grymt duktig! Semir är väldigt engagerad och vill verkligen att man utvecklas. Denna trafikskola rekommenderas varmt!
    Tack Monika och Semir för all hjälp! :)
    Noshiin
    2016-10-05 Monica H svarar Noshiin C
    Hej Noshiin !
    Vilka härligt varma ord.
    Tack själv så mycket för att vi fick ha dig som elev.Vilken kämpar anda du besatt.Alltid lika glad och ditt engagemang var intensivt.
    Du hade alltid 100 % fokus på din utbildning.Stort lycka till i framtiden och även med det som kommer att hända lite längre fram.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Helenelunds Trafikskola
    Har ingen tidigare erfarenhet av körskolor men fick mitt körkort där efter en månads intensivkurs så jag kan inte ge annat än högsta betyg! Bra service, kommunikation, tålamod och humor!😊
    2016-10-20 Monica H svarar Johanna P
    Hej Johanna !!
    Hoppas du är ute på vägarna och åker runt.
    Tackar för din fina rekommendation och ord, även de fina orden på våran hemsida på Facebook.
    Man drogs lätt med i din positiva anda som du hade inför varje körlektion.
    Lycka till !!!!!
  • Micael T
    Micael T skrev om Helenelunds Trafikskola
    Lätt att få hjälp att boka körtider samt teoriprov och uppkörningen.
    väldigt hjälpsam personal som upplyser och hjälper gärna till vid eventuella frågor eller ändringar.
    2016-09-13 Monica H svarar Micael T
    Hej Micael !
    Känns varmt i hjärtat för dina vänliga och härliga omdömen.
    Det var härligt att ha dig som elev, så öppen och intresserad av allt.Du kör väl varje dag nu , eller hur .
    Lycka till med allt och även dina matcher.Vi tänker på dig.
  • Kim W
    Kim W skrev om Helenelunds Trafikskola
    Jag har fått ett bra och familjärt bemötande, en mycket trevlig och duktig trafikskola. De märks att de är måna om sina elever och vill ha det ska gå bra. Jag kom inte överens med alla (en) lärare, men det var ju bara att byta. Så är det, ibalnd fungerar inte personligheterna och då tar man någon annan som det fungerar med. Den bästa läraren för mig var den jag hade på slutet.
    2016-08-15 Monica H svarar Kim W
    Hej Kim !
    Vilken kämpar anda du har besuttit.Att aldrig ge upp och hela tiden kämpa på.
    Härligt att vi fick dig att kännas som en i familjen, och att vi lyckats få dina önskemål att bli lyckade.
    Tackar varmt för dina rekommendationer och lycka till med nya bilen !!!
  • Awet T
    Awet T skrev om Helenelunds Trafikskola
    Jag har fått ett bra bemötande från första dagen, kompetenta lärare och receptionisterna gör det där lilla extra för att hjälpa till med bokning av tider.
    2016-08-15 Monica H svarar Awet T
    Hej Awet!!
    Grattis än en gång till körkortet, du var alltid så lugn och avslappnad inför dina körlektioner.
    Och jag tackar för de varma orden , där du trivs både med receptionen och trafik lärarana.
    Vi är glada att ha haft dig som elev.
  • Lilli L
    Lilli L skrev om Helenelunds Trafikskola
    Det gick fortare än vad jag trodde och kände att de var extremt hjälpsamma. En extremt bra val för någon som aldrig förr har suttit bakom ratten.
    2016-08-15 Monica H svarar Lilli L
    Hej Lilli !
    Härligt att höra ifrån dig, du kör väl försiktigt....
    Tackar för de varma orden, du hade en så härlig personlighet som man rycktes med i och var en engagerad elev.
    Lycka till !!!
  • Fanny L
    Fanny L skrev om Helenelunds Trafikskola
    Andra körskolan jag gick till, fick betydligt bättre hjälp här. Förklarade vilka paket som fanns, och hur planen skulle kunna se ut för att nå körkort. Köpte först ett paket med 20 lektioner, halkbanan, och böckerna. Fyllde sedan på med andra lektioner.
    2016-07-05 Monica H svarar Fanny L
    Hej Fanny!
    Tack för rekommendationerna, härligt att du gillade vårat upplägg ovh att du fick som du kände var bra för dig.
    Lycka till i framtiden.Och ta det lugnt på vägarna.
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Helenelunds Trafikskola
    Riktigt bra trafikskola!! Semir är att rekommendera, tålmodig och engagerad i att man ska utvecklas!
    2016-07-04 Monica H svarar Marcus P
    Hej Marcus!
    Du kör väl lugnt och ordentligt med nya bilen !!
    Tack för din rekommendation, och ditt engagemang med allt.Hur duktig du var och plugga teorin varje dag , Super !
  • Sabina V
    Sabina V skrev om Helenelunds Trafikskola
    De är proffsiga , tillmötesgående, flexibla och trevliga!

Kan verkligen rekommendera dem vidare
    2016-07-05 Monica H svarar Sabina V
    Hej Sabina!
    Tack för dina fina rekommendationer, du var också proffsig och envis när du ville lära dig köra.
    Med engagemang kommer man hur långt som helst.
    En härlig personlighet är du och du för det vidare till oss andra.
  • Tor E
    Tor E skrev om Handledarutbildning en del av Helenelunds Trafikskola
    Bra genomgång, gav struktur till handledningen. Nöjd!
  • Elina S
    Elina S skrev om Helenelunds Trafikskola
    Jag är supernöjd med Helenelundstrafikskola. De har varit så tillmötesgående och gett mig all den hjälp jag har behövt. Jag har känt mig som en i familjen. Min körskolelärare Samir var absolut bäst!
    2016-06-20 Monica H svarar Elina S
    Hej Elina!
    Va härligt att du kände dig som en i familjen, det betyder att du trivdes och det är den känslan vi hoppas att vi förmedlar.
    Din sköna charm och glädje kunde man ej motstå, du hade ett härligt engagemang i allt du gjorde.
    Lycka till med bebisen, och ha det bra.
  • Anna F
    Anna F skrev om Helenelunds Trafikskola
    Mycket trevligt bemötande! Alla jag mötte på skolan var mycket vänliga och hjälpsamma, det kändes väldigt personligt. Bra upplägg på lektionerna och jag hade en mycket trevlig, positiv och peppande lärare som hjälpte mig att ta körkort på 3 månader. Läget är perfekt precis vid pendeltågstationen och det är ett bra område att övningsköra i med allt från villaområden, motorvägar, rondeller och landsvägar inom räckhåll, det var en bra förbererdelse inför slutprovet. Tack Kardo för all hjälp!
    2016-06-09 Monica H svarar Anna F
    Hej Anna!
    Härliga rekommendationer.Du var alltid så lugn och sansad och alltid hade ett leende på läpparna när du kom till körlektionerna.Din envishet och kämparglöd var så bra.
    Kör försiktigt i framtiden och ha det bra.
  • Jacqueline N
    Jacqueline N skrev om Helenelunds Trafikskola
    Super bra körlärare , jag kände från första början ömsesidig tillit vid körlektioner och detta höjde min självförtroende
    2016-06-07 Monica H svarar Jacqueline N
    Hej Jacqueline!!
    Tack för så fina rekommendationer.Vi saknar ditt sprudlande och glada humör här på trafikskolan.
    Du kör väl försiktigt och ordentligt, eller hur?
    Lycka till i framtiden.
  • Mirva J
    Mirva J skrev om Helenelunds Trafikskola
    Jag rekommenderar varmt denna trafikskola! Bra pedagogiska lärare, trevligt bemötande och alla är lika engagerade för att man ska nå sitt mål: körkortet! Tog en intensivkurs + ytterligare lektioner och det tog mig två månader att bli klar. Klarade uppkörningen på första försöket. Även så teorin. Kan även rekommendera de som inte bor i Sollentunaområdet att välja denna körskola, jag bor själv inne i stan och har tagit mig dit med pendeln vilket har funkat väldigt smidigt och bra. Skolan är precis vid stationen.
    2016-06-02 Monica H svarar Mirva J
    Hej Mirva!!
    Härliga rekommendationer vi fått av dig, det värmer verkligen.
    Du tog verkligen med allt som man behöver veta om man ska söka trafikskola, och om man har ditt engagemang då klarar man allt.
    Hoppas man möter dig någon gång på vägarna, och lycka till i framtiden.
  • Agnes L
    Agnes L skrev om Helenelunds Trafikskola
    Utan några förkunskaper kom jag till Helenelunds trafikskola. En intensivkurs med Semir senare (plus 4 extralektioner) hade jag mitt körkort. Jag upplevde det som att samtliga i personalen på Helenelunds trafikskola engagerade sig och var genuint intresserade av att jag skulle klara min uppkörning. Semir hade ett väldigt bra utlärningssätt med mycket feedback och han gav sig inte förrän de olika momenten satt. Tillsammans med en mycket stark vilja och envishet hos mig var det ett vinnande koncept. Vidare körde vi mycket i uppkörningsområdet vilket gjorde mig bekväm inför uppkörningen.
    Jag kan verkligen varmt rekommendera Helenelunds trafikskola!
    2016-05-26 Monica H svarar Agnes L
    Hej Agnes!
    Jättehärligt att höra ifrån dig, är du ute och kör nu hela dagarna?
    Din glädje att lära dig köra samt din envishet gjorde att du klarade ditt körkort på en gång galant.
    Var ett nöje att ha dig som elev och din glädje smittade av sig på oss alla här.
    Tackar så mycket för de varma rekommendationerna.
  • Nicolai S
    Nicolai S skrev om Helenelunds Trafikskola
    Väldigt hjälpsamma men tidsbokning. Trevlig personal. Enligt och över förväntan.
    2016-05-10 Monica H svarar Nicolai S
    Hej Nicolai!
    Stort Grattis till körkortet, det gick ju som smort.
    Härligt att du trivdes hos oss och att jag bland andra gjorde så att du kände att du fick den hjälpen du behövde.
    Du var alltid lika glad och positiv när du kom för att köra dina körlektioner.
  • Milad S
    Milad S skrev om Handledarutbildning en del av Helenelunds Trafikskola
    Jag var jättenöjd av all hjälp jag fick, jag lärde mig otroligt mycket!
    Trevlig personal som svarade på många frågor.
    De anpassar till eleverna och lär ut på det språk du känner dig bekvämast med.
    Om jag ska göra om allt så skulle jag 100% vänt mig till Helenelunds Trafikskola igen.

Om du verkligen vill ta körkort, tveka inte gå till Helenelunds Trafikskola.
    Mycket körning för pengarna!
    Tack Helenelunds Trafikskola
  • Mohammad A
    Mohammad A skrev om Handledarutbildning en del av Helenelunds Trafikskola
    Det levde absolut upp till mina förväntningar och kursledaren var väldigt bra och hade ett bra bemötande. Jag kommer välja företaget igen vid andra tillfällen.
  • Markus B
    Markus B skrev om Handledarutbildning en del av Helenelunds Trafikskola
    Utmärkt och givande. Trevligt bemötande.
  • Joakim F
    Joakim F skrev om Helenelunds Trafikskola
    Hela kursen var värd pengarna. En bra lärare, och ett snabbt tempo som jag gillar. Tack vare intensivkursen fixade jag körkortet nästan direkt. En bra rekommendation för dig som ska ta intensiv, gå på helenelunds trafikskola
    2016-04-08 Monica H svarar Joakim F
    Hej Joakim!!
    Tackar varmast för dina fina ord om oss.Och med din inställning till att vilja ta körkort samt ditt sprudlande och glada humör som man fick uppleva varje dag.Så var allt i hamn.Lycka till!
  • Svante A
    Svante A skrev om Handledarutbildning en del av Helenelunds Trafikskola
    Mycket trevligt och flexibelt bemötande.
    God pedagogisk nivå.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Handledarutbildning en del av Helenelunds Trafikskola
    Bra lärare och även i övrigt ett bra bemötande.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Handledarutbildning en del av Helenelunds Trafikskola
    Mycket bra Handledare kurs, trevligt bemötande, bra lärare
  • Pedram A
    Pedram A skrev om Helenelunds Trafikskola
    Väldigt bra lärare. Man utvecklas snabbt.
    2016-01-28 Monica H svarar Pedram A
    Hej Pedram!!
    Tackar för rekommendation.Härligt att vi kunde lära dig det du behövde för att få ditt körkort.
    Du var också en kämpe och gav aldrig upp.Ha det så bra, lycka till.
  • Iliass T
    Iliass T skrev om Helenelunds Trafikskola
    Jag köpte först 5 körlektioner och sedan 11 extra. Jag fick hjälp med hur jag skulle betala och vilka tider som jag skulle vara tillgänglig på. De levde garanterat upp till mina förväntningar och läraren var väldigt bra. Det var en bra upplevelse.
    2016-01-27 Monica H svarar Iliass T
    Hej Iliass!!
    Tack för rekommendationen, härligt att du trivdes med hur vi tog hand om dig.
    Du var en mycket positiv kille som hade mycket lätt för att lära, och var alltid framåt.
    Lycka till i framtiden, du ....kör försiktigt.
  • Narges R
    Narges R skrev om Helenelunds Trafikskola
    I had all my training in this school and I got my driving licence after that. The owner cares a lot about your progress and results at the exam. I am really happy with this school and recommend it to every one who wants to learn proper driving and get a driving licence.
    2016-01-14 Monica H svarar Narges R
    Hello Narges!!
    Thank you so much for your recommendation, and that you thought about us.And your are using so fine words about us.
    We were wery lucky to have you as a driving student.And you never gave up.Just going forward all the time.
    Have a nice life in the future.And drive safetely.
  • Jiong C
    Jiong C skrev om Helenelunds Trafikskola
    Trevlig personal, duktiga lärare, prisvärt intensivpaket.
    2016-01-14 Monica H svarar Jiong C
    Hej Jiong!
    Hoppas allt är bra med dig, och att du kör som en stjärna.Tack för fin rekommendation.
    Du var en lättlärd elev och hade alltid ett glatt humör, kämpade på med körlektioner och samarbetade väl.
    Då går utbildningen som en dans.Lycka till i framtiden.
  • Niklas R
    Niklas R skrev om Helenelunds Trafikskola
    Jag tycker det fungerade väldigt bra. Var det något man var osäker på åtgärdades det med mer övande och utöver hela perioden kände jag mig väldigt lugn tillsammans med min lärare. Jag köpte paketet med två veckors lektioner som vi drog på tre veckor.
    2015-12-08 Monica H svarar Niklas R
    Hej Niklas!
    Härligt att du trivdes hos oss, du var alltid positiv och glad samt målmedveten.En god lyssnare till vad din trafiklärare sade och då fungerar det alltid bra.Lycka till i framtiden, kör försiktigt och tack för din rekommendation.
  • Luwam A
    Luwam A skrev om Helenelunds Trafikskola
    Jag har köpt körlektioner i från Helenelunds Trafikskola. Jag är en mycket nöjd elev.
    Jag har fått smart tips från flera pedagogiska lärare. Dem var duktiga på att upptäcka när man gjorde fel och förklarade på ett enkelt sätt hur jag kunde förenkla och förbättra min körning.
    2015-12-08 Monica H svarar Luwam A
    Hej Luwam!!
    Tack för din rekommendation, den värmer.Du var också en härlig elev med ett mål, nu ska jag ta körlektioner så jag känner mig säker när jag ska köra upp.det är sund inställning.Och du lyckades.Kör lugnt.
  • Nathalie M
    Nathalie M skrev om Helenelunds Trafikskola
    Toppen skola!!!
    Alla är kunniga och trevliga.
  • Matilda T
    Matilda T skrev om Helenelunds Trafikskola
    Trevliga och duktiga lärare. 100% nöjd. Tack
    2015-11-23 Monica H svarar Matilda T
    Hej Matilda!!
    Hur går det för dig på vägarna, du kör väl som en stjärna ? Tackar för rekommendationen, med ditt glada och positiva sinne och inställning till att ta körkortet, så gick utbildningen som en dans.
    Lycka till i framtiden!
  • Daljeet S
    Daljeet S skrev om Helenelunds Trafikskola
    Ive took driving lessons from them. The receptionist & admin is very supportive but driving instructor are just okay. A bit negative approach towards students while practical classes. They should encourage students with giving them confidence.
    I got feeling that they influence students with negative approach to make them buy more lessons. All in all mixed experience :(
    2015-11-03 Monica H svarar Daljeet S
    Hello Daljeet!!
    Thank so much for your words, they got to the heart. I hope you are driving a lot now.And that your time here with us was good.
    Perhaps they have detailed way to learn, and are wery strict that you learn the right way.Anyway we enjoyed to have you as a student.
    and wish you the best in your life.
  • Majid K
    Majid K skrev om Helenelunds Trafikskola
    Skolan har många bra lärare och har en fantastisk sekreterare som kan hjälpa dig från det första steget till det sista. Jag körde med fyra olika lärare men mest med två av dem. Alla läraren hade bra kör kunskaper och jag kunde klara mig på första försöket både på kunskapsprovet och uppkörningen.

Jag rekommenderar värmt Helenelunds Trafikskola.
    2015-11-03 Monica H svarar Majid K
    Hej Majid!!
    Hoppas du är ute på vägarna och kör nu, tackar för de fina orden i rekommendationen, de värmer verkligen.
    Du kämpade och gav aldrig upp och var alltid glad.Ett nöje att ha dig som elev på trafikskolan.
    Alla på trafikskolan hälsar, lycka till i framtiden.
  • Beatrice Ö
    Beatrice Ö skrev om Helenelunds Trafikskola
    Jag gick och tog körlektioner på Helenelunds trafikskola. Jag hade många olika lärare där och är rent allmänt sätt nöjd med dem. De flesta av de var riktigt duktiga och pedagogiska. Skulle jag ge någon typ av feedback så skulle det vara att de inte svarade i telefon när man som elev körde bil med de då jag tyckte det var lite läskigt i början
    2015-10-06 Monica H svarar Beatrice Ö
    Hej Beatrice!
    Hoppas att du trots allt haft en positiv upplevelse på trafikskolan,samt att du kände dig väl omhändertagen i alla syften.
    Du var en riktig kämpar elev och mycket fokuserad,och samarbetsvillig på alla områden.
    Lycka till med ditt körkort, ta det lugnt på vägen!!
  • Maria B
    Maria B skrev om Helenelunds Trafikskola
    Är helt nöjd med mitt val av skola. Tycker att utbildningens kvalitet är bra, flexibelt med tider och lärare, mycket trevligt bemötande. Skolan brinner verkligen för det de gör och bryr sig om sina elever. Rekommenderas!
    2015-09-04 Monica H svarar Maria B
    Hej Maria!
    Härligt med ditt svar, du brann också verkligen för att få ditt körkort.
    Vi försöker alltid att bemöta på bästa sätt så att elev känner sig omhändertagen på bästa sätt.
    Kör lugnt Maria!!!!
  • Mauro O
    Mauro O skrev om Helenelunds Trafikskola
    Efter att ha hjälpt min bror, fru och två barn med körkort har jag äntligen varit med om en trafikskola i särklass: Helenelunds trafiksola är den bästa jag har samrbetat med. Trevliga, tillmötesgående och med tålmodiga och kunniga körskolläarare!!
    2015-09-06 Monica H svarar Mauro O
    Hej Mauro!!
    Vi tackar och bockar allra ödmjukast för de fina orden,Vi eftersträvar alltid att man känner sig trygg och får den bästa utbildningen.
    Din bror var alltid fokuserad och visste sitt mål.Då fungerar allt bra.
    Tack en än gång för rekommendationen.
  • Erik I
    Erik I skrev om Helenelunds Trafikskola
    Jag hade stor hjälp av Helenelunds Trafikskola, efter att ha försökt på andra ställen lyckades jag till slut ta mitt körkort efter att ha skolats där.
    2015-08-12 Monica H svarar Erik I
    Erik!!
    Låter mycket bra att du fick den hjälp du behövde och att vårat upplägg för körkortsutbildningen är bra.Vi tackar för rekommendationen och önskar dig all lycka i framtiden.
    Hälsningar Faraj
  • Hannelore M
    Hannelore M skrev om Helenelunds Trafikskola
    Väldigt mysig skola med trevlig personal och duktiga lärare. Kommer sakna att gå dit. Bra läge med perfekta platser att lära sig köra på. Rekommenderar intensivkursen! Bra pris, ingår det mesta man behöver för att ta körkort.
    Tack Helenelunds trafikskola!
    2015-08-10 Monica H svarar Hannelore M
    Hej Hannelore!!
    Din personlighet var så glad och lättsam att de smittade av sig varje gång du kom till dina körlektioner.Alltid vaken och villig att lära dig.Var nyfiken varje gång på vad som skulle hända vid körlektionerna.Vi glömmer ej heller dig.Hälsa på oss när du KÖR förbi.Tack Hannelore.
  • Vera H
    Vera H skrev om Helenelunds Trafikskola
    Fick mitt körkort på en gång! Trevlig personal och miljö! Tack!
    2015-08-12 Monica H svarar Vera H
    Hej Vera!!
    Tack för att du rekommenderar oss.Samt att du trivdes både med lärare och oss andra på trafikskolan.Ha det bra!
    Hälsningar Faraj
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Helenelunds Trafikskola
    Väldigt bra undervisning! Bra med påminnelser inför lektionerna och flexibla tider.
    2015-08-09 Monica H svarar Johanna A
    Hej Johanna!!
    Härligt att din upplevelse med oss blev till belåtenhet.Kul att vi kunde ge dig den sista pushen du behövde för att få ditt körkort.Lycka till och kör försiktigt.
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Helenelunds Trafikskola
    Bra lärare! Väldigt nöjd med Helenelunds Trafikskola!
    2015-08-09 Monica H svarar Gustav E
    Hej Gustav!!
    Härligt att du fått ditt körkort, du kämpade väl och var enträgen och hade alltid ett leende när du kom och skulle köra. Vi glömmer dig inte.Ha en bra fortsättning.
  • azita a
    azita a skrev om Helenelunds Trafikskola
    Jag hade bra lärare och kunde lära mig på bra sätt.
  • Nils M
    Nils M skrev om Helenelunds Trafikskola
    Helenelund trafikskola var toppen för mig, de är otroligt vänliga å tillmötesgående personer som jobbar där. Har testat andra körskolor men den här var helt klart för mig då de lärde en på ett pedagogiskt sätt och gick igenom allting grundligt så att eleven ska få bättre förståelse. Helt enkelt en toppen skola som jag varmt rekommenderar till alla som vill ta körkort!
    2015-08-10 Monica H svarar Nils M
    Hej Nils!
    Du var också en vänlig och tillmötesgående person hela tiden,vi tackar för ditt samarbete med oss samt att du gillade vårat sätt att lära ut.Vi glömmer dig inte och alla här på trafikskolan hälsar till dig

Stupvägen 1, 191 42 Sollentuna